Не е задължително да си със ксенон,може и халогенна крушка да сложиш.Двете гнезда са за Н7,лупата ти е за късите а другата секция има габарит и дълги.
Това е.
Б5 фарове
- raziel
- Мнения: 313
- Регистриран на: Съб 17 юни 2006 20:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
аха ясно.
неезнам не съм се вглеждал на моя но бях останал със впечатлението че дългите и късите са ми на една секция а халогена на друга.
нали като издърпах копчето за фаровете, и ти си включва едната секция, а горе от лоста пускаш дългите и те не са в секцията на халоге
Оффпочнах се оплитам, та иедеята е като ги сменя, копчетата ще променят ли функцията си..
неезнам не съм се вглеждал на моя но бях останал със впечатлението че дългите и късите са ми на една секция а халогена на друга.
нали като издърпах копчето за фаровете, и ти си включва едната секция, а горе от лоста пускаш дългите и те не са в секцията на халоге
Оффпочнах се оплитам, та иедеята е като ги сменя, копчетата ще променят ли функцията си..
- DOCDOBREV
- Мнения: 359
- Регистриран на: Съб 17 фев 2007 22:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
SLO написа:Колега DOCDOBREV,не искам да се заяждам или да те обидам,ма да правиш VW-to на BMW ми се струва малко.....
Утре ще цъкнам да видиш как седи истинския предвиден фар с лупи за Б5!
"Козата си сака пръч" или как беше там
Всеки си има вкус,колега.А за БМВ то не си прав.Много хора слагат фарове"Ангелски ои" на ФВ,така,че...
Значи на старите ми фарове,претполагам че сега и при теб е така,късите са Н7 и са във външната част на фара.Дългите и фаровете за мъгла са на една крушка Н4 и са във вътрешната секция.Когато дръпнеш копчето един път назад ти се пуска фара за мъгла,а когато цъкнеш на дълги си на дълги,те са на една крушка,късите остават да светат постоянно.
Ако сложиш фарове като моите губиш фаровете за мъгла(няма да ти липсват ако сложиш ксенон).Демек когато дръпнеш назад кпчето няма да се случи нищо,на второто дръпване ще ти светне задната светлина за мъгла.
Дано съм бил ясен и полезен.
Ако сложиш фарове като моите губиш фаровете за мъгла(няма да ти липсват ако сложиш ксенон).Демек когато дръпнеш назад кпчето няма да се случи нищо,на второто дръпване ще ти светне задната светлина за мъгла.
Дано съм бил ясен и полезен.

- raziel
- Мнения: 313
- Регистриран на: Съб 17 юни 2006 20:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Да точно така е при мен 

Последна промяна от raziel на Съб 01 дек 2007 21:42, променено общо 1 път.
DOCDOBREV написа:SLO написа:Колега DOCDOBREV,не искам да се заяждам или да те обидам,ма да правиш VW-to на BMW ми се струва малко.....
Утре ще цъкнам да видиш как седи истинския предвиден фар с лупи за Б5!
"Козата си сака пръч" или как беше там
Всеки си има вкус,колега.А за БМВ то не си прав.Много хора слагат фарове"Ангелски ои" на ФВ,така,че...
Да колега,прав си,всеки си има вкус.Ма точно "Ангелските очи" си отиват на баварците,това им е отличителен знак.Затова казах да не ги правим на BMW-ta.По този начин потценяваме собствената си марка.
Поздрави!

От масовите крушки,Н4 ти е за 2 светлини(така да го кажа)другите Н1,Н3,Н7 са по 1.
Всичко комплект,фарове,мигачи,касенон,нови крушки за мигачите и незнам кви други дреболии,ми стъпиха околу 750лв.
Обачи всичко си правих сам,така че пари за работа не съм давал.
Ако отидеш на сервиз да ти го скалъпат ще ти излезне някаде между 800-850лв.
Всичко комплект,фарове,мигачи,касенон,нови крушки за мигачите и незнам кви други дреболии,ми стъпиха околу 750лв.
Обачи всичко си правих сам,така че пари за работа не съм давал.
Ако отидеш на сервиз да ти го скалъпат ще ти излезне някаде между 800-850лв.
Наистина става по готино ама съм слушал че кат си праиш допълнително ксенон често гори. Има ли такова нещо? Иначе е много пари ... аз ако почна да слагам ксенони, кожи чудесий направо да я продам и да си купа друга нема смисъл. Според мен кат купуваш требва да ги мислиш тия неща след тва вече гониш дивото.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: karambak и 51 госта