......... въпросното реле се управлява от компир!!!!!
елементарно е да се шунтира! и се постига ефекта на постоянно работещи помпи при контакт! С това действие( Камене ) изолираш управлението на помпите. Ако помпата е тръгнала да си ходи ще и гори бушона ( 5ти на реда отляво на дясно) или поне ще грее....
проблема за мен е в самата инжекция!!! тя се управлява от сумати електроника и глупости!!!
този номер трябва да ми го извърти докато я карам или трябва колата да ми е под ръка за да я следя, кога и при какви условия спира да пали.....
......така от тук не мога да съм много от полза.....
Гатанка: 1.8 ПЛ 16 волта vs 1.8 ПЛ 16 волта - решено!
Баце, вчера палеше от раз и понеже бях на тихи места, чувах помпата ка жужи като дам на контакт, както казах мойта е съвсем тиха.
Днеска сутринта (пак на тихо място) давам на контакт и нема никой да жужи! Стана ми нервно. Врътнах - дуки, не ще да пали. Дадох още 5-6 пъти на контакт, ама пак дуки - не жужи! Врътнах за последно - не ще.
Разбирам, че релето се управлява от компир, ама по-миналия път смених и компира (малкия) и пак не запали!!! Да не се дъни комутатора? Или да е нагоряло релето и то да се дъни (малко вероятно, щото не прекъсва по време на каране)? Вече не знам какво да мисля.
А не ща да шунтирам, щото мразя да преправям нещо, което е оригинално, освен ако не става въпрос за силов тунинг, ама тогава пък ти не щеш!
Днеска сутринта (пак на тихо място) давам на контакт и нема никой да жужи! Стана ми нервно. Врътнах - дуки, не ще да пали. Дадох още 5-6 пъти на контакт, ама пак дуки - не жужи! Врътнах за последно - не ще.
Разбирам, че релето се управлява от компир, ама по-миналия път смених и компира (малкия) и пак не запали!!! Да не се дъни комутатора? Или да е нагоряло релето и то да се дъни (малко вероятно, щото не прекъсва по време на каране)? Вече не знам какво да мисля.
А не ща да шунтирам, щото мразя да преправям нещо, което е оригинално, освен ако не става въпрос за силов тунинг, ама тогава пък ти не щеш!

Засега искам да пали.
По принцип за силовия тунинг на тази кола в началото много й се бях наточил, та чак лиги ми течаха, ама ти със сладки приказки и снизходително отншение на професор към студент, ме разубеди и сега съм силно разколебан. (Щото аз по-принцип много си го обичам силовия тунинг!)
Затова казах по-горе, че не искам нищо да преправям, ако е реле - ще взема ново оригинално реле, ако е помпа - нова помпа, ако компир - нов компир, аз от жената пари мога да скрия, ама от колата не. И Господ такъв ме е създал, че не мога да трая нещо да не е наред с колата.
А и ти знаеш на коя кола ще им тунинг и в какви размери ще бъде. Засега Черньо е в безопасност (ама ако не започне да пали, не е!)
По принцип за силовия тунинг на тази кола в началото много й се бях наточил, та чак лиги ми течаха, ама ти със сладки приказки и снизходително отншение на професор към студент, ме разубеди и сега съм силно разколебан. (Щото аз по-принцип много си го обичам силовия тунинг!)
Затова казах по-горе, че не искам нищо да преправям, ако е реле - ще взема ново оригинално реле, ако е помпа - нова помпа, ако компир - нов компир, аз от жената пари мога да скрия, ама от колата не. И Господ такъв ме е създал, че не мога да трая нещо да не е наред с колата.
А и ти знаеш на коя кола ще им тунинг и в какви размери ще бъде. Засега Черньо е в безопасност (ама ако не започне да пали, не е!)

И пак да допълня, за да изолираме някои съмнения.
Черньо, ако запали, върви, та се къса (даже май не бях много прав, че върви 80% на белия голф, сега като се замисля са 90%, просто като писах темата бях афектиран, но разхода си остава.)
Така че, при вкарване в лютеницата, няма как да са помпи или реле.
Нещо със студеното време трябва да е, поне аз до тука стигнах...
Радко, къде си баце, със схемите...
Боби, свърши ли с оня КР?
Черньо, ако запали, върви, та се къса (даже май не бях много прав, че върви 80% на белия голф, сега като се замисля са 90%, просто като писах темата бях афектиран, но разхода си остава.)
Така че, при вкарване в лютеницата, няма как да са помпи или реле.
Нещо със студеното време трябва да е, поне аз до тука стигнах...
Радко, къде си баце, със схемите...
Боби, свърши ли с оня КР?
Само за статистиката - днеска пак запали и помпата се чу как жужи на контакт.
Общо взето статистиката е следната - един ден пали, един ден не пали, демек решил е, че ще работи на половин работен ден!
Преди имаше имобилайзер, но той е изолиран вече от окло 10-тина дни. Възможно ли е имобилайзера да е преебал нещо релето?
Общо взето статистиката е следната - един ден пали, един ден не пали, демек решил е, че ще работи на половин работен ден!

Преди имаше имобилайзер, но той е изолиран вече от окло 10-тина дни. Възможно ли е имобилайзера да е преебал нещо релето?
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Камене, най-лесния вариант е да намериш едно такова реленце от морга и да го смениш.
Другия начин е по-труден - да вържеш по една лампичка паралелно на двете помпи, ама не знам каква информация чак може да ти донесе.
При всички случаи, ако лампичките светят, а колата не пали, ще можеш да исключиш релето от вероятните причини.
Възможно е някоя (вероятно- потопяемата) помпа да са й свършили четките. Тогава ще запичат лекичко в четкодържателите и я тръгне- я не... ама за връзка някаква с външната температура..... сиване на материала... я да не почвам да мисля глупусти и да разтягам лукуми, че да обяснявам неща, дето не са ми ясни!
Иначе днес се докопах до настолния комп, поразгледах това, дето и на теб бях пращал, ама мисля, че се насочваме към помпи и захранването им, а за това не намерих нищо, което да е по-различно от останалите коли. Изключвам разликите в наляганията
Не знам ако се измери налягането, което помпите пращат към мотора дали ще получиш достоверна информация за състоянието им.
Другия начин е по-труден - да вържеш по една лампичка паралелно на двете помпи, ама не знам каква информация чак може да ти донесе.
При всички случаи, ако лампичките светят, а колата не пали, ще можеш да исключиш релето от вероятните причини.
Възможно е някоя (вероятно- потопяемата) помпа да са й свършили четките. Тогава ще запичат лекичко в четкодържателите и я тръгне- я не... ама за връзка някаква с външната температура..... сиване на материала... я да не почвам да мисля глупусти и да разтягам лукуми, че да обяснявам неща, дето не са ми ясни!
Иначе днес се докопах до настолния комп, поразгледах това, дето и на теб бях пращал, ама мисля, че се насочваме към помпи и захранването им, а за това не намерих нищо, което да е по-различно от останалите коли. Изключвам разликите в наляганията
Не знам ако се измери налягането, което помпите пращат към мотора дали ще получиш достоверна информация за състоянието им.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта