Проблем с ВЕНТО 1.8 ABS....ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН
Проблем с ВЕНТО 1.8 ABS....ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН
Здравейте колеги днес колата ми направи проблем и немога да я запаля. Както си карах ми изгасна (колата е на ГАЗ) помъчихсе да я запаля, но не можах. След няколко опита превключих на бензин и запали с доста мъчене и си помислих че е добре, но не се оказа така
. След няколко метра пак ми изгасна и повече не запали. Свалих едната свещ да проверя дали отива ток към тях,но се оказа че няма ток
. Махнах клемите от аклуматора с мисалта че е натрупала грешки, но пак нямаше ток. След това проверих от бобината дали идва ток, но се оказа че няма, обадих се на едно приятелче и свалихме неговата бобина, но нищо пак нямаше ток. И сега се чудя дали може ECU - то да си е заминало
. Някои можели да ми каже как да го проверя да си е наред или да си тарся ново
Благодаря предварително.

Последна промяна от Mishkata1 на Чет 06 дек 2007 16:39, променено общо 1 път.
-
Vento_Power
- Мнения: 979
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 20:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- bboikov
- Мнения: 499
- Регистриран на: Сря 07 мар 2007 11:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Възможен е и следният вариант - както знаете газовата има 2 клапана, когато този за газта е отворен, този за бензина е затворен и обратно. Обикновено преди тях има бушон, поставен в нещо като клема. Е този бушон беше изгорял е е е е нема палене бате!!!!!!!
ЗА МАЛКО ДА РАЗГЛОБЯ КОЛАТА И ДА НАКУПУВАМ ЧАСТИ ЗА ЦЯЛА ЗАПЛАТА!

ЗА МАЛКО ДА РАЗГЛОБЯ КОЛАТА И ДА НАКУПУВАМ ЧАСТИ ЗА ЦЯЛА ЗАПЛАТА!
bboikov написа:Възможен е и следният вариант - както знаете газовата има 2 клапана, когато този за газта е отворен, този за бензина е затворен и обратно. Обикновено преди тях има бушон, поставен в нещо като клема. Е този бушон беше изгорял е е е е нема палене бате!!!!!!!
ЗА МАЛКО ДА РАЗГЛОБЯ КОЛАТА И ДА НАКУПУВАМ ЧАСТИ ЗА ЦЯЛА ЗАПЛАТА!![]()
![]()
![]()
Ми ще го проверя и него, но цялата работа е че няма от бобината както писах че пробвах с друга и пак нищо не стана сега ще пробвам да сменя кабела от бобината към делкото след това ще се помача да проверя и датчика на ХОЛ
Mishkata1 написа:bboikov написа:Възможен е и следният вариант - както знаете газовата има 2 клапана, когато този за газта е отворен, този за бензина е затворен и обратно. Обикновено преди тях има бушон, поставен в нещо като клема. Е този бушон беше изгорял е е е е нема палене бате!!!!!!!
ЗА МАЛКО ДА РАЗГЛОБЯ КОЛАТА И ДА НАКУПУВАМ ЧАСТИ ЗА ЦЯЛА ЗАПЛАТА!![]()
![]()
![]()
Ми ще го проверя и него, но цялата работа е че няма искра от бобината както писах че пробвах и с друга и пак нищо не стана сега ще пробвам да сменя кабела от бобината към делкото след това ще се помача да проверя и датчика на ХОЛ
- bboikov
- Мнения: 499
- Регистриран на: Сря 07 мар 2007 11:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Не е лошо да провериш клеморедите под волана, мисля, че имаше още една някъде под разширителния съд, моята едната е за смяна, но все не стигам. От време на време на студено давам на контакт, но ток няма дори на таблото.
Гледай. Не е лошо да провериш всички ЛЕСНИ ВЪЗМОЖНОСТИ преди да пристъпиш към нещо по-сериозно и финансово.
Въобще има ли ток, т.е. токовите вериги, който минава през ключа за запалването /с една дума всички/ наред ли са. Щото ако ток има, то тогава действително нещата са сериозни и колегите са прави, че може да е бобина или нещо друго....
Гледай. Не е лошо да провериш всички ЛЕСНИ ВЪЗМОЖНОСТИ преди да пристъпиш към нещо по-сериозно и финансово.
Въобще има ли ток, т.е. токовите вериги, който минава през ключа за запалването /с една дума всички/ наред ли са. Щото ако ток има, то тогава действително нещата са сериозни и колегите са прави, че може да е бобина или нещо друго....
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Angel_ и 94 госта