


МАНШОН НА КАРЕ
МАНШОН НА КАРЕ
Здравейте! Наскоро забелязах,че маншона на рейката ми се е закъсал като завия волана наляво се показва че е скъсан а като върна се крие скъсаното хидравлика е пасат 1.8 моноинжекция 92 год.Като го сменя задължително ли трябва да правя после реглаж на предница. БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ОТЗОВАЛИ СЕ ДА ПИШАТ.
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
- Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
- Двигател: CBDC 2010
- Местоположение: София,
Ами трябва да се прави реглаж или поне да се провери, което е май едно и също. За да се смени маншона на рейката трябва да се развие накрайника и от там се изважда стария и се напъхва новия маншон. Колкото и внимателно да се броят навивки или да се мери разстояние, винаги съществува вероятност от някаква неточност. Аз след смяна на тези маншони ходих на реглаж. При мен всичко беше ОК, но това е някаква абсолютна случайност.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Димо, на каре или на рейка?
Различно е. Каретата са ти на полуоските: при главините на колелата (отвътре) и при диференциала. За смяна маншон на каре принципно не е наложително да правиш центровка (но аз си направих една профилактично, че с тия пътища по българските дупки...
)
Ако разкачаш обаче, за да сменяш маншоните на щангите, задължително е да си минеш стенд. Може и с малко, но все ще има някакво разминаване с правилното положение на шарнирните връзки.
Различно е. Каретата са ти на полуоските: при главините на колелата (отвътре) и при диференциала. За смяна маншон на каре принципно не е наложително да правиш центровка (но аз си направих една профилактично, че с тия пътища по българските дупки...

Ако разкачаш обаче, за да сменяш маншоните на щангите, задължително е да си минеш стенд. Може и с малко, но все ще има някакво разминаване с правилното положение на шарнирните връзки.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 56 госта