Дренаж на картерните газов вместо "затапване" на Е

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 30 ное 2007 13:05


Golf_Bora написа:Колеги как я правите тази корекция никой не обяснява или е от серията " неправете това в къщи оставете на нас професионалистите" ?
А ако някой иска поне информативно да разбере къде да прочете , с търсачката нищо не излиза ? Тенкс.

Кое точно те интересува.Дренажа се вижда от снимката в темата.Затапването на ЕГР с метална пластина/става само за 1З и не съм сигурен май за АФН/ го има в темата"чистене на колекторите........." и в още няколко теми за ЕГР.Софтуерното май го има в темата за ВАГ-Ком ама не съм сигурен - то правиш ли го с ВАГ-Ком става при някой от каналите.




Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пет 30 ное 2007 14:43


Аз имах впредвид когато се ограничава чрез Вага(като предварително е затапен ЕГР-а)накъде променяш цифрите?Ако ти не си го правил нека правилите го колегите да споделят.


Потребителски аватар
Golf_Bora
Мнения: 168
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Мнениеот Golf_Bora » Пет 30 ное 2007 15:04


andonov написа:Аз имах впредвид когато се ограничава чрез Вага(като предварително е затапен ЕГР-а)накъде променяш цифрите?Ако ти не си го правил нека правилите го колегите да споделят.


Да за ВАГ питам как става , обяснено е но .... разбирам само малко руски а там е на ...


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 30 ное 2007 15:08


andonov написа:Аз имах впредвид когато се ограничава чрез Вага(като предварително е затапен ЕГР-а)накъде променяш цифрите?Ако ти не си го правил нека правилите го колегите да споделят.

Ако си го затапил с ламарина няма никво значение кво си задал на ВАГ-а.Щото клапанчето си работи ,но ламарината не дава до него да стигне отработили газове.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пет 30 ное 2007 15:25


Грешиш.Правих няколко опита и има резултат макар че съм с чип.при други ТДИ пак се получава.Получава се така защото реално променя показанията на дебитомера - зададените не актуалните и от там идва разлика във вървенето.Опитай за да се убедиш.Но резултата е положителен при намалянето на единиците а не при увеличаването както го пише на сайта на ВАГ-а. :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 30 ное 2007 15:35


:idea: -хм да за тва не се бях сещал - компа компенсира с поред ЕГР-а ,а щом си го запушил тва компенсиране ти е в плюс към вървежа.Трябва да ида при някой с ВАГ-Ком да пробвам.Тенк ю :)
P.S. В какъв смисъл при намаляване на единиците?


drju
Мнения: 155
Регистриран на: Вто 12 юни 2007 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот drju » Пет 30 ное 2007 22:51


добре де, но запушването на EGR не води ли до по-голям приток на въздух, което да кара компютъра да пуска повече гориво?


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Съб 01 дек 2007 0:20


точно така колега и за това се бара и софтуерно за да има положителен ефект


drju
Мнения: 155
Регистриран на: Вто 12 юни 2007 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот drju » Съб 01 дек 2007 14:32


andonov написа:точно така колега и за това се бара и софтуерно за да има положителен ефект
супер. сега ако и ме открехнеш как става номера със софтуерното ограничаване - ще е много добре:)


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Съб 01 дек 2007 15:03


Логваш се с код 12233 след което влизаш в адаптация канал 5 (мисля че беше ще се ориентира по МАФ-а)и след което започваш да сваляш числото до където ти даде да запишеш.При по старите това число е три цифрено при по-новите 5 цифрено.Това го правиш при затапен ЕГР.Успех!


mi_ho
Мнения: 192
Регистриран на: Вто 19 дек 2006 12:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mi_ho » Съб 01 дек 2007 17:57


andonov написа:Логваш се с код 12233 след което влизаш в адаптация канал 5 (мисля че беше ще се ориентира по МАФ-а)и след което започваш да сваляш числото до където ти даде да запишеш.При по старите това число е три цифрено при по-новите 5 цифрено.Това го правиш при затапен ЕГР.Успех!

Бъркаш. Канал №3 е. А дали можеш да обясниш защо трябва да намаляваме стойностите? И какво ще стане ако го направиме при незатапен ЕГР?


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Съб 01 дек 2007 18:03


Добре де.. аз малко офф и неподготвен се изказвам ама моя случай е следния:
имам пукнато съединение от където ми сълзи (точно на картерните газове до двигателя) масло. Та се чудя да купувам ли ново такова или да го затапвам (ако няма да му навредя естествено..)?


drju
Мнения: 155
Регистриран на: Вто 12 юни 2007 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот drju » Съб 01 дек 2007 18:20


andonov написа:Логваш се с код 12233 след което влизаш в адаптация канал 5 (мисля че беше ще се ориентира по МАФ-а)и след което започваш да сваляш числото до където ти даде да запишеш.При по старите това число е три цифрено при по-новите 5 цифрено.Това го правиш при затапен ЕГР.Успех!
ясно, мисля, че схванах, а имаш ли идея какво ще стане, ако го правя на незатапен ЕГР? и в другия вариант - ако само вакуумния маркуч към ЕГР-то е затапен. така ЕГР-а би трябвало да не функционира изобщо - т.е. да си е като затапен без да се сваля и да се слагат пластини отзад.


drju
Мнения: 155
Регистриран на: Вто 12 юни 2007 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот drju » Съб 01 дек 2007 19:08


мдааа, наистина е канал 3. стойността по подразбиране е 32768. след тест позволява запис на най-ниската стойност 32368.
иначе на незапален двигател стойността на MAF-a намалява от 850 на 810...
EGR-то не ми е запушено. утре може да си поиграя да ми сложа някаква тапичка на маркучето - да видим как ще се променят данните.
интересно така незапушено какво ще се промени...


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Съб 01 дек 2007 20:35


За канала е така,казах го по памет но после го проверих.5 канал е за количеството впръскано гориво при стартиране.Защо трябва да се намалят единиците стигнах чрез опит.В описанието на ВАГКОМ го дават точно обратно но тогава започва да се появава "дупка" при ускоряването към 2500 об и цялостното ускоряване се намаля (има хора които изопщо няма да го усетят) :lol: Тествах го на няколко коли (първо на моята естествено) и всичките се държаха еднакво.А по повод показанията се гледат при запален двигател които са в границите на 280-360 при повечето коли.Но пак казвам това не актуалната стойност която на празех ход е около 480.При промяна на единиците в канал 3 надолу стойноста трябва да станат от 160 -210.С работещ ЕГР не съм пробвал пробвал по простата причина че на всички коли бяха затапени.Не пречи да се откачи само вакуума но няма как да е сигурен човек да ли е напълно затворен поради нагар.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта