Здравейте колеги.
Сутрин при палене на студен двигател се чува едно странно присвирване за около 10-15 секунди, което преди го нямаше. При подаване на газ присвирването моментално изчезва. След тези 10-15 секунди всичко се оправя, но в момента в който започна да включвам ел. консуматори из колата (къси, дълги, фаровете за мъгла - отпред/отзад, радио-то), присвирването започва да се чува отново. В момента в който изключа консуматорите всичко отихва. След 3-4 мин. работа на двигателя, колкото и да товаря генератора/акумулатора, никакви ядове.
Набелязал съм генератора за виновен. Някой би ли казал дали съм прав. И ако съм как да процедирам?



Присвирване когато двигателя е студен.
- nikolai_ignatov
- Мнения: 171
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 10:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
Опъни си ремъка, ама не зверски че ще ревнеш за лагери на алтернатора.
Ако не се оправи - смени си ремъка. докато е свален - хвани шайбата на алернатора и разклати здраво - не трябва да има луфтове. Ако има - лагери на алтернатора. Ако няма - сменяй ремъка и си свиркай!
Ако и след смяната не се оправи - прегледай си ремъчните шайби да не са изкопани - хлабавият ремък ги "хапва". Смяна на шайбите.
П.П. И аз съм с АБС мотор и съм с ръчно обтягане
Ако не се оправи - смени си ремъка. докато е свален - хвани шайбата на алернатора и разклати здраво - не трябва да има луфтове. Ако има - лагери на алтернатора. Ако няма - сменяй ремъка и си свиркай!
Ако и след смяната не се оправи - прегледай си ремъчните шайби да не са изкопани - хлабавият ремък ги "хапва". Смяна на шайбите.
П.П. И аз съм с АБС мотор и съм с ръчно обтягане
- brainstorm
- Мнения: 23
- Регистриран на: Нед 04 юни 2006 17:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
dimitarpetrov написа:Опъни си ремъка, ама не зверски че ще ревнеш за лагери на алтернатора.
Ако не се оправи - смени си ремъка. докато е свален - хвани шайбата на алернатора и разклати здраво - не трябва да има луфтове. Ако има - лагери на алтернатора. Ако няма - сменяй ремъка и си свиркай!
Ако и след смяната не се оправи - прегледай си ремъчните шайби да не са изкопани - хлабавият ремък ги "хапва". Смяна на шайбите.
П.П. И аз съм с АБС мотор и съм с ръчно обтягане
Абсолютно изчерпателен отговор, браво колега!!!:bowdown
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта