Проблем вътрешно каре Golf II GTI

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Проблем вътрешно каре Golf II GTI

Мнениеот negodnika » Пон 10 дек 2007 11:20


Проблема е следния скъсах вътрешно ляво каре,купих ново и го сменихме след няколко дни пак се скъса,някой има ли идей,защо се получава така,грешно го мотираме ли какво ли,струва ми се че полуоската не стой правилно и затово къса карето,моля поматаите,че е много неприятно да те остави на път :? Става въпрос за KR :roll:




pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Мнениеот pacohaker » Пон 10 дек 2007 12:18


според мен си попаднал на менте,слагането е лесно(щом аз си смених мойто) а какво имаш впредвид за полуоската че стой неправилно?,аз карах с крива полуоска(след среща с тролей)около 3 месеца докато намеря друга,но каре не ми е чупила


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Пон 10 дек 2007 12:23


Ами струва ми се,че полуоската стой под ъгъл и така се измества и усилието в карето,поне така си го обяснявам,пък и това е 2ро каре което къса :roll: Може ли да съм го сложил наобратно,при GTI има една коркова гарнитура сложих я от страната на диференцяла :idea:


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Пон 10 дек 2007 12:40


какво става като се счупи каре? :oops: моето дрънка половин година вече.изминал съм 2ХХХ км с него?


pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Мнениеот pacohaker » Пон 10 дек 2007 12:51


доколкото си спомням няма значение как се слага(еднакво е отдвете страни),за уплътнението не се сещам но то ще е да не истича греста,а полуоската винаги е под някакъв ъгъл(те затова са каретата)затова за мен най логичния вариант е менте каре или рециклирано(моето го платих 105 лева)а да не сте го блъскали с чук,защото понякога влизат трудно в шлиците и се налага употребата му но с тръба в основата на карето


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 10 дек 2007 13:09


Smoke написа:какво става като се счупи каре? :oops: моето дрънка половин година вече.изминал съм 2ХХХ км с него?



ето това става :lol:

Изображение

оставаш си там където си го скъсал .. взимаш инструменти и такси до най-близкия магазин и си го сменяш ;)

вътрешно каре се троши доста трудно.. трябва да си голям майстор да го счупиш (е гледам че си успял.. аз също се справих добре :lol: ).
то превърта .. трудно ще го скъсаш .. тоест.. дай снимки да видя как е станало долу горе ? като моето ли е превъртяло ?


pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Мнениеот pacohaker » Пон 10 дек 2007 13:10


Smoke написа:какво става като се счупи каре? :oops: моето дрънка половин година вече.изминал съм 2ХХХ км с него?

кое ти чука външно или вътрешно?
вътрешното чука само при потегляне,външното първоначално при потегляне после почва на завой и накрая те дърпат с въже


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Пон 10 дек 2007 13:14


Smoke написа:какво става като се счупи каре? :oops: моето дрънка половин година вече.изминал съм 2ХХХ км с него?


Оставащ на едно место,хич не е приятно :evil:

доколкото си спомням няма значение как се слага(еднакво е отдвете страни),за уплътнението не се сещам но то ще е да не истича греста,а полуоската винаги е под някакъв ъгъл(те затова са каретата)затова за мен най логичния вариант е менте каре или рециклирано(моето го платих 105 лева)а да не сте го блъскали с чук,защото понякога влизат трудно в шлиците и се налага употребата му но с тръба в основата на карето


Карето ми го дадоха за хубаво уж от приятели,ами не не сме го блъскали с чук,другото за което се сещам,че скоро правих кутия и съм с диференцял от Голф 1 GTI,от него възможно ли е да е :roll:

Сега още не съм го свалил,но ми е ясна картинката,точно защото се чупи трудно мисля,че проблема не е в самото каре,най-лесно е да взема ново и да го смена,ама ако се счупи пак,пък и не са евтини никак :? Vizor-е как го сменяш намясто,доста е неудобно аз го додърпвам до нас,пък и се се случва да се чупи в центъра на София :x


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Пон 10 дек 2007 13:26


pacohaker написа:
Smoke написа:какво става като се счупи каре? :oops: моето дрънка половин година вече.изминал съм 2ХХХ км с него?

кое ти чука външно или вътрешно?
вътрешното чука само при потегляне,външното първоначално при потегляне после почва на завой и накрая те дърпат с въже

мисля че външно.трака само при завой.на прав път нямам проблеми.
все се каня да го сменям ама един познат ми спомена че каре най-добре Оригинал то дори и 2ра ръка.новите били рецикирани и се трошели много бързо.а и финансово.все пак ново е 80 лв.2ра ръка няма да е повече от 30 40.


pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Мнениеот pacohaker » Пон 10 дек 2007 14:10


negodnika написа:
Smoke написа:какво става като се счупи каре? :oops: моето дрънка половин година вече.изминал съм 2ХХХ км с него?


Оставащ на едно место,хич не е приятно :evil:

доколкото си спомням няма значение как се слага(еднакво е отдвете страни),за уплътнението не се сещам но то ще е да не истича греста,а полуоската винаги е под някакъв ъгъл(те затова са каретата)затова за мен най логичния вариант е менте каре или рециклирано(моето го платих 105 лева)а да не сте го блъскали с чук,защото понякога влизат трудно в шлиците и се налага употребата му но с тръба в основата на карето


Карето ми го дадоха за хубаво уж от приятели,ами не не сме го блъскали с чук,другото за което се сещам,че скоро правих кутия и съм с диференцял от Голф 1 GTI,от него възможно ли е да е :roll:

Сега още не съм го свалил,но ми е ясна картинката,точно защото се чупи трудно мисля,че проблема не е в самото каре,най-лесно е да взема ново и да го смена,ама ако се счупи пак,пък и не са евтини никак :? Vizor-е как го сменяш намясто,доста е неудобно аз го додърпвам до нас,пък и се се случва да се чупи в центъра на София :x

бъди сигурен че е от карето :wink: няма как да е от диференциала


pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Мнениеот pacohaker » Пон 10 дек 2007 14:22


Smoke написа:
pacohaker написа:
Smoke написа:какво става като се счупи каре? :oops: моето дрънка половин година вече.изминал съм 2ХХХ км с него?

кое ти чука външно или вътрешно?
вътрешното чука само при потегляне,външното първоначално при потегляне после почва на завой и накрая те дърпат с въже

мисля че външно.трака само при завой.на прав път нямам проблеми.
все се каня да го сменям ама един познат ми спомена че каре най-добре Оригинал то дори и 2ра ръка.новите били рецикирани и се трошели много бързо.а и финансово.все пак ново е 80 лв.2ра ръка няма да е повече от 30 40.

сега ще ти кажа една съживяваща профилактика на каре :idea:
вдигаш колата на крик,сваляш джантата на въпросното каре,махаш скобите на карето и го издърпваш към полуоската ако няма грес,пълни го и ще те искара много още(моето дясно вече 5 месеца не се обадило след тая процедура)обаче ако има грес по-добре го сменяй докато е време защото повярвай ми много е неприятно да останеш на пътя


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Пон 10 дек 2007 17:12


pacohaker.ами тракането?то и да има грес според мен пак ще трака :roll:
ще пробвам след седмица 2 като се наканя и ще пиша какво е станало


Потребителски аватар
iurimil
Мнения: 244
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен
Контакти:

Мнениеот iurimil » Пон 10 дек 2007 17:48


Как са тампоните на двигателя,да не би да имаш някой скъсан?

Имал ли си удар отпред?-отиди при някой майстор на предници да ти погледнат моста:да не би да има отклонения в следтвие на удара?Ако е така следва корекция при тенекеджия.
Има някаква причина за да къса карето,или си попаднал на несполучливо такова.
Уплътнението е към диференциала,вътрешното каре се монтира без начукване просто се нанизват шайбите,карето и се поставя сигурката.
Най-важното е да се движи свободно във всички посоки ако запира някъде следва да се пренареди-това е критерия за правилна сглобка на карето ако е разглобявано.


pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Мнениеот pacohaker » Пон 10 дек 2007 19:06


Smoke написа:pacohaker.ами тракането?то и да има грес според мен пак ще трака :roll:
ще пробвам след седмица 2 като се наканя и ще пиша какво е станало

значи моето тракаше и щях да го сменям,обаче като свалих маншона беше останало без грес(незнам защо)и реших да го напълня с грес и да пробвам кво ще стане, вече 5 месеца не се е обадило
но ако си има грес и трака управията е смяна със здраво


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Пон 10 дек 2007 19:13


:hahhihi: :beer непременно ще пробвам



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 116 госта