Голф 4 ТДИ помпа дюза-конски сили?
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Да караш нов дизелов автомобил е въпрос на усещане, не само на икономии. Който иска да прави икономии, си купува малък бензинов автомобил, и му слага газ. Другото е въпрос на вкус и мерак. На мен ми се нрави шумът на дизеловия мотор, високия въртящ момент в ниските обороти, естествено и разходът ми харесва, но е не е толкова важен. И едно уточнение по повод разхода - Сливен - София за два часа, при условие, че от Сливен до Стара загора пътувах около 50 мин, защото имаше много движение. Каране почти колкото може. Разход - 8.5, става въпрос за Пасата от гаража. При спокойно каране извънградско /110-130/ - разходът е малко под 7/100. Така че тия моментни разходи от 25 са сън, не, мит ...
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
ЕЕЕЕ,колега.
Лъжец ли ще ме наречеш.Не съм седнал тука да пиша за да си чеша пръстите само.Ето ти клипа,аз снимам тук,личи си моментния разход,който в случая показва 24,1л/100км,когато втория път снимам таблото.
http://vbox7.com/play:0210e4a2
Лъжец ли ще ме наречеш.Не съм седнал тука да пиша за да си чеша пръстите само.Ето ти клипа,аз снимам тук,личи си моментния разход,който в случая показва 24,1л/100км,когато втория път снимам таблото.
http://vbox7.com/play:0210e4a2
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Е това ясно.Може би на беемве-то компютъра отчита по друг алгоритъм и затова не се появяват такива фрапиращи цифри.
А иначе и аз съм почитател на дизеляка,особено от 2,5 литра нагоре.
както и ти сам каза--много добър въртящ момент при ниски обороти,по-нисък разход спрямо бензинов двигател със същите конски сили,по-осезаема разлика след дори едно просто сменяне на софтуера на ЕКУ-то.
Ама просто се вбесявам на цените на дизела,и това че никога акциза не се е вдигал повече отколкото на бензина а напоследъке така.Просто управляващите виждат растящия процент на дизелови автомобили и се възползват от това.

А иначе и аз съм почитател на дизеляка,особено от 2,5 литра нагоре.
както и ти сам каза--много добър въртящ момент при ниски обороти,по-нисък разход спрямо бензинов двигател със същите конски сили,по-осезаема разлика след дори едно просто сменяне на софтуера на ЕКУ-то.
Ама просто се вбесявам на цените на дизела,и това че никога акциза не се е вдигал повече отколкото на бензина а напоследъке така.Просто управляващите виждат растящия процент на дизелови автомобили и се възползват от това.
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Да,разликата идва от другаде: докато аз се чудя как да изкарам днес 50 лева,Ханс,Дейвид,Марио,Жан-Пол и незнам кой си още в Европата правят до обяд по толкова евро и то без много чудене.Затова сигурно в техните форуми не ги е грижа чак толкова за цените на дизела и каква газ да си сложат
Та все пак след толкова спам,колегата да избира по-читавото и това е.
Чипосване и още нещо след това до желаните коне/и в нормални граници разбира се/ и от там--леки и безаварийни.



Та все пак след толкова спам,колегата да избира по-читавото и това е.
Чипосване и още нещо след това до желаните коне/и в нормални граници разбира се/ и от там--леки и безаварийни.
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 168 госта