По принцип съм пълен идиот и едно момче от форума ми каза :
1-во махаш катализатора ако имаш такъв
след това сменаш карбуратора с Кейхин 2 от Ауди 80!има много теми затова...
сваляш главата...шлайфаш я 0,85мм!
слагаш вал от 30га 2.0 ГТИ...2Е е мотора....
полираш смукателния колектори го разширяваш малко...
разширяваш и отворите на главата на колекторите!и я полираш докъдето можеш да бръкнеш...
след това слагаш по студени свещи заради шлаффаната глава
след това бенз. 98 и 100...
Тук става въпрос за машината на века ГОЛФ 3 1.6 МИ. Това възможно ли е някои има ли идея ?
Интересен въпрос .... поне за мен :)
- vw_edition
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
vw_edition написа:колегите са прави по добре си земи нещо по голямо с което да градиш отколкото да набиеш 3 пъти повече пари и да постигнеш ефекта на чист стоков абф
С този 1.6 МИ няма особени шансове да се доближи до мощността на АБФ...

П.С. Ако се направят читаво гореизброените промени по мотора колата ще тръгне читаво, но си е доста работа........
П.С. Залагам каса бира, че знам кой ти е подпалил чергата с тези "доработки"....

Последна промяна от Li4o на Съб 15 дек 2007 16:25, променено общо 1 път.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
до колкото знам блоковете на 1,6 и 1,8 са еднакви
взимай един КР и го слагай на твоя блок.. и си бонбон
и г60 може .. така ще получиш добър ефект.. за по малко пари и следователно един читав двигател (след като го разглобиш се предполага че ще смениш всичко де.. )
и така... според мен това е добър вариянт който дето се вика всеки майстор може да ти го направи.. (все едно основен ремонт..)
взимай един КР и го слагай на твоя блок.. и си бонбон
и г60 може .. така ще получиш добър ефект.. за по малко пари и следователно един читав двигател (след като го разглобиш се предполага че ще смениш всичко де.. )
и така... според мен това е добър вариянт който дето се вика всеки майстор може да ти го направи.. (все едно основен ремонт..)
Vizor написа:до колкото знам блоковете на 1,6 и 1,8 са еднакви
взимай един КР и го слагай на твоя блок.. и си бонбон
и г60 може ..
Не знам колко пари ше се извади ама така както гледам го навиваш за невъзможна мисия

1 блоковете са различни
2 преди време пусках една тема за 8В=>16В..... сметката е 1.5к+....лв
3 този проблематичен мотор дали ще издържи на напъна който му се гласи? и без това има проблем с мазането дайте да го напънеме да видиме кога ще затегне.....
негов проблем! Аз на този мотор бих му показал къде е Надин и бих внедрил поне 1.8 16В ако ли не и нещо по-голямо.....тези мотори и блокове поне ги има навсякъде и не са много скъпи!!!!
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Що бе боби.. все едно си правиш основен ремонт на на твоя си двигател.. примерно имаш някой 1.6 карбураторче ? как да го съживиш..
пример ти давам.. имам познат който продава г60 двигател за 400лв .. с всичко освен г-ладера.. правиш му ремонт и налагаш всичко .. ? + примерно още някой лев (400лв) за г-ладер .. все изкачат читави .. и така .. прав си .. играчка си е но си е и вариянт ..
също така е вариянт и абф .. но избягваш хамалогията със смяната на двигателите и технотестове и простотии .. времето е пари не забравяй
пример ти давам.. имам познат който продава г60 двигател за 400лв .. с всичко освен г-ладера.. правиш му ремонт и налагаш всичко .. ? + примерно още някой лев (400лв) за г-ладер .. все изкачат читави .. и така .. прав си .. играчка си е но си е и вариянт ..
също така е вариянт и абф .. но избягваш хамалогията със смяната на двигателите и технотестове и простотии .. времето е пари не забравяй
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта