какъв ще е ефекта ако спра потгряването на всмук. колектор

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
pakumba
Мнения: 1053
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:25
Автомобил:
Двигател:

какъв ще е ефекта ако спра потгряването на всмук. колектор

Мнениеот pakumba » Пон 03 дек 2007 21:57


мисля си газта нали се разбира по-добре със студен въздух, би трябвало ако шунтирам затоплянето на вс. колектори да се подобри работата на газ. дали ще е осезаемо?




Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пон 03 дек 2007 22:16


Не...


pakumba
Мнения: 1053
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:25
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот pakumba » Вто 04 дек 2007 14:14


други:)?


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Вто 04 дек 2007 14:16


pakumba написа:други:)?
Ми какво ти пречи да пробваш - една жица е...
Пък после ще споделиш опит ;)


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 04 дек 2007 14:24


Много сложно го правиш....просто извади смукателната тръба за топъл въздух от изпускателните колектори и я насочи да смуче например от пространството зад кутията на въздушния филтър....от 1 година карам така и имам категорично подобрение на динамиката и мощносттта....трудно е да кажа дали е паднал разхода,но със сигурност не се е увеличил...пробвай така и ще си по-доволен...
P.S....не блокирай клапата под филтъра за топъл и студен въздух защото това променя разреждането и оттам се променят и тихи обороти и разход...


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Вто 04 дек 2007 14:30


Жокере, той говори за електрическото подгряване на всмукателните колектори...


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 04 дек 2007 15:15


vasstop написа:Жокере, той говори за електрическото подгряване на всмукателните колектори...

Аааа извинения.....аз мислех,че иска да направи байпас на водното подгряване.....ама аз пак бих препоръчал същото,защото пък на бензин съвсем може да му се скапят оборотите при студен ДВГ....


pakumba
Мнения: 1053
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:25
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот pakumba » Вто 04 дек 2007 15:35


при мен потгряването на всмукателния колектор е от антифриза. за него говоря.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 04 дек 2007 15:43


pakumba написа:при мен потгряването на всмукателния колектор е от антифриза. за него говоря.

ЕЕЕЕЕЕЕЕ ....ами направи тогава това което ти казах.....просто,лесно,ефективно....


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Вто 04 дек 2007 17:02


pakumba написа:при мен потгряването на всмукателния колектор е от антифриза. за него говоря.

и електрическия подгрев на "таралежа" и водния съм ги клъцнал.За ефект от към портфейла не съм усетил


pakumba
Мнения: 1053
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:25
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот pakumba » Вто 04 дек 2007 19:53


извинявам се за некоректно зададения върпос. трябва да уточня колата е фиат браво, 1,6 и е пълна ижекция. не е моно, за да вътря и запушвам кутията на филтъра. колектора се загрява чрез антифриза, а не електрически. газовата е обикновенна
като гледам повечето мнения, няма да има ефект май?


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Вто 04 дек 2007 22:42


Да се намеся и аз малко. Във всички книги и са ни учили че когато се слага газ на дадена кола трябва да се спре подгряването на смукателните тръби, друг е въпроса колко го правим. Няма да ви разяснявам защо просто всеки може да си го обясни сам.


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Вто 04 дек 2007 22:53


pakumba написа:извинявам се за некоректно зададения върпос. трябва да уточня колата е фиат браво, 1,6 и е пълна ижекция. не е моно, за да вътря и запушвам кутията на филтъра. колектора се загрява чрез антифриза, а не електрически. газовата е обикновенна
като гледам повечето мнения, няма да има ефект май?

пич да не мислиш че само на фиата се подгрява колектора? и на VW се подгрява с антифриза ,а и има един "таралеж" в колектора който се нагрява за да има по добра изпаряемост при впръскване на горивото.


pakumba
Мнения: 1053
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:25
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот pakumba » Сря 05 дек 2007 9:09


qnis3 написа:Да се намеся и аз малко. Във всички книги и са ни учили че когато се слага газ на дадена кола трябва да се спре подгряването на смукателните тръби, друг е въпроса колко го правим. Няма да ви разяснявам защо просто всеки може да си го обясни сам.


добре, а ефект ще усетя ли някакъв


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Сря 05 дек 2007 19:26


Да, нестабилна работа на ПХ на бензин :-D
И евентуално около 0,856% повишение в мощността на газ!!! :twisted:



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта