Гатанка: 1.8 ПЛ 16 волта vs 1.8 ПЛ 16 волта - решено!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Чет 13 дек 2007 17:32


......... въпросното реле се управлява от компир!!!!!

елементарно е да се шунтира! и се постига ефекта на постоянно работещи помпи при контакт! С това действие( Камене ) изолираш управлението на помпите. Ако помпата е тръгнала да си ходи ще и гори бушона ( 5ти на реда отляво на дясно) или поне ще грее....

проблема за мен е в самата инжекция!!! тя се управлява от сумати електроника и глупости!!!

този номер трябва да ми го извърти докато я карам или трябва колата да ми е под ръка за да я следя, кога и при какви условия спира да пали.....

......така от тук не мога да съм много от полза.....




Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Чет 13 дек 2007 20:16


Баце, вчера палеше от раз и понеже бях на тихи места, чувах помпата ка жужи като дам на контакт, както казах мойта е съвсем тиха.
Днеска сутринта (пак на тихо място) давам на контакт и нема никой да жужи! Стана ми нервно. Врътнах - дуки, не ще да пали. Дадох още 5-6 пъти на контакт, ама пак дуки - не жужи! Врътнах за последно - не ще.

Разбирам, че релето се управлява от компир, ама по-миналия път смених и компира (малкия) и пак не запали!!! Да не се дъни комутатора? Или да е нагоряло релето и то да се дъни (малко вероятно, щото не прекъсва по време на каране)? Вече не знам какво да мисля.

А не ща да шунтирам, щото мразя да преправям нещо, което е оригинално, освен ако не става въпрос за силов тунинг, ама тогава пък ти не щеш! :wink:


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Чет 13 дек 2007 22:05


За силов тунинг ако говориме...... положението е страшно!!!!!!

Хиляди пъти ти казвам - " Тази красота и класика няма да я съсипя!!!!!"

ако искаш да я засилвам ......по телефон!!!!!!


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Чет 13 дек 2007 22:17


Засега искам да пали.
По принцип за силовия тунинг на тази кола в началото много й се бях наточил, та чак лиги ми течаха, ама ти със сладки приказки и снизходително отншение на професор към студент, ме разубеди и сега съм силно разколебан. (Щото аз по-принцип много си го обичам силовия тунинг!)
Затова казах по-горе, че не искам нищо да преправям, ако е реле - ще взема ново оригинално реле, ако е помпа - нова помпа, ако компир - нов компир, аз от жената пари мога да скрия, ама от колата не. И Господ такъв ме е създал, че не мога да трая нещо да не е наред с колата.
А и ти знаеш на коя кола ще им тунинг и в какви размери ще бъде. Засега Черньо е в безопасност (ама ако не започне да пали, не е!) :wink:


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Чет 13 дек 2007 22:46


Какво може да се влияе от разлики в температурата, например, и да дъни запалването?


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Чет 13 дек 2007 22:56


И пак да допълня, за да изолираме някои съмнения.
Черньо, ако запали, върви, та се къса (даже май не бях много прав, че върви 80% на белия голф, сега като се замисля са 90%, просто като писах темата бях афектиран, но разхода си остава.)
Така че, при вкарване в лютеницата, няма как да са помпи или реле.
Нещо със студеното време трябва да е, поне аз до тука стигнах...
Радко, къде си баце, със схемите...
Боби, свърши ли с оня КР?


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Чет 13 дек 2007 23:16


той вече пали и върви..... само чакам да си го вземе....


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 13 дек 2007 23:21


боби .. you good ...you good you.. you know.. ;)

голям си баце.. чуваш ги наще мъртавци деба :) браво..


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Чет 13 дек 2007 23:42


Я се придържайте към темата, за другото има лични и ОФФ.
Да не ви орежа мненията набързо!!!


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Пет 14 дек 2007 17:07


Само за статистиката - днеска пак запали и помпата се чу как жужи на контакт.
Общо взето статистиката е следната - един ден пали, един ден не пали, демек решил е, че ще работи на половин работен ден! mhihi
Преди имаше имобилайзер, но той е изолиран вече от окло 10-тина дни. Възможно ли е имобилайзера да е преебал нещо релето?


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Пет 14 дек 2007 20:20


Айде, момци, напънете се, от какво може да се получи така, че веднъж помпата да работи без проблеми, а друг път да не ще да мъцне? Както споменах, при една проява на проблема е сменян и малкия компютър - резултат е 0, демек не е от него най-вероятно... ама знае ли се?


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пет 14 дек 2007 23:35


Ако помпата си заминава, веднъж ще заработва, друг път не...докато един хубав ден откаже тотално :wink: Не знам дали твоя случай е такъв, но това се получава, когато се промени разстоянието между ротора и статора в следствие износване...Пробвал ли си да я захраниш директно :?:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 15 дек 2007 1:08


Камене, най-лесния вариант е да намериш едно такова реленце от морга и да го смениш.
Другия начин е по-труден - да вържеш по една лампичка паралелно на двете помпи, ама не знам каква информация чак може да ти донесе.
При всички случаи, ако лампичките светят, а колата не пали, ще можеш да исключиш релето от вероятните причини.
Възможно е някоя (вероятно- потопяемата) помпа да са й свършили четките. Тогава ще запичат лекичко в четкодържателите и я тръгне- я не... ама за връзка някаква с външната температура..... сиване на материала... я да не почвам да мисля глупусти и да разтягам лукуми, че да обяснявам неща, дето не са ми ясни!
Иначе днес се докопах до настолния комп, поразгледах това, дето и на теб бях пращал, ама мисля, че се насочваме към помпи и захранването им, а за това не намерих нищо, което да е по-различно от останалите коли. Изключвам разликите в наляганията
Не знам ако се измери налягането, което помпите пращат към мотора дали ще получиш достоверна информация за състоянието им.


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Съб 15 дек 2007 6:17


Това реле отваря ли се или е капсуловано?
Друго смятам да направя - като се издърви следващия път, викам белия голф и сменяме релето. Ако запали, връщам моето реле и така... ще го мъча с home-made диагностика.
Не мисля, че са помпи щото вчера го резнах в лютеницата и нямаше проблем.


pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Мнениеот pacohaker » Съб 15 дек 2007 9:10


само идея:
провери кабелчето от таблото до помпата (червено с жълта ивица около 2,5 квадрата) но не смултицет а му пусни 12 v и виж дали при помпата излиза(когато не пали)поне при мен беше от него


П.П Bobby намери ли глават на инж. :oops:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта