Посъветвайте един бъдещ собственик на Поло 1.4

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
one665
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 01 дек 2007 13:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Посъветвайте един бъдещ собственик на Поло 1.4

Мнениеот one665 » Съб 01 дек 2007 13:37


Предварително се извинявам, ако темата ми не е за този раздел. Ако модераторите преценат могат да я преместят. А също и благаодаря предварително на тези, които ще се включат. Търся съвет.
Предстои ми купуването на нова кола ( нова за мен).
Спрях се на едно поло 1.4 моно инжекция 97г- какво по основно да и гледам. Според ВИН-а колата наистина е 97г. Къде са им слабите места?




Потребителски аватар
suggar
Мнения: 875
Регистриран на: Нед 19 авг 2007 19:46
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: ASV
Местоположение: Габрово

Мнениеот suggar » Съб 01 дек 2007 14:46


Колега само ще ти кажа че си избрал точната кола :lol: За съжаление не мога да ти дам съвет за какво да внимаваш, но пък сам сигурен че има колеги които ще ти помогнат много.


one665
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 01 дек 2007 13:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

one665

Мнениеот one665 » Съб 01 дек 2007 16:16


А повече подробности за модела знаеш ли откъде да намеря - с какво масло се кара, какво е маслото на скоростната кутия. Някой ако сподели - проблеми със скоростните кутии?


Потребителски аватар
tu6ana
Мнения: 142
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 11:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

съвет

Мнениеот tu6ana » Съб 01 дек 2007 17:51


здр приятел аз имам поло 1.4 60 к.с пълен инжекцион много точков 1999г. много добри колици не си се насочил погрешно и моното 1.4 е добра ако не обичаш да настъпваш също е по икономична от моята въпрос на гледна точка СЕГА по въпроса преди да я купиш я закарай на сервиз за диагностика това е достатачно (ако може при познат)за двигателя ТАКА сега за скоростната кутия не го купувай преди да си го пробвал на 5 скорост поне със 130-140 км.ч има и много други нещица но не ми се пише толкова много ако желаеш ще ти дам ръководство за купуване на стара кола но трябва да се свържем по SKYPE ще ти е от голяма полза аз го използвам като си купувам кола и до сега ме е спасило доста пъти от голяма набутвация ше ти пратя скайп името си по личния


Потребителски аватар
Bahama man
Мнения: 1229
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 13:39
Автомобил: VW Polo 1998
Двигател: AEF

Мнениеот Bahama man » Съб 01 дек 2007 18:32


Едни от слабите им места са задната скорост мойта понякога хърка но за да не прехърка включвам преди това първа и после задна иначе други проблеми не съм имал по ходовата част не съм сменял нищо по предницата а е карам вече 2 години успех с количката :wink:


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Съб 01 дек 2007 18:40


Добре дошъл.
Ако си прочел червения текст,отстрани на полето в което пишеш има една точка номер 3...Ако решиш да я ползваш-сигур ще излезнат доста резултати,но най-често срещаните проблеми са за скорости и за дросел
За консумативите-също....
В "полезни връзки и статии" си има и пуснати ръководства.
Успех с търсенето :wink:


Потребителски аватар
kickcho
Мнения: 320
Регистриран на: Вто 30 окт 2007 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Раднево

полото

Мнениеот kickcho » Нед 02 дек 2007 22:43


купувай без да се замисляш колега :drive


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Пон 03 дек 2007 1:55


аз накратко да си кажа :), щото нещо ми се приписа инак и аз да съм те метнал към търсачката :)

Та накратко: Всички полота от този тип 6n имат изразено слабо място скорости! Ако се скапят много ама много трудно се намират! Проблема се дължи главно на немърлива подръжка, затова имай едно предвид като оглежедаш колата ко има инещо което не ти харесва при скоростите, бягай ...
Има един често срещан теч от семерингата на избирача на скоросите, ремонта не скъп, семерингата стръва 5лв. Ако си се отнесеш немърливо към този проблем рискуваш да останеш без масло в скоросите и ... проблемите са големи!

Дросела е слабо място също, защото е не домислен от немеца или немеца не е мислил за подръжката и състоянието на колата като е 10 години :)
Дорселовата клава при поло бенз и стъпково моторче са едно цяло и ако се прецака се сменя цялото съмата не е малка от 400 до 700+ лв. Проблема на дросела е че се замърсява лесно, по принцип е доста малък всравние с други марки автомобили малолитрежките. Колкто по малък толкоз по-малко мързосотия му е достатъчна да се зацапа.
Зацапването на дросела се дължи най-вече на маслените пари(картетни газове), който при по стгари коли са повече ... Образува се тънък маслен филм по стените на дросела. Това най-вече влияе на оборотите при празен ход, защото за да са стабилни те или казано по друг начин за да може компа да направи неибходимите кореции на празен ход дросела се измества +/- 3-4 градоса, ако е мръсно това изместване е затруднено от там и почват да игрят оборотите.

Та ако колата която си харесал има проблем със оборотите на празен ход, може да е просто замърсяване, а може и да е 700лв. разход за ремонт!!!

Така това са най-често срещаните проблеми при условие, че всичко друго е изправно. Това са и 2-та елемента на който трябва да убърнеш по-голямо внимание като избираш поло.
За скоросите, проверяваш дали ивлизат свободно и е хубаво да я покраш и да се услишаш за нехарактерни шумове.

За дросела е ясно ако не играят оборотите на празен ход, или може да проваш при запален двигател да пунснеш всички ЕЛ. косоматори да завътиш малко волана (ако е с хидравлика) и след това ако неможе да стсабилизира значи имаме проблем или предстоящ такъв.

Друго което се оплакват колегите последно време в тез магли и дъждове са проблеми със запалителната система, най вече бобини, кабели свещи, но това е нормално при всяка стара кола (и тез работи са консоматив).

Като +-сове за колата, понеже карам такава, мога да кажа разхода : Е не е 5на 100 колкото и да те убеждават в това, но 7-8 гредаско (9-10 в задръсванията на София) и около 6 извън градско.
Поло 6н нестава за газ, с някой изклучения преди 95г., колектора е пласмасов и при една кихавица влизаш в голям разход за ремонт.
Става за газов инжекцион ако ти се дават 1200+ лв.

Полото е малка и градска кола!!! Не е направно за съзтезания. С голяма скорост в завой се накланя доста! На дълуг път извън градско е далеч от най-конфортната кола!

Като цяло е доста здрав автомобил. Окачването е дослта издръжливо за Българските пътища. Аз година и половина търкалям мойто и по акочване не съм пипнал нищо (а кривих няколко джанти по дупките :) )... Като мотор е също здрав! Като подръжка е сравнително евтин. Данъците и застраховките са му малки! Частите са ефтини!
Малка кола паркира се лесно!!!!

Ако след като прочетеш тези работи не се откажеш взимай смело!!!

Общо взето в този клас! И в тези години (10+), ако изкаш здраво, евтино и малко главоболия взимаш или Поло или Корса!

А и Поло моно инжекция 97 година няна. Колкото и да е странно 1.4 8v 60 к.с. е пълна инжекция :).

П.П. Май малко дълго стана, ама ще се напънеш да го прочетеш :)


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пон 03 дек 2007 14:02


Lizard написа:Ако след като прочетеш тези работи не се откажеш взимай смело!!!



Невиждам защо има вероятност поста ти да го откаже - сега като знае какво да гледа.....


Колега вземеш ли си поло с хубав дросел и скорости - направо ще се родиш
Много хора не обръщат внимание на някои неща когато купуват кола ,но аз държа много на тях - А именно сигурноста при краш тестовете. Само за пример няколко малолитражки от горе-долу едни години

Поло 96 г 18 точки
Форд фиеста 17 точки (ама едва ли това може да бъде алтернатива на полото :lol: )
Ситроен Саксо 2000г 13 точки
Рено Клио 96 г 10 точки
Нисан Микра 96 г 9 точки
Фиат пунто 96 г 9 точки
Корса 96 г 8 точки
Роувър 100 96 г 1 точка

Последна промяна от Anbuch на Вто 17 мар 2009 13:29, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Пон 03 дек 2007 21:01


д.е тия ровери, пак са ги правили по трудово mhihi


Потребителски аватар
kalioo
Мнения: 74
Регистриран на: Пет 30 ное 2007 17:17
Автомобил: Passat B5.5
Двигател: 1.9 131
Местоположение: София

Мнениеот kalioo » Чет 10 апр 2008 4:14


абеее Половерите са си Супер Спор няма :twisted: :D



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта