Помогнете за избор на Б3

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Чет 13 дек 2007 9:35


speleologiq написа:... пък за 1.8 съм чувал че като им се сложи газова не работят много доб моторите.

Аве дилемата е дали 1.8 да ми сложа газова или 2.0 на бензин (газ)


Не знам кой ти е казвал, че ако имаш АГУ на 1.8 Ми, двигателя работи лошо.
Това може и да е така, ако е монтирана от некадърници и не е направена добра центровка на газанализатор или поне от специалист, а също и ако не се прави профилактика на АГУ-то за проверка състоянието на мембрани и филтър. Аз съм с газова уредба Ловато-вакумно на тази кола от повече от 6 години и съм много доволен.
Цената на АГУ-то ми се изплати за 8 месеца, е вярно че имам по 4-5 пътувания в годината за по ок 1000 км. всяко.
А от 1.8 Ми можеш спокойно да изкараш още 15-20 к.с. с поставянето на спортен възд. филтър и подмяна на изпускателната уредба или пък смяна на чип, прегледай темите по тези подобрения в Тунинга.

Не подценявам 2.0 мотор с 115 к.с. и дори мисля, че това ще е оптимален вариант в твоя случай, :wink: но избора е в твои ръце.
Успех.




Потребителски аватар
IVANGTI
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 12 дек 2007 9:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот IVANGTI » Чет 13 дек 2007 12:12


Пасат 2Е със обикновена газова уредба върви без никакви проблеми - личен опит


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Чет 13 дек 2007 12:19


"а пък за 1.8 съм чувал че като им се сложи газова не работят много доб моторите. "

Определено не е вярно това. Аз самия карам вече няколко години на газ такъв. Колкото по-прост е двигателя и управлението му - толкова по-добре става на газ. И обратно.


Потребителски аватар
IVANGTI
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 12 дек 2007 9:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот IVANGTI » Чет 13 дек 2007 12:30


От 2 години е на газ и не е направил нито един
проблем с газта


Потребителски аватар
walentin
Мнения: 519
Регистриран на: Чет 22 мар 2007 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот walentin » Чет 13 дек 2007 12:52


Аз бих взел 1,8,щото му е по-тънка поддръжката и не искам колата да е голема резачка,но по-важното от всичко е да е на по-малко километри,т.е. с по-съхранен мотор /с повече ресурс в него/.


Потребителски аватар
speleologiq
Мнения: 64
Регистриран на: Сря 12 дек 2007 1:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот speleologiq » Чет 13 дек 2007 13:37


ммм даа, и аз мисля че Валентин е прав, най-важно е потдръжката да е тънка, а че нее голяма резачка-майната му.
1.8 ще е, остава сега да намеря някое по стегнато "Пасаторче" :)


Потребителски аватар
IVANGTI
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 12 дек 2007 9:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот IVANGTI » Чет 13 дек 2007 13:39


УСПЕХ


Потребителски аватар
walentin
Мнения: 519
Регистриран на: Чет 22 мар 2007 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот walentin » Пет 14 дек 2007 10:38


На слука!


kikosliven
Мнения: 26
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 16:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот kikosliven » Пет 14 дек 2007 15:23


За дългите маркучи има решение-клапан преди цилиндрите.Като купуваш гледай парното , вибрации и още куп други неща.Това поне се вижда и се разбира.Ще си спестиш мин.300лв.При мен бяха тези проблеми.


i.arihtev
Мнения: 39
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 7:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

здр

Мнениеот i.arihtev » Пет 14 дек 2007 20:37


ас бих пробвал примерно нещо друго не си ли се наситил на пасата пробжаи нещо японско примерно или мерцедес макар и старичак модел си е мерцедес или пак BMW помисли си добре или нещо от рода на ван не че имам нещо против VW ас сащо карам 1.8 моно наи яките мотори спорет мен успех с избора


Потребителски аватар
speleologiq
Мнения: 64
Регистриран на: Сря 12 дек 2007 1:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот speleologiq » Съб 15 дек 2007 1:54


а неее, категорично съм решил че ще е пасат 1.8, но какво мислите за 4х4 ? :roll:


Alx-P
Мнения: 21
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 15:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот Alx-P » Съб 15 дек 2007 8:30


speleologiq написа:а неее, категорично съм решил че ще е пасат 1.8, но какво мислите за 4х4 ? :roll:



Откажи се!

Това за което говориш е 1.8G60/160кс Synhro. Това последното е някаква разновидност на 4х4 и двойно предаване. Пък и грехота да слагаш Газ на такава резачка, още повече хич не е препоръчително(даже не съм сигурен дали е възможно). Ако си се спрял на 1.8/90кс мотор главно заради тънката издръжка, то при тоя с компресор нещата са доста по-различни.


Потребителски аватар
IVANGTI
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 12 дек 2007 9:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот IVANGTI » Съб 15 дек 2007 8:33


Вземи си 2000 и няма да съжаляваш :drive


Alx-P
Мнения: 21
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 15:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот Alx-P » Съб 15 дек 2007 8:36


И още нещо. Ако издръжката/разходите са основния ти критерий въобще не се спирай на "Passat"-и в модификации GT (става въпрос за 1.8GT, 1.8GT Synhro и 2.0GT).


Потребителски аватар
stoyan0264
Мнения: 265
Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот stoyan0264 » Съб 15 дек 2007 8:45


Ако си мераклия на 1.8 предлагам ти моя,не че не съм доволен ама искам 136 парцала под капака.Моя има и газ.Бутилката е на мястото на рез.гума.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта