Лостче под турбината

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
andro69
Мнения: 58
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 23:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Лостче под турбината

Мнениеот andro69 » Вто 11 дек 2007 20:58


Здравеите,карам Audi 80 1.9 тди 1з някои знае ли лостчето под турбината при какво положение повишава налягането,при разпънато или по прибрано положение,и какви са рисковете ако въртя по малко и пробвам.?Някои маистор го е пипал и сега гаиката е в краино положение до турбото.Има ли големи рискове?

Последна промяна от andro69 на Пет 14 дек 2007 9:33, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
andro69
Мнения: 58
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 23:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот andro69 » Вто 11 дек 2007 21:09


Преди 2 години съм правил ремонт на турбото,тази есен основен ремонт на двигателя,бутала сегменти шлаиф на вала и главата маслена помпа лагери и тн.Общо 3 500.Преди колата вдигаше 220 км и пълнеше обортомера.Италянка е,може ли да е чипосана и за това да е пипано това лостче?


Потребителски аватар
andro69
Мнения: 58
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 23:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот andro69 » Вто 11 дек 2007 22:33


Ако въздуха е малко от турбото щте пуше черно,какво става когато налягането е голямо,как се усеща при каране?Влияе ли за расхода и колко? Моля обяснете.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 11 дек 2007 22:35


Ако налягането е голямо колата почва да бяга/ама ако е много голямо прекъсва-щото компа го спира-над 1.3/,разхода е или същия или по-малък.Турбината обаче колко и как ще окара е друг проблем.Като за начало качи колата на ВАГ-Ком и виж колко налягане дава.


Потребителски аватар
andro69
Мнения: 58
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 23:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот andro69 » Вто 11 дек 2007 22:46


Къде наи близо до Бургас мога да намеря? Имат ли 1з фабрично ограничители,защото моят обортомер и километраж ги пълнех до края,но след месец започна да гори 11 градско и масло.Само за инфо на 3 години е била на 175 000км.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 11 дек 2007 22:49


Така както пишеш май здрават е човъркана колата.1З си гори 5-6-7 на сто и максимална скорост 180-190.


Потребителски аватар
Kartala
Мнения: 660
Регистриран на: Съб 07 юли 2007 17:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот Kartala » Вто 11 дек 2007 23:00


Rabbit_TDI написа:Така както пишеш май здрават е човъркана колата.1З си гори 5-6-7 на сто и максимална скорост 180-190.
:да:


Потребителски аватар
andro69
Мнения: 58
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 23:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот andro69 » Вто 11 дек 2007 23:06


Нямам представа какво са правили предишните собственици, но не лъжа със трима човека на магистралата доста време съм карал със 220.Турбината съм я правил в турция преди 2 год.Дадоха ми 2 год. гаранция не зная та дали не са въртяли гаиката на това лостче.1з мотора колкото и да износен винаги пали аз го усетих по разхода,не очаквах такъв голям ремонт.Преди ремонта вдигаше 190 км .Пазя си всички стари части и трябва да ви кажа че много е духал двигателя ,вижда се по буталата.Ако мога да дам приятелски съвет на всички ,измерете си налягането на маслото за да не сменяте разпределителен вал като мене.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 11 дек 2007 23:09


Аз нещо не схванах - правил си ремонт на турбина и мотор и от тогава вдига 220 - така ли?


Потребителски аватар
andro69
Мнения: 58
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 23:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот andro69 » Вто 11 дек 2007 23:13


Във момента съм на разработка на 2000 км.съм,и не смея да натискам повече от 2800 оборота ,нормално ли е след такъв ремонт турбото да се усеща по слабо?И кога мога да я понатисна че вече ми домъчня?


Потребителски аватар
andro69
Мнения: 58
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 23:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот andro69 » Вто 11 дек 2007 23:18


Моля,кажете къде наи близо до Бургас има ваг ком?


Потребителски аватар
andro69
Мнения: 58
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 23:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот andro69 » Вто 11 дек 2007 23:21


А които не вярва за скороста,като мине разработката щте направя едно клипче и щте го пусна. Благодаря.

Последна промяна от andro69 на Вто 11 дек 2007 23:27, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Вто 11 дек 2007 23:22


Когато искаш да допълниш мнението си, използвай бутона промени, няма смисъл от три последователни твои мнения.


Потребителски аватар
Golf_Bora
Мнения: 168
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Мнениеот Golf_Bora » Вто 11 дек 2007 23:40


А таблото оригинално ли е, а скоростната кутия ? Таз скорост много голяма ми се вижда при заводски зададена за 1з 178км/ч ? Доста тунинг има по таз колица.


Потребителски аватар
andro69
Мнения: 58
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 23:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот andro69 » Вто 11 дек 2007 23:54


Аз нищо не съм променял,а на таблото само крушки сам сменял.Четири години съм я карал в България само с хубави масла,а маистора ми каза че всички проблеми били от лошо масло със което е карана преди аз да я взема.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 127 госта