Оптимална смяна на скоростите ?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пон 12 сеп 2005 12:02


brabus написа:За прекъсвача не съм съгласен, защото кривата на мощността и въртящия момент след определени обороти, които са преди прекъсвача започва да пада, т.е. оборотите растат, но мощността е по-малка и колата реално "тъпче" на едно място.
Според мен не са толкова важни до какви обороти ще се кара колата, за да бъде икономична, а как (колко бързо) стигаш до тях. Ако го правиш плавно, а не с "кик даун" (педалът до ламарина) разхода пада.

Brabuse прав си за кривата , но ако се състезаваш с някой е хубаво да я изрязваш до край защото като смениш на 7000 следваща предавка двигателя е в по високи обороти и от там повече мощ,а ако смениш на 6000 ще паднат 4800 кадето има доста по малко сила отколкото на 5800.Исказвам мнението си по въпроса, а по темата за най голяма икономия около 2000. :wink:




Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Пон 12 сеп 2005 14:25


Това може да го направиш и с междинна газ



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта