Доколкото знам всички ABS спирачки са с вентилирани дискове. Ако спирачките са ти Girling а не VW, разликата мезду вентилирани 256мм и невентилирани 256мм дискове трябва да е само в защитният им кожух /ламарината дето ги пази от мръсотия/. Разликата в дебелината се компенсира от буталото. Почвам да си мисля, че някой собственик или търговец просто ги е сменил с невентилирани.
Все пак погледни на някой пасат с вентилирани.



Супорти за спирачен цилиндър отпред от G60 на 1.8АБС?
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
WasteLand_TD написа:аз имам ABS система но съм си с невентилирани дискове 256мм и отзад с барабани.Не знам дали преди не си е бил с вентилирани дискове.
А и на мен ми се искаше да мина на вентилирани , ама не знам дали ще трябва да се сменя супорта или само диска +накладки
И аз съм като теб.
Вентилирани на 1.8 двигател (освен Г60) при Пасат В3 дори със система АБС мисля че не се слагат.А отзад са си барабани.
При 2.0 отпред са вентилирани а отзад с обикновенни дискове.
Колега здравей.
Както ти бях писал по-горе, ако искаш да смениш само супортите си търси от кола с 256мм вентилирани дискове.
От G60 не ти вършат работа, освен ако нямаш излишни пари за 15" джанти, 280мм дискове и накладки за такива.
. Това иначе си е добро решение за тунинг на спирачките.
Въпроса е дали стават супортите с които си сега, защото по ЕТКА ги дават различни за вентилирани 20мм и нeвентилирани 13мм дискове.
Ако можеш измери вътрешният луфт на супорта в който влизат накладките и диска и го съпостави с този за вентилиран диск. Там ще намериш така търсеният отговор. Успех
Както ти бях писал по-горе, ако искаш да смениш само супортите си търси от кола с 256мм вентилирани дискове.
От G60 не ти вършат работа, освен ако нямаш излишни пари за 15" джанти, 280мм дискове и накладки за такива.

Въпроса е дали стават супортите с които си сега, защото по ЕТКА ги дават различни за вентилирани 20мм и нeвентилирани 13мм дискове.
Ако можеш измери вътрешният луфт на супорта в който влизат накладките и диска и го съпостави с този за вентилиран диск. Там ще намериш така търсеният отговор. Успех

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
RS6 написа:Колега здравей.
Както ти бях писал по-горе, ако искаш да смениш само супортите си търси от кола с 256мм вентилирани дискове.
От G60 не ти вършат работа, освен ако нямаш излишни пари за 15" джанти, 280мм дискове и накладки за такива.. Това иначе си е добро решение за тунинг на спирачките.
Въпроса е дали стават супортите с които си сега, защото по ЕТКА ги дават различни за вентилирани 20мм и нeвентилирани 13мм дискове.
Ако можеш измери вътрешният луфт на супорта в който влизат накладките и диска и го съпостави с този за вентилиран диск. Там ще намериш така търсеният отговор. Успех
Ами то аз още преди няколко теми споделих,че вече съм премерил разстоянието и че не стават моите защото са с малък отвор.
Благодаря!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта