



Syncro и вериги за сняг
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Да найстина не съм се замислил за това
просто преди малко се прибирам от работа и трябва да ви стане ясно какво ми е било на главата
иначе мога да ти кажа как да си направиш тест..
еи сега като повали малко и в Бургас .. отиди на шилото и се пробвай да го качиш..
като слезеш пиши тука у форумя и ги еви тия вериги
няма да можеш да го качиш ако не ти бачка виското ако е леко заснежено..
пробвай.. сам ще разбереш дали ти трябват вериги...
на доста голям сняг го карах миналата зима и настоявам да ти кажа че нямаше място от където не минах
тъпче мааму..
едно приятелче се опитваше да паркира с калибрата.. той неможе да маневрира... аз си пърхаааамм..
проба - грешка.. сам ще разбереш.. пробвай го и колко е стабилен като влизаш в завой.. (примерно на полигона в Лъка) с мръсна газ


иначе мога да ти кажа как да си направиш тест..
еи сега като повали малко и в Бургас .. отиди на шилото и се пробвай да го качиш..
като слезеш пиши тука у форумя и ги еви тия вериги

няма да можеш да го качиш ако не ти бачка виското ако е леко заснежено..
пробвай.. сам ще разбереш дали ти трябват вериги...

на доста голям сняг го карах миналата зима и настоявам да ти кажа че нямаше място от където не минах
тъпче мааму..
едно приятелче се опитваше да паркира с калибрата.. той неможе да маневрира... аз си пърхаааамм..

проба - грешка.. сам ще разбереш.. пробвай го и колко е стабилен като влизаш в завой.. (примерно на полигона в Лъка) с мръсна газ

- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Бе слагай убави гуми и валирай напред, миналата зима немаше сняг да го тествам, ама мислим да късмет тая да е,
Иначе да знайш назад не работи синрото, тествахме го с СтоянГТИ на събора на Рожен, или мое и мойто да скършено
По принцип четох че е на принципа на колана (ма каде не помня), кати тръгнеш бързо и захапва а иначе си гива редовно, полсе Брабус-а му пусна неква статийка и се омотахме да си кажем честно
Иначе вече цяла година полагам усилия да го счупя, все още се държи виско муфата
, ша я видим тая зима 
Иначе да знайш назад не работи синрото, тествахме го с СтоянГТИ на събора на Рожен, или мое и мойто да скършено
По принцип четох че е на принципа на колана (ма каде не помня), кати тръгнеш бързо и захапва а иначе си гива редовно, полсе Брабус-а му пусна неква статийка и се омотахме да си кажем честно
Иначе вече цяла година полагам усилия да го счупя, все още се държи виско муфата


Много мерси за отзивите!
Значи за виското-работи си ,пробвано е.Е не беше на сняг,но я пробвах на кал,а после по стечение на обстоятелствата я пробвах и в песъчлива кал(направо си беше пясък).Бях в Странджа,спрях пасата доста близо до брега на една рекичка.Заваля яко дъжд и брега се подмокри(свлече) повече от необходимото.Резултата-колата беше с десните гуми в реката,а левите в мокрия пясък.
Кофти ситуация!Е, тогава се наложи да разбера що за чудо е синхрото.Явно си върши добре работата защото колата са зачуди за момент малко пребуксува ,поразклати се и излезе от реката. А бях с гуми за мъгла.Сега съм с хубави зимни и не мисля, че ще ми трябват вериги някога,но не е зле човек да е подготвен.

Значи за виското-работи си ,пробвано е.Е не беше на сняг,но я пробвах на кал,а после по стечение на обстоятелствата я пробвах и в песъчлива кал(направо си беше пясък).Бях в Странджа,спрях пасата доста близо до брега на една рекичка.Заваля яко дъжд и брега се подмокри(свлече) повече от необходимото.Резултата-колата беше с десните гуми в реката,а левите в мокрия пясък.

skoka написа:Сега съм с хубави зимни и не мисля, че ще ми трябват вериги някога,но не е зле човек да е подготвен.
това е - хубави гуми и ядове няма да имаш и вериги няма да ти дотрябват
и най-важното - при маневри и паркиране в съмнителен - заснежен/заледен/песачлив/кален участък гледай да си винаги с муцуната напред
синхрото на заден ход не работи
а визора ме изпреварил за задното

Последна промяна от One на Чет 06 дек 2007 9:26, променено общо 1 път.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
One написа:синхрото на заден ход не работи
а визора ме изпреварил за задното
тамън ти писах да прочетеш една идея нагоре

четох у синхро форума че имал някакъв датчик за задна скорост само че май никой не беше разбрал как точно работи
някакъв руснак беше писал в някакъв техен форум докато търсех повечко инфо за синхрото че имало някакъв начин да се поправи това.. но беше преди 2 години и ме съмнява да изровя темата пак

ще потърсим

- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4234
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
значи ако си спомням правилно синхрото зацепва когато се появи разлика в скоростта на въртене на двете оси...
ако караш по сняг и си с вериги отпред разликата в скоростта им ще е нищожна или няма да я има изобщо, демек слагай на предните, задните ще се търкалят просто със същата скорост и синхрото няма да зацепва изобщо. ако пробуксуват предните ще си зацепи за малко и си ок
ако караш по сняг и си с вериги отпред разликата в скоростта им ще е нищожна или няма да я има изобщо, демек слагай на предните, задните ще се търкалят просто със същата скорост и синхрото няма да зацепва изобщо. ако пробуксуват предните ще си зацепи за малко и си ок
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
When the front and rear wheels turn at different RPMs (at a rate greater than 6%), the shear force raises the temperature and viscosity of the silicon liquid inside the VC. The silicon becomes solid like and engages plates inside the VC with the result that power is transmitted from the front to the rear diff.
6% ники.. позахапва си от време на време да ти кажа

As the chart below depicts, at 110 degrees centigrade, the VC silicon fluid viscosity increases dramatically, thus engaging the VC. Since temperature is a cause and not just an effect of VC engagement, it seems probable that the "engagement temperature" of a "cooked" VC (a VC where the fluid has been ruined by prolonged overheating) is lower than for a non-cooked VC, and that with cooked VC fluid, the VC engages at the higher end of normal VC operating temperatures, with the result being that the VC is always engaged at the higher normal operating temperatures even if the wheels are turning within the 6% threshold for engagement. This puts incredible strain on the entire drive train.
- biostrong
- Мнения: 771
- Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Vizor написа:Красенце с тебе си говорихме за колана
иначе за задната работи си но до колкото знам има някакъв датчик за него.. и мисля че е на скоростната кутия и знам че е дефицит и здава багажа често .. така че да приемем че не работи на задна
глупавия смотан датчик е същия който е и за задната светлина и струва 80 ++ лв и то с поръчка от аутохит
- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
neon написа: Вярно е че тръгва като автомобил 4х4, ама спира като всеки останал!Я коментирайте как спуска заледени баири без вериги!
Оня ден ми се наложи да се спускам на едно заледено место (аз съм си виновен защо минавам от там, ма . . . ) а беше заледено да си е*е . . . ., едвам на 1 скорост а като пипна и спирачката нема никой, ни ABS ни никой, мноо се изпънах, но все пак успях, ама . . .
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 103 госта