Дренаж на картерните газов вместо "затапване" на Е

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Дренаж на картерните газов вместо "затапване" на Е

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 22 ное 2007 21:15


Та малко история.Като взех колата забелязах ,че колата като вдигне високи оборти хич не върви.На прав път с мъки вдигаше 160-165.В чудо се видя беш ено преглеждане,ени майстори,ено чудо,дебитомери,Н75,центровки............и нищо.Тогава отидох при колегата Ventoman да ми почисти входните колектори и вътре беше нейстов ужас /има снимки в темата за чистенето/-вътре по 1 сант отвсякъде масло запечено с изгорели газове.Тогава направо ми запуши и ЕГР-а.Всичмко хубаво и доволно ,колата си вдига 180 и т.н. и т.н.Да ама дойде зимата.Допреди това се се чудех на колегите дето бавно им загряват колите ,ама тая седмица и на мен на дълъг път не ми дигна повече от 80 градуса :shock Реших ,че трябва си отпуша пак ЕГР-а щото освен температурата ,разхода се качва пък и идва техническия преглед.Само ,че не исках втори път да се случва същото извращение с колекторите.Понеже бях гледал как колегата klenbuterol си е напваил дренаж на картерните газове реших и аз.Ето какво се получи:

Изображение

Цялата история се състой от три маркуча с тройник - единия се хваща за тройника отдясно на капака на главата,а другия за отвора в входящия колектор.Третия маркуч служи да се събира маслото в него и периодично да се хвърля/връща в мотора.

Изображение

Ето го и тройника - най-долния маркуч е затапен и в него се сабира маслото вместо да ходи в колекторите.

Сега смятам да понавъртя 200-300 километра за да се изтече всичкото масло от колекторите и да отворя отново ЕГР-а.

Последна промяна от Rabbit_TDI на Чет 22 ное 2007 21:43, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Чет 22 ное 2007 21:38


тия снимки са като тапети :lol:

нямаш ли по-големи :kiss_ohaa:

браво за интосиазма

и пак си помисли за какво служи егр


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 22 ное 2007 21:43


няма смисъл от тия бг инженерни измишлъотини
заобикаляш проблема и не правиш нищо съществено


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 22 ное 2007 21:44


niks76 написа:няма смисъл от тия бг инженерни измишлъотини
заобикаляш проблема и не правиш нищо съществено

Нали спирам маслото и от там няма как да се получи мизерията/изгорелите газове няма с какво да се смесят/ :?
P.S.Какъв е начина да реша проблема - аз освен основен ремонт за да не духа от картера не виждам друг :cry:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 22 ное 2007 21:46


kombito-tdi написа:тия снимки са като тапети :lol:

нямаш ли по-големи :kiss_ohaa:

браво за интосиазма

и пак си помисли за какво служи егр

Само така ги снима телефона.Иначе ся като ги гледам мотора започва да прилича на пералня-ТДИ 04 Вариант :lol:


Потребителски аватар
Golf_Bora
Мнения: 168
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Мнениеот Golf_Bora » Чет 29 ное 2007 23:10


Колега кажи за ефекта от тази гимнастика, че и при мен май доста подухва и пълни кулера с маслен конденз ? А и друго ми е интересно сменям маслото на 8000-8500км а загубите да са максимум 200-300 гр .


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 29 ное 2007 23:29


Кулера няма как да го напълни-просто го омаслява,ама и дори да не духа пак няма да е сух.Иначе мойта хапва доста повече масло 0.5-0.7 л. на 9к-10к километри/карам с 10В40/.От отпушването на ЕГР ме разубеди kombito_tdi-просто няма смисъл.Скоро ще го махам тва с маркучите щото мотора изглежда смешно ,а и маркучите не са стока и се гънат,а единия зе да пуска та го запечатвах с изолирбанд :cry: Иначе системката е добра ама да се направи с по свестни маркучи.За 1З няма смисъл,но за по-новите мотори на който не се затапва ЕГР-а мисля че ще свърши чудна работа.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Пет 30 ное 2007 6:19


направи същото и с мъркуча който идва от турбото .и не затапвай отдолу ами го вкарай в щеката .ужас! язък ти за количеството мнения


drju
Мнения: 155
Регистриран на: Вто 12 юни 2007 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот drju » Пет 30 ное 2007 8:00


ifidik написа:направи същото и с мъркуча който идва от турбото .и не затапвай отдолу ами го вкарай в щеката .ужас! язък ти за количеството мнения
какво имаш предвид? къде е проблема на това, което е направил човека?
Rabbit_TDI, като искаш да го правиш това - вземи маслоустойчиви маркучи - тази определено не са и маслото ги разяжда:) иначе вида и е много футуристичен:):):)


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пет 30 ное 2007 8:50


Много сложно изпълнено и пак картерните отиват във входа към турбината.На моята откачих маркуча от капака на клапаните (черното кръглото) , на него сложих маслоустойчив маркуч,който минава покрай десния подкалник и слиза долу до моста.сложих тапа на маркуча към турбото и готово.Дано сте ме разбрали че нямам снимки.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 30 ное 2007 11:39


andonov написа:Много сложно изпълнено и пак картерните отиват във входа към турбината.На моята откачих маркуча от капака на клапаните (черното кръглото) , на него сложих маслоустойчив маркуч,който минава покрай десния подкалник и слиза долу до моста.сложих тапа на маркуча към турбото и готово.Дано сте ме разбрали че нямам снимки.

Е то аз съм направил подобно нещо само че по природолюбиво.Мислил съм го и това ,но за него най-малкото ти трябва канал ,а и вече се отдалечаваш от първоначалното връзване на системата.С дренажа се получава ,че мотора ти работи както преди да е почнал да духа от картера.Верно и че турбото изпуска малко масло ,но то е с по-малко количество и като ограничиш и софтуерно ЕГР-а до минимум нещата заспиват.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 30 ное 2007 11:41


ifidik написа: .ужас!

Само не разбрах кое е ужаса :?


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пет 30 ное 2007 11:44


Да те питам като си ограничавал ЕГР накъде промени цифрите.Има разминаване в това какво пише и какво се получва.От личен опит (на няколко коли) и виждам как се променя вървенето.


Потребителски аватар
Golf_Bora
Мнения: 168
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Мнениеот Golf_Bora » Пет 30 ное 2007 12:00


Колеги как я правите тази корекция никой не обяснява или е от серията " неправете това в къщи оставете на нас професионалистите" ?
А ако някой иска поне информативно да разбере къде да прочете , с търсачката нищо не излиза ? Тенкс.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 30 ное 2007 13:04


andonov написа:Да те питам като си ограничавал ЕГР накъде промени цифрите.Има разминаване в това какво пише и какво се получва.От личен опит (на няколко коли) и виждам как се променя вървенето.

Ми не знам kombito_tdi ми го ограничи софтуерна ,ама Ventoman ми го е затапил вече с метална пластина.Ти в какъв смисъл казваш че има разминаване-спрямо вървеж ли?Щото аз при барането на ЕГР не съм забелязал разлики във вървежа - просто не цапа.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта