Каква е разликата м/у вложки 12стен и 6стен

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 30 ное 2007 17:54


joro_kem написа:Proxxon не предлага дванадесетостенни вложки

което би спестило голяма част от терзанията ми..
Но в момента има примоция на Бета... 10-22 - 13 фложки 1/2 на 95 кинта крайна цена..
което ми се вижда страхотна оферта..
лошото, е че офертата е и за 12стен и за 6 стен.. и пак не моем се накумим... кое от двете..
В1 каза 12 стен е по-малко държелив на напън от 6 стен..
но пък за сметка на тва 12стен се намира по-трудно по никое време.. демек баш когато ша ти требе най-спешно..

замислям се много соломоновски...за 2 чифта.. ма това не ми допада финансово.. ;)




Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Пет 30 ное 2007 17:58


wili98 написа:
joro_kem написа:Proxxon не предлага дванадесетостенни вложки

което би спестило голяма част от терзанията ми..
Но в момента има примоция на Бета... 10-22 - 13 фложки 1/2 на 95 кинта крайна цена..
което ми се вижда страхотна оферта..
лошото, е че офертата е и за 12стен и за 6 стен.. и пак не моем се накумим... кое от двете..
В1 каза 12 стен е по-малко държелив на напън от 6 стен..
но пък за сметка на тва 12стен се намира по-трудно по никое време.. демек баш когато ша ти требе най-спешно..

замислям се много соломоновски...за 2 чифта.. ма това не ми допада финансово.. ;)
епа земи тогава бета 12стен и някаква по-куча марка 6стен (примерно rico) :lol: поне 6стена на ментетата е по-здрав от 12стена


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 30 ное 2007 18:02


май че целим комплект 6 стен и избрани 12 стени .///


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Пет 30 ное 2007 18:13


The_Machine написа:Случвало ли ти се е да се опитваш да развиваш гайка/болт на много терсене място и гедорето да не ти влиза за някви милимунди... Е, шанса с 12-тостен да стане това е минимален + презацепване към квадратния преход просто няма начин да не влаа :D


:да:


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Пет 30 ное 2007 20:19


Всичко зависи от главата на болта, има болтове с шестостенна глава, с двнанайстостена глава, с торксово задвижване, има глави с 24-стенно задвижване и т.н. и за всичко това си има инструмент.
По принцип, вложката с шестотен е по добра, шанса да прецака главата на болта ( ако болта е с шестостенно задвижване ) е 80% по малка ( да не кажа нулева ), от колкото на дванайстостена.
Захвата, който шешстостена обхфаща главата на болта и много по добър, от колкото на днанайстостена.

П.С.
Има една приказка "Козата си иска пръч"



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта