

Smoke написа:какво става като се счупи каре?моето дрънка половин година вече.изминал съм 2ХХХ км с него?
Smoke написа:какво става като се счупи каре?моето дрънка половин година вече.изминал съм 2ХХХ км с него?
доколкото си спомням няма значение как се слага(еднакво е отдвете страни),за уплътнението не се сещам но то ще е да не истича греста,а полуоската винаги е под някакъв ъгъл(те затова са каретата)затова за мен най логичния вариант е менте каре или рециклирано(моето го платих 105 лева)а да не сте го блъскали с чук,защото понякога влизат трудно в шлиците и се налага употребата му но с тръба в основата на карето
pacohaker написа:Smoke написа:какво става като се счупи каре?моето дрънка половин година вече.изминал съм 2ХХХ км с него?
кое ти чука външно или вътрешно?
вътрешното чука само при потегляне,външното първоначално при потегляне после почва на завой и накрая те дърпат с въже
negodnika написа:Smoke написа:какво става като се счупи каре?моето дрънка половин година вече.изминал съм 2ХХХ км с него?
Оставащ на едно место,хич не е приятно
доколкото си спомням няма значение как се слага(еднакво е отдвете страни),за уплътнението не се сещам но то ще е да не истича греста,а полуоската винаги е под някакъв ъгъл(те затова са каретата)затова за мен най логичния вариант е менте каре или рециклирано(моето го платих 105 лева)а да не сте го блъскали с чук,защото понякога влизат трудно в шлиците и се налага употребата му но с тръба в основата на карето
Карето ми го дадоха за хубаво уж от приятели,ами не не сме го блъскали с чук,другото за което се сещам,че скоро правих кутия и съм с диференцял от Голф 1 GTI,от него възможно ли е да е
Сега още не съм го свалил,но ми е ясна картинката,точно защото се чупи трудно мисля,че проблема не е в самото каре,най-лесно е да взема ново и да го смена,ама ако се счупи пак,пък и не са евтини никакVizor-е как го сменяш намясто,доста е неудобно аз го додърпвам до нас,пък и се се случва да се чупи в центъра на София
Smoke написа:pacohaker написа:Smoke написа:какво става като се счупи каре?моето дрънка половин година вече.изминал съм 2ХХХ км с него?
кое ти чука външно или вътрешно?
вътрешното чука само при потегляне,външното първоначално при потегляне после почва на завой и накрая те дърпат с въже
мисля че външно.трака само при завой.на прав път нямам проблеми.
все се каня да го сменям ама един познат ми спомена че каре най-добре Оригинал то дори и 2ра ръка.новите били рецикирани и се трошели много бързо.а и финансово.все пак ново е 80 лв.2ра ръка няма да е повече от 30 40.
Smoke написа:pacohaker.ами тракането?то и да има грес според мен пак ще трака![]()
ще пробвам след седмица 2 като се наканя и ще пиша какво е станало
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 116 госта