За проблема с топлото палене!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

За проблема с топлото палене!

Мнениеот Vladko » Вто 04 дек 2007 16:37


Значи след 20тина успешно направени коли включително и моята,вчера дойде първият проблем с кола на момче от форума (на което искам да се извиня и ще му помогна с каквото е нужно да стане колата както трябва)
направихме му колата по утъпканата схема(използваща се междудругото в цял свят :shock )кодирахме я за автоматик и тя заспа,почна да пали от четвърт,но вечерта момчето се обади и каза че има проблем с поемането от ниски обороти на 2ра предавка(между 1100 и 1400оборота)оттам нататък всичко си е Ок и ме помоли да я направим както си е била преди,аз му казах няма проблем но когато се опитахме да върнем кодировката се оказа невъзможно,това не ми се беше случвало досега затова и отидохме при супер способен и знаеш човек,но и там не се получи.Та извода е въпреки че е единичен случай внимавайте когато правите такива настройки на колата си!
П.С. А и сега търся бин файл от AGR мотор :oops: [/b]




Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Вто 04 дек 2007 18:02


а защо не нов чип от брезел :lol:


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Вто 04 дек 2007 18:26


Тя колата има някъкъв чип тунинг и май оттам идва целия проблем та затова търся оригинален.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 04 дек 2007 18:28


брезел има :wink:


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Вто 04 дек 2007 22:01


колега извинявай за тъпия въпрос ,но би ли обеснил как се извършва тази кодировка и каква е идеята.благодаря!


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 04 дек 2007 22:22


кодираш софтуера като за мотор с автомати4ни скорости и по този на4ин се променят зададените параметри за първона4ално запалване(автоматика нали върти и помпата за кутията и се пуска малко пове4е нафта-това е заводски зададено)
Владе сложи компа на твоята кола-обу4и го и после пак го върни на неговата си кола-пуска пак прекодиране :wink:


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Вто 04 дек 2007 22:58


И аз това мисля или на масата вкъщи или на моята кола,ама момчето си замина то не е от София следващия път. :wink:


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Сря 05 дек 2007 0:13


благодаря за съдействието на никс 76,но версията е 311 и май няма да успея да се намеся.Влади ,много неприятно,но щом колегата е съфорумец трябва да те разбере.Никс е прав на друг автомобил трябва да разреши прекодиране.


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Сря 05 дек 2007 0:47


С 311 няма да имаш никакъв проблем да се намесиш при нормални условия,просто на тази Голф ЕКУто нещо се е шашнало-ние днес го мъчихме с VAS 5052 и пак не стана :shock
Остава варианта на Ники и ако и той не стане презаписване на епрома там би трябвало да се реши проблема,но за мен не по малко важно от решението е и да се разбере от какво се е получило така за да се знае за в бъдеще.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 05 дек 2007 1:12


е да ама то има и наказателно време(както при километражите бе Владе-когато не ще от първия път)оставете два 4аса колата без захранване и тогава я пробваите :wink:


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3926
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Сря 05 дек 2007 8:12


Владко би ли споделил във форума какво точно правиш, какво презаписваш.Лично аз на два мотора АФН и АХФ ги оправих след промяна на канал 5.И двете като са топли въртят като луди и тогава палят, а от тогава нямат никакви проблеми - беше още през лятото.Ако може сподели стига да не е професионална тайна. :wink:


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Сря 05 дек 2007 11:21


niks76 написа:е да ама то има и наказателно време оставете два 4аса колата без захранване и тогава я пробваите :wink:

Ние я оставихме ама за по кратко време 10тина мин. :oops: .


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Сря 05 дек 2007 11:40


andonov написа:...

Променя се в engine/coding-софтуерното кодиране ще ти е 00002 ако си с ръчни скорости,правиш го 00001 и си за автоматични скорости :wink:
Ако след описаната процедура почне да пали колата добре-проверяваш стартер!температурен датчик!количество впръсквана нафта при старт и т.н. и ако се налага ги оправяш-и след това и с кодировка за ръчни скорости ще си е ОК-но когато се изисква бързо и безплатно лечение на проблема се използва метода с тази кодировка-досега (до този случай)за мен не бяха познати странични проблеми.Успех.


Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1722
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот imedarov » Сря 05 дек 2007 12:08


Аз правих стартер, смених аку с ново с по висок стартов ток и пак не пали както, когато е студена :(
В смисъл трябва да съм я гасил и палил 3-4 пъти в рамките на 1 час, за да започне да върти.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3926
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Сря 05 дек 2007 12:52


imedarov написа:Аз правих стартер, смених аку с ново с по висок стартов ток и пак не пали както, когато е студена :(
В смисъл трябва да съм я гасил и палил 3-4 пъти в рамките на 1 час, за да започне да върти.
Ами бегаш при колегата Владко и си готов.
Владко мерси за инфото. :wink:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: PzKpfW и 116 госта