Кво да я права...сменени са консумативи...генерацията как да проверя дали е запушена...диагностика ще помогне ли? Елкон?
Сутрин иска доста развъртане като за пълна инжекция...14/100 градско /2 пъти засичах/. Никъв ама никъв ряз. Ясно ми е че е куца ама поне колкото АБД-то да вървеше....ИДЕИ? Ваското?



AHW - Грам не върви, гори много, трудно пали
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: AHW - Грам не върви, гори много, трудно пали
chefito написа:... Ваското?
ше доеш ли да я погледна?


- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: AHW - Грам не върви, гори много, трудно пали
vaskoto1 написа:chefito написа:... Ваското?
ше доеш ли да я погледна?![]()
ще ми излезе 120 кинта при тоя разход

Васе, сериозно ако ида на елкон/диагностика/вагком ще могат ли да помогнат?
Re: AHW - Грам не върви, гори много, трудно пали
Откачи генерацията директно от главата или преди катализатора ако може.Малко ще е неприятно като запалиш но е най сигорния начин да видиш дали е запушен катализатора или някое гърне.Същия проблем имах при Пежо 306 153кс.Палеше трудно и вървеше като за 1.4.Катализатора се беше раздробил и не се издухваше двигателя.
niks76 написа:имаи предвид 4е от натрупани грешки е същата работа
да не излезе наи накрая 4е ремъка не е зацепен правилно
при мен беше точно така. 1 зъб разминаване и умрял кон

След подмяната в никакъв случай не е самолет, но се чувствам по-нормално, а и разхода слезе на около 10,5 в София, което според мен е ОК.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: stefan4o и 74 госта