Имам проблем с лампичката "Check engine"

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
jenny_21
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 12 дек 2007 12:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Имам проблем с лампичката "Check engine"

Мнениеот jenny_21 » Сря 12 дек 2007 12:57


Имам нужда от съвет. Преди около 2 месеца си купих Поло, 2000 г., 1,4, 60 конски сили. Колата си движеше съвсем добре, докато един ден не й светна въпросната лампичка за двигателя. Закарах я на диагностика при дунев и се оказа, че й бил забил компютъра. Обаче след една седмица лампичката отново светна, колата започна да се движи на два цилиндъра и само на високи обороти. Оказа се, че са изгорели кабелите. Смених ги и всичко беше чудесно само седмица защото лампата отново светна и то без видима причина. МОЛЯ, ДАЙТЕ МИ СЪВЕТ!




Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Сря 12 дек 2007 13:27


Нова диагностика - може да е кислородния датчик. /рспективно - запушен катализатор/


jenny_21
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 12 дек 2007 12:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jenny_21 » Чет 13 дек 2007 10:34


Направих си повторна диагностика и компютъра показа проблем с 4-ия цилиндър, а това се дължало на кабели, свещ, инжекцион или бобина, но не могат да кажат точно от какво и сега трябва да си играем на метода на изключването. Вече са сменени кабелите, сега смених и свещта и евентуално акто отново светне трябва да сменям бобината :(


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Чет 13 дек 2007 10:59


Струва ми се че не си уцелил/а майсторите си. Всички неща дето са описани се проверяват без да се сменяват напосоки. Комутатор също може да е проблем.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=6022
Обади се, разберете се за ден и час и си ОК


jenny_21
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 12 дек 2007 12:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jenny_21 » Чет 13 дек 2007 11:19


и на мен също ми се стори странно това което казаха /диагностиката и 2-та пъти ми е правена в Дунев/. При втората диагностика се оказа, че и компресията на 4-тия цилиндър е 8, а трябва да бъде между 10 и 12. Мисля да си запиша час в сервиза на VW и да видя какво ще ми кажат там.


Потребителски аватар
greda
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 04 сеп 2007 14:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот greda » Чет 13 дек 2007 17:08


jenny_21 написа:Мисля да си запиша час в сервиза на VW и да видя какво ще ми кажат там.

каквото и при Дунев, но най-вероятно ще предложат смяна на всичко на веднъж :evil:



madmen написа:http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=6022
Обади се, разберете се за ден и час и си ОК.

:lool
помисли все пак, дали да не се възползваш от предишното предложение


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Съб 15 дек 2007 22:46


това че кабелите са ти изпечени е от ток така че помисли за бобина или нешто високоволтово кажи как реши проблема


jenny_21
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 12 дек 2007 12:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Проблемът е елиминиран

Мнениеот jenny_21 » Чет 14 фев 2008 12:56


Отидох в сервиза на VW-Порше. Направиха диагностика на двигателя и се оказа , че проблема е в дюзата на 4-ти цилиндър. Смених я и сега колата работи чудесно.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта