как да избера читав пасат Б5 1.9 тди 110к.с
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Чет 13 дек 2007 11:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Раднево
- Контакти:
как да избера читав пасат Б5 1.9 тди 110к.с
помогнете с съвети какво е необходимо да се огледа при закопуване на втора употреба пасат 1997-1999 г. Какви документи трябва да ми издадат при покупката,има ли добри коли на пазара в горубляне.
ами при закупуването на кола на над 300 хил. км. си трябва главно късмет.Попрочети има доста написано из форума какво се гледа,ама ако чакаш на такива съвети и си нямаш никаква идея ,както ги вчесват на горублене джамбазите за пред клиента се съмнявам дали ще ти помогнат каквито и да е съвети.Основно гледай фугите между отделните елементи по купето,напасването на фарове , брони,маски,очиларки нюансите на боята,самата боя примерно десетгодишна кола не е нормално да няма грам драскотина никъде.С повишено внимание оглеждай коли накичени примерно с "кристални фарове" и/или задни светлини особено с "дървени" такива,имам предвид турски,тайвански и т.н./по-евтини са от оригиналните светлини на колата и при ремонт от челен удар да речем идва по-тънко=на по-голяма горница
и става по-ефектна и с по-добър търговски вид,изкушение за млад рацер дет тати му е дал стинки за кола /а има и още доста неща дет се гледат по купето ,но това са основните ,после идва ред вътре там стандартното за отъркани волани/и такива без еърбек само с капаче или пък замисли се що му е на някой на здрава права кола да си махне оригиналния волан с еърбека и да и сложи турски волан с надпис type-R за 5 лв.
/педали тапицерии/не че не ги лекуват ако са много зле ,но все пак/Ако до тук бива идва ред на мотора ,там вече е съвсем божа работа ,защото винаги един издухан мотор може да се закрепи като за пред мющерията .Поне проучи буквените означения на моторите и кой от кога се слага най малкото да не те кръщават как точно това TDI е с мотор 131 к.с. помпа-дюза нищо че колата е от 97 г. те ги били правели за не знам къде и другитакива легенди и накрая както гордо се хвалиш със супер якото TDI някой да те полее със студен душ,че си е само с 90 и всъщност е доста зле .Погледни и номера на рамата най малкото за да разбереш действителната година на производство по десетия знак от номера,защото все ги подмладяват с една-две годинки,като не броя фрапиращите случаи на подмладени с по 4-5 г. коли "стояли по складове"
и късно били рег. Общо взето накратко това е,ама щом питаш такива работи най -добре си иди с някой дето разбира и знае какво да гледа,желателно е с добър тенекиджия и автомонтьор .На горубляне има и добри коли,но са много малко и на космически цени.Преобладават вчесани дараци пак на космически за състоянието и годината си цени.Добрата и на умерена цена кола на горубляне е нещо като бялата лястовица .Успех с търсенето и покупката. 




Лятото си купих от Горубляне пасат 2000г., 1,9TDI,110 к.с.,AVG, 180 000 km
Основното нещо, което гледай е дали като махнеш пръчката на двигател при запелен двигател ти духа от там и дали хвърля капчици, колата трябва да е загряла. Аз лично много обикалях докато намеря двигател който не духа. Имай предвид че 110 кс много върви на първа и втора скорост трябва да те залепя на седалката (поне при моя е така). Пробвал съм няколко голфчета и пасати с помпа дюза, но те вървят по - малко и са притенциозни към нафтата.
Пасата, който купих беше удрян от пред, но до сега не съм имал някакви проблеми.
В БГ се вкарват коли, които или са на много км или са удряни, ти избираш от кои да си купиш. Нали не забряваш, че всички които вкарват коли го правят за да изкарат някои лев, а от здрава кола на малко километри няма как да се печели!
Основното нещо, което гледай е дали като махнеш пръчката на двигател при запелен двигател ти духа от там и дали хвърля капчици, колата трябва да е загряла. Аз лично много обикалях докато намеря двигател който не духа. Имай предвид че 110 кс много върви на първа и втора скорост трябва да те залепя на седалката (поне при моя е така). Пробвал съм няколко голфчета и пасати с помпа дюза, но те вървят по - малко и са притенциозни към нафтата.
Пасата, който купих беше удрян от пред, но до сега не съм имал някакви проблеми.
В БГ се вкарват коли, които или са на много км или са удряни, ти избираш от кои да си купиш. Нали не забряваш, че всички които вкарват коли го правят за да изкарат някои лев, а от здрава кола на малко километри няма как да се печели!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: alpinab и 58 госта