разлики в дюзите на 2Е и АБФ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
neiki4a
Мнения: 552
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
Автомобил: polo 6n1
Двигател: 1.4 16V
Местоположение: стара загора
Контакти:

разлики в дюзите на 2Е и АБФ

Мнениеот neiki4a » Пет 14 дек 2007 19:14


предполагам че има разлика в дюзите на 2Е-то АБФ-а но какви са те ?и дали дюзи от абф ще станат на 2Е????




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 14 дек 2007 21:32


абф бидейки 16 волта и имайки 2 клапана за всмукване дюзите му са оптимизирани с цел максимално точно дозиране на горивото да пръскат така: V
или иначе казано на 2 струйки, насочени точно в клапаните.
2Е го няма тва нещо-по обясними причини.
дюзи от абф на 2е ще влошат 2е-то според мене.


Потребителски аватар
neiki4a
Мнения: 552
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
Автомобил: polo 6n1
Двигател: 1.4 16V
Местоположение: стара загора
Контакти:

Мнениеот neiki4a » Пет 14 дек 2007 23:27


хммм тогава идва въпроса какви дюзи могат да се сложат на 2Е-то за повече впръскаване на гориво или пък с промяна на електрониката да се увеличи впръскаването има прекалено много въпроси по тази тема.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта