проблема е такъв че, при ускорение м/у 2600-2700 0б/мин. се получава нещо като заглъхване(забиване),след което продължава да си набира и го прави най често на 3-та предавка. ходих в юнитрейд там ми смениха датчика на турбото,понежв се подавали погрешни стойности на налягането на въздуха кам турбината.оказа се че не е от датчика и те заключиха че е от компютъра.
ако на някой му се е случвал този проблем или сходен такъв нека да помогне.
проблем с компютъра на бора 1.9 тди
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
niks76 написа:на задълбо4ена диагностика се хваща какво е -но ли4но за мен е зацапана геометрия на турбината;някъде задържа за момент и 4ак след това се мръдва лоста


- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Andonov
- Мнения: 3926
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
По същия начин адин АФН при същите обороти леко забива.След тест в движение се получи следното - при ускоряване от 1000об/мин с пълна газ на 3 предавка дебитомера и турбото си достигат нормалните параметри, но след което (при достигане на 1.95 бара) се получава пропадане на налягането,достигане отново до нормалното и след което при около 3300об/мин пак същия ефект (но да отбележа че второто пропадане го установих с Вагком-а,при каране не се усеща)За мен този проблем е от регулацията на налягането на турбото - зацапана геометрия в следствие на което се получава инертност и изтърване на налягането.Нали никс 

Аз имам Бора 1.9 TDI P.D. 115кс , докато беше по топло караше добре, и мириса на изгорелите газове беше с някакъв сладникав прифкус, сега изведнъж почна да прави същия проблем като на колегата, придърпва на 3000-3500 оборота след това поема, и докато е по студена ако я изръкам гасне все едно не и стига гориво, след това паленето е пълна мъка, въртиш въртиш.
HELP HELP HELP
HELP HELP HELP

niks76 написа:на задълбо4ена диагностика се хваща какво е -но ли4но за мен е зацапана геометрия на турбината;някъде задържа за момент и 4ак след това се мръдва лоста
Както се казва "не питай старило питай ПАТИЛО"
1.niks76 е врял и кипял в тези неща има опит довери му се
2. аз съм от втората група на патилите не си я почистих навреме и имах горчив опит със смяна на гръмнала турбина, "срама отминава , но финансовата болка еее голама"


-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Съб 24 ное 2007 13:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Моят АНФ има подобни проблеми колкото и пъти го запаля и го изръчквам всеки път работи по различен начин и ми трови нервите. При форсиране на място между 2600 и 3000 оборота почва да прекъсва,тресе и да пуши яко все едно си хвърлил димка, при по високите и по ниските обороти се оправя.А при разтоварване точно преди на се установи на празен ход също прекъсва за момент и после се оправя. Днес забелязах, направих експеримент и установих , че при много леко подаване на газ и задържане да кажем на около 950-1000об. почва да тресе и пуши все едно работи на два цилиндъра а това преди няколко дена го нямаш(направо съм изумен).И аз имам подозрения, че турбината е зацапана тъй като след 10-15минутна ръчка със 190 по магистралата почва да работи по добре ускорява доста по бързо и при потегляне на влажни павета дори и върти гуми(да не повярваш)се едно е друга кола. Моля някои ако може да препоръча добър майстор който да расконспирира и отстрани проблема тъй като това се оказва доста голяма беля и няма еднозначен отговор (от информацията която съм изчел досега във форумите и от познати). Повечето майстори си правят експерименти взимат ти парите файда никаква и накрая намразваш всички печки и майстори.
-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
niks76 написа:катализатора има живот около 100000км-не е нужно да смятам 2и2колко прави
Ако живота на автомобила е 100К км...вярвам ти

При нормална експлоатация, без проблеми по двигателя, би трябвало да издържи до над 250-300К километра.
Така че да отсечеш директно, че катализатора е заминал, е несериозно

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Kr1s0o и 56 госта