как да избера читав пасат Б5 1.9 тди 110к.с

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
georgi-jg70
Мнения: 1
Регистриран на: Чет 13 дек 2007 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Раднево
Контакти:

как да избера читав пасат Б5 1.9 тди 110к.с

Мнениеот georgi-jg70 » Чет 13 дек 2007 11:43


помогнете с съвети какво е необходимо да се огледа при закопуване на втора употреба пасат 1997-1999 г. Какви документи трябва да ми издадат при покупката,има ли добри коли на пазара в горубляне.




Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот vw16v » Чет 13 дек 2007 13:04


ами при закупуването на кола на над 300 хил. км. си трябва главно късмет.Попрочети има доста написано из форума какво се гледа,ама ако чакаш на такива съвети и си нямаш никаква идея ,както ги вчесват на горублене джамбазите за пред клиента се съмнявам дали ще ти помогнат каквито и да е съвети.Основно гледай фугите между отделните елементи по купето,напасването на фарове , брони,маски,очиларки нюансите на боята,самата боя примерно десетгодишна кола не е нормално да няма грам драскотина никъде.С повишено внимание оглеждай коли накичени примерно с "кристални фарове" и/или задни светлини особено с "дървени" такива,имам предвид турски,тайвански и т.н./по-евтини са от оригиналните светлини на колата и при ремонт от челен удар да речем идва по-тънко=на по-голяма горница :wink: и става по-ефектна и с по-добър търговски вид,изкушение за млад рацер дет тати му е дал стинки за кола /а има и още доста неща дет се гледат по купето ,но това са основните ,после идва ред вътре там стандартното за отъркани волани/и такива без еърбек само с капаче или пък замисли се що му е на някой на здрава права кола да си махне оригиналния волан с еърбека и да и сложи турски волан с надпис type-R за 5 лв. :wink: /педали тапицерии/не че не ги лекуват ако са много зле ,но все пак/Ако до тук бива идва ред на мотора ,там вече е съвсем божа работа ,защото винаги един издухан мотор може да се закрепи като за пред мющерията .Поне проучи буквените означения на моторите и кой от кога се слага най малкото да не те кръщават как точно това TDI е с мотор 131 к.с. помпа-дюза нищо че колата е от 97 г. те ги били правели за не знам къде и другитакива легенди и накрая както гордо се хвалиш със супер якото TDI някой да те полее със студен душ,че си е само с 90 и всъщност е доста зле .Погледни и номера на рамата най малкото за да разбереш действителната година на производство по десетия знак от номера,защото все ги подмладяват с една-две годинки,като не броя фрапиращите случаи на подмладени с по 4-5 г. коли "стояли по складове" :roll: и късно били рег. Общо взето накратко това е,ама щом питаш такива работи най -добре си иди с някой дето разбира и знае какво да гледа,желателно е с добър тенекиджия и автомонтьор .На горубляне има и добри коли,но са много малко и на космически цени.Преобладават вчесани дараци пак на космически за състоянието и годината си цени.Добрата и на умерена цена кола на горубляне е нещо като бялата лястовица .Успех с търсенето и покупката. :wink:


Потребителски аватар
Vanich
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vanich » Чет 13 дек 2007 19:40


Лятото си купих от Горубляне пасат 2000г., 1,9TDI,110 к.с.,AVG, 180 000 km
Основното нещо, което гледай е дали като махнеш пръчката на двигател при запелен двигател ти духа от там и дали хвърля капчици, колата трябва да е загряла. Аз лично много обикалях докато намеря двигател който не духа. Имай предвид че 110 кс много върви на първа и втора скорост трябва да те залепя на седалката (поне при моя е така). Пробвал съм няколко голфчета и пасати с помпа дюза, но те вървят по - малко и са притенциозни към нафтата.
Пасата, който купих беше удрян от пред, но до сега не съм имал някакви проблеми.
В БГ се вкарват коли, които или са на много км или са удряни, ти избираш от кои да си купиш. Нали не забряваш, че всички които вкарват коли го правят за да изкарат някои лев, а от здрава кола на малко километри няма как да се печели!


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Чет 13 дек 2007 21:40


Погледна ли една от важните теми най-отгоре в раздела. Касае избора на дизелов автомобил...


Потребителски аватар
angel71
Мнения: 64
Регистриран на: Вто 04 дек 2007 10:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот angel71 » Пет 14 дек 2007 12:38


Газ до дупка на празен ход и в движение ;колкото по малко пуши толкова по-добре;пробвай поне 4-5; :lol: :!: :!: :!: :!:


Потребителски аватар
pike
Мнения: 258
Регистриран на: Вто 12 дек 2006 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот pike » Съб 15 дек 2007 12:47


Абе що не хванеш някой дето разбира.Ще му бутнеш 100лв,ама ще ти спести хиляди...


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Съб 15 дек 2007 13:26


pike написа:Абе що не хванеш някой дето разбира.Ще му бутнеш 100лв,ама ще ти спести хиляди...

Пак няма гаранция! Всичко си е до късмета!

Успех!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: alpinab и 58 госта