Проблем с парно и двигателя

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Ventakis
Мнения: 49
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 23:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Ventakis » Съб 08 дек 2007 14:48


аз ще я подаря ама поне малко от малко да я оправя да варви




Ventakis
Мнения: 49
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 23:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Ventakis » Нед 09 дек 2007 17:09


Проблема с парното го забравих вече, да Ви попитам, ще си сменям гарнитурата на главата с шлаиф да взема си сменя и ангренажния ремак и ролката че маистора ми вика 70 лева труд 30 лв шлаиф и частите 30 лв гарнитура , колко струва ангренажа с лагера и какжа марка да са , аз преди 40 000 сам ги сменял

Последна промяна от Ventakis на Съб 23 авг 2008 13:26, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Пон 10 дек 2007 21:26


цени в бургас без намаление ж специализиран магазин за VAG
ремък:12 лв
ролка:27 лв
биричка:1 лв
общо:40 лв

ако ги сменяш в сервиз добре не знам колко пари е ,но ако ги сменяш сам внимавай с шестограмните болчета на шайбата на водната помпа че при някои са мноо спекли и пржъртат самите шестограми и и и .... :D


Ventakis
Мнения: 49
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 23:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Ventakis » Сря 12 дек 2007 13:05


Аз

Последна промяна от Ventakis на Съб 23 авг 2008 13:16, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
rexpitbul
Мнения: 1758
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мелмак

Мнениеот rexpitbul » Сря 12 дек 2007 13:38


Ventakis написа:Аз да си продължа с тъпите въпроси. На двигателя съм сменял основни и биелни лагери. Сменях сегменти и бутала. Последно смених гумички и термостат. Въпросът ми е от щеката за маслото при загрял двитател за 10 секунди ми стана в масло дланта.Аспуха ми е бял като пуканка.Губя по 500мл. масло на 2000 км. За 10км губя 500мл. антифриз. Казват ми сменяш гарнитура на глава и всичко се оправя. Бащата сега ми каза че я е прегрял колата . Какво да правя ???


За загубата на охладителна течност и белия ауспух може и да се оправят със смяна на гарнитурата на главата !!! Но дано да е само тя за смяна !!! Може да се наложи шлайфане на главата или блока !!! За горенето на маслокато си сменял буталата, цилиндрите шлайфани ли са ??? И какъв ремеонтен размер бутала си сложил !!!


Ventakis
Мнения: 49
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 23:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Ventakis » Сря 12 дек 2007 13:56


Тия

Последна промяна от Ventakis на Съб 23 авг 2008 13:17, променено общо 1 път.


Ventakis
Мнения: 49
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 23:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Ventakis » Пет 14 дек 2007 13:47


колата стои пред блока, маисторите заети, какво да предприема,
сега званях при предния ремонт са шлаифали главата и са сложиле Колбеншмит сегменти


Ventakis
Мнения: 49
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 23:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Ventakis » Сря 19 дек 2007 8:45


Вчера ми смениха гарнитурата на главата, старата била пропускала на 3 цилиндър чак свеща заминала. Проблема с парното се оправи

Последна промяна от Ventakis на Съб 23 авг 2008 13:18, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 19 дек 2007 12:57


Ventakis написа:Вчера ми смениха гарнитурата на главата, старата била пропускала на 3 цилиндър чак свеща заминала. Проблема с парното се оправи явно от налягането ще е било. Дърпам щеката на маслото пак излиза пара и хвърчи леко масло, съвети некакави на ремонт ли отивам или може се оправи от самосебеси- дет се вика да се огрезе.

Сегментите са износени.....повишено налягане в картера....духа
но щом има и пара....неудачно сменена гарнитура на главата-отивай на рекламация..


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 19 дек 2007 14:38


joker написа:....неудачно сменена гарнитура на главата-отивай на рекламация..

Ако е гарнитура... добре!
Да не вземе да се окаже спукване по главата или блока! :(
Единствения начин е да се смукне пак главата и да се гледат отпечатъците, които гарнитурата е оставила по блока и главата. Ако си проличи, че е имало пробив проверява се за равнинност и се прави наново.
Ако не е имало пробив, отиваш на проверка на глава и после на блок.
Къде в Ямбол- и идея си нямам, но от самосебе си няма да стане!


Ventakis
Мнения: 49
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 23:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Ventakis » Сря 19 дек 2007 14:49


А

Последна промяна от Ventakis на Съб 23 авг 2008 13:18, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 19 дек 2007 15:00


Ventakis написа:А има ли вариант да се сложи добавка в маслото и да последва продажба на некои цигане, като тия признаци предполагам временно ще изчезнат. Аз от майстори съм на тоя хал...досега 12 бонбона съм дал ...

Няма да изчезнат.... :cry:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта