конус филтър на 1.8т

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
angell
Мнения: 214
Регистриран на: Пет 18 фев 2005 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

конус филтър на 1.8т

Мнениеот angell » Чет 13 дек 2007 11:26


искам да си сложа конус кн на новата кола но във въздушната кутия имам явно някакви датчици/ съдя по буксите които откачам като отварям кутията за смяна на филтъра/. някой слагал си е конус на голф 4 1.8т и къде да ги монтирам тези датчици?




Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Мнениеот 6669 » Чет 13 дек 2007 13:21


най добре си вземи панелен за да не им търсиш места :idea:


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот skotis » Чет 13 дек 2007 13:41


Аз незнам дали няма някаква опасност за турбината от спортния филтър...много не разбирам, но съм чувал че зацапвал дебитомера и прецаквал турбината... Дали е така?


Потребителски аватар
scirocco gt
Мнения: 1135
Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scirocco gt » Чет 13 дек 2007 14:38


skotis написа:Аз незнам дали няма някаква опасност за турбината от спортния филтър...много не разбирам, но съм чувал че зацапвал дебитомера и прецаквал турбината... Дали е така?
:shocked :screwy


Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Чет 13 дек 2007 14:58


skotis написа:Аз незнам дали няма някаква опасност за турбината от спортния филтър...много не разбирам, но съм чувал че зацапвал дебитомера и прецаквал турбината... Дали е така?

Няма опасност от такова нещо,но те съветвам да си вземеш панелен
колегата Kamenov е със същия двигател като твоя и кара с панелен JR сумати време без да има никакви проблеми така че въобще не се притеснявай :wink:


Потребителски аватар
angell
Мнения: 214
Регистриран на: Пет 18 фев 2005 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот angell » Чет 13 дек 2007 16:04


еми има разлика между панелен и конус.. конуса дърпа повече въздух и за турбото трябва да е по-добре с него. имах кола с панелен и не се чуваше голямо засмукване като от конус монтиран на същия голф като моя просто защото е в кутия и неможе да засмуче бързо мн. въздух... така си мисля аз... просто след чипа мисля да го направя да диша лесно... а и панеления е и по-скъп... говоря за кн


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Чет 13 дек 2007 16:15


angell написа:еми има разлика между панелен и конус.. конуса дърпа повече въздух и за турбото трябва да е по-добре с него....

Според мен при турбо моторите няма значение какъв ще е филтъра - турбото ще си прави пак същото налягане ;)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 13 дек 2007 16:36


Сложи му тогава хартиен ;) да видиш на какви обороти ще издърпа същото налягане


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Чет 13 дек 2007 16:46


Vizor написа:Сложи му тогава хартиен ;) да видиш на какви обороти ще издърпа същото налягане

Покажи некакви тестове за турбо мотор с панелен и конусен филтър - да видим разликата - нали си философ и много четеш из нета...


Потребителски аватар
kamenov
Мнения: 1372
Регистриран на: Съб 02 сеп 2006 16:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот kamenov » Чет 13 дек 2007 17:07


nando 16v написа:
skotis написа:Аз незнам дали няма някаква опасност за турбината от спортния филтър...много не разбирам, но съм чувал че зацапвал дебитомера и прецаквал турбината... Дали е така?

Няма опасност от такова нещо,но те съветвам да си вземеш панелен
колегата Kamenov е със същия двигател като твоя и кара с панелен JR сумати време без да има никакви проблеми така че въобще не се притеснявай :wink:

Колега не се чуди :wink:


Потребителски аватар
scirocco gt
Мнения: 1135
Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scirocco gt » Чет 13 дек 2007 18:01


Li4o написа:
Vizor написа:Сложи му тогава хартиен ;) да видиш на какви обороти ще издърпа същото налягане

Покажи некакви тестове за турбо мотор с панелен и конусен филтър - да видим разликата - нали си философ и много четеш из нета...


Аз мога да покажа такива тестове записани на диното.На Явор С2-ката даде 80 кончета разлика след като свалихме филтъра :lol:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Чет 13 дек 2007 18:03


scirocco gt написа:
Li4o написа:
Vizor написа:Сложи му тогава хартиен ;) да видиш на какви обороти ще издърпа същото налягане

Покажи некакви тестове за турбо мотор с панелен и конусен филтър - да видим разликата - нали си философ и много четеш из нета...


Аз мога да покажа такива тестове записани на диното.На Явор С2-ката даде 80 кончета разлика след като свалихме филтъра :lol:

Което означава, че съм разсъждавал погрешно ;)


Потребителски аватар
scirocco gt
Мнения: 1135
Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scirocco gt » Чет 13 дек 2007 18:08


Li4o написа:
angell написа:еми има разлика между панелен и конус.. конуса дърпа повече въздух и за турбото трябва да е по-добре с него....

Според мен при турбо моторите няма значение какъв ще е филтъра - турбото ще си прави пак същото налягане ;)
Или може би тук :roll:


Потребителски аватар
angell
Мнения: 214
Регистриран на: Пет 18 фев 2005 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот angell » Чет 13 дек 2007 18:26


scirocco gt написа:
Аз мога да покажа такива тестове записани на диното.На Явор С2-ката даде 80 кончета разлика след като свалихме филтъра :lol:

а колко коня е била общо та да даде такова голямо разминаване ... макар че е ясно че ще е по-добре с конус но с колко ще е по-добре %-но


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10069
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Чет 13 дек 2007 18:30


Ицо дай резултати на обикновенни коли да се види и да се разбие някой и друг мит :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта