1. Смъкнах карбуратора - хем да ми е по-удобно.. да имам място , хем за малка интервенция по него..
2. Демонтирах кабелите по динамото
3. Отворих ремъчната шайба от голямата гайка - първата половина на шайбата излезе , ремъка падна, но втората половина - тази към динамото не помръдва - трябва ли въобще да се маха- според мен трябва ... ама не ме е срам да попитам

4. Демонтирам гривната която обгръща динамото
5. Развъртам 4-те болт4ета който са на ламаринения капак към турбинката ..
В този момент всичко охлабва и при леко издърпване към мен тръгва да излиза , но опира в смукателния колектор и дотук... не може да излезе турбинката ... Та въпросчето е и той ли трябва да се демонтира или има нещо по лесно... А цялата операция е заради най-вероятно заминали лагери - когато е студено времето и я запаля от динамото се 4ува ромолене около 5-10 минути докато позагреее колата и след това престава ....