Пак за температура на водата
Пак за температура на водата
Здравейте, прегледах почти всички теми свързани с температурата на водата и съответно термостатите. Имам следната ситуация, на градско загрява бързо и си държи 90 градуса без никакви колебания. Оставих я на празен ход да загрее, като следях долния шланг от радиатора (викам си, ако термостата пропуска сигурно ще е топъл, но си беше студен). Когато пътувам извън града обаче и поддържам 70-80 км/ч, температурата почва да играе. Първо бавно пада до 70 гр. после се връща към 80 гр., но не винаги. Възможно ли е от насрещният поток дето бие в блока на двигателя да го охлажда, и тъй като не я зоря много колата това да е причината да изстива. Днес пак забелязах това, на отиване до село с около 70 км/ч, падна и задържа 75, на връщане с 80-90 км/ч задържа на 80-85 гр.
според мен едва ли термостата се е прецакал, защото и в града би трябвало да ми държи по-ниска температура. Имате ли някаква идея 
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Нищо ти няма на колата....понякога напрежението в таблото се променя и ако стабилизаторът на 10 волта е взел да сдава багажа стрелката на температурата си мърда наляво или надясно....при мен след включване на елконсуматор(фарове и парно) стрелката се измества с 2 мм вдясно(сиреч показва повече)....не пипай нищо(според мен де!
....може да не съм прав)
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
joker написа:Нищо ти няма на колата....понякога напрежението в таблото се променя и ако стабилизаторът на 10 волта е взел да сдава багажа стрелката на температурата си мърда наляво или надясно....при мен след включване на елконсуматор(фарове и парно) стрелката се измества с 2 мм вдясно(сиреч показва повече)....не пипай нищо(според мен де!....може да не съм прав)
joker може да е прав (провери това първо щото термостата е такава завряна работа).иначе първо ако се съмняваш за пропускане на термостата ще пипаш горния маркуч на радиатора а не долния щотот помпата вкарва загретия въздух от горе на долу(просто е логично)и следователно топлата вода ще пртече първо там.а моето обяснение за тези анумалии за температурата при извънаградско е термостата ти пропуска съвсем малко и при интензивното грдско каране не се усеща но при извънградско поради по силния поток на въздуха и по-облекчения рейим на работа на мотора се охлажда повече.
но повтарям провери тоците щот термостата ръгна там дет нещеш да бъркаш,
joker написа:Нищо ти няма на колата....понякога напрежението в таблото се променя и ако стабилизаторът на 10 волта е взел да сдава багажа стрелката на температурата си мърда наляво или надясно....при мен след включване на елконсуматор(фарове и парно) стрелката се измества с 2 мм вдясно(сиреч показва повече)....не пипай нищо(според мен де!....може да не съм прав)
Оки, значи да закача мултицет-а и като карам да видя дали се променя напрежението, това ли имаш в предвид
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
tetris написа:joker написа:Нищо ти няма на колата....понякога напрежението в таблото се променя и ако стабилизаторът на 10 волта е взел да сдава багажа стрелката на температурата си мърда наляво или надясно....при мен след включване на елконсуматор(фарове и парно) стрелката се измества с 2 мм вдясно(сиреч показва повече)....не пипай нищо(според мен де!....може да не съм прав)
Оки, значи да закача мултицет-а и като карам да видя дали се променя напрежението, това ли имаш в предвид
Ами ще ти даде поне някаква информация.....
- vasstop
- Гадфадъ'

- Мнения: 17180
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Е чак пък много лошо, има и по-лоши неща. Ето тук се вижда как се прави:martineli написа:дано се опрайш без смяна на термостат че е на мноо лошо място.повярвай вчера го сменях.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=67374
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
martineli написа:виж ко батка аз попитах тук там еладжии и ми казаха че тоя стабилизатор или работи или не. нямало трети вариянт.
дано се опрайш без смяна на термостат че е на мноо лошо място.повярвай вчера го сменях.ма при мен проблема беше че отваряше на 45*С
ами нали един стабилизатор на напрежението като не работи,напрежението става променливо в и оттам стрелката на датчика не отчита вярно.....
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
joker написа:ами нали един стабилизатор на напрежението като не работи,напрежението става променливо в и оттам стрелката на датчика не отчита вярно.....
възможно.аз не съм много в час с тоците и питам ,и те ми казват.но все пак ако не работи то цялото табло ще му прай парчета .но все пак тоя стабилизатор не е кой знае кво да се смени остаа играчката с свалянето на таблото.
и както писах по нагоре първо да провери всичко и тогава термостат
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
martineli написа:joker написа:ами нали един стабилизатор на напрежението като не работи,напрежението става променливо в и оттам стрелката на датчика не отчита вярно.....
възможно.аз не съм много в час с тоците и питам ,и те ми казват.но все пак ако не работи то цялото табло ще му прай парчета .но все пак тоя стабилизатор не е кой знае кво да се смени остаа играчката с свалянето на таблото.
и както писах по нагоре първо да провери всичко и тогава термостат
И аз това казвам!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта
