Ръководство: 2.0 16В Ке-мотроник -> 2.0 16В Дигифант

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
angel.1
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот angel.1 » Чет 13 дек 2007 23:25


Vizor написа:Ми колегата ти с 1-чката какво време дава.. твоето е 1:1 с него.. ?
Павко влиза редовно в форума.Ще трябва той да си го напише,защото не съм сигурен.




Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Пет 14 дек 2007 10:36


на Павко голфа ме бие :wink: когато бях с полото де :lol: мойто най - добро е 15.9 :wink: Визоре прави си сметка :D

п.п. голфчето много добре вървеше на Калояново


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 14 дек 2007 12:16


Аз знам на владко колко върви полото така, че това което виждаме е доста доста добре. Евала!

между другото ти казваш че си с пб инжекция .. от вортекса бяха изкарали динота за по 135 коня на колелата с такава трансплантация


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пет 14 дек 2007 12:49


Изображение


:Пената :Пената :Пената :Mr Green Fun :Mr Green Fun :Mr Green Fun :Mr Green Fun :Mr Green Fun


Потребителски аватар
angel.1
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот angel.1 » Пет 14 дек 2007 20:00


Vizor написа:Аз знам на владко колко върви полото така, че това което виждаме е доста доста добре. Евала!

между другото ти казваш че си с пб инжекция .. от вортекса бяха изкарали динота за по 135 коня на колелата с такава трансплантация
Да с ПБ инжекция със стандартните дюзи/мисля 218 кубикови бяха на 3 бара/ с външен регулатор на налягането настроен на 3,4 бара.И те така.... :D


Потребителски аватар
pavko
Мнения: 271
Регистриран на: Пон 28 ное 2005 19:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот pavko » Пет 14 дек 2007 20:37


На събора тази година най-доброто ми време беше:

Състезател: 70 Време: 15.554214 Опонент: 50

... което на Калояново, не е кой знае колко меродавно но...

... и въпросната гонка с Бат Боби...

http://www.youtube.com/watch?v=f-0lWeBMp0E

А относно по-горе спомената двойка направо ми чупи кокалите :lol:


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пет 14 дек 2007 21:09


Я Павко ти се появи :)

Тази гонка нямах и представа че някой я е снимал.... :)

Ужасно добре ти върви колата! и направо не мога да си представя как върви това чудо с дигифанта.... за да ти чупи кокалите.... :)


Потребителски аватар
pavko
Мнения: 271
Регистриран на: Пон 28 ное 2005 19:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот pavko » Пет 14 дек 2007 21:25


mhihi mhihi mhihi

Ами правят бегачи по пазарджишко Бобсън, а наистина човека дойде направо от работа с комплект резервна гума, ключове, седалки и на всичко отгоре с плочка за газ... а аз си бях олекотил прилично, да не говорим че и май центровката му беше "на око"... тая година ще гризъ дръвчето, така усещам :? А пък в крайна сметка не е да не се знаем с Анчо, дето се вика заедно си правим катраниците. Имай предвид, че вече съм с КР-ската електроника с механичната инжекция, а на събора бях на чукче... :roll:


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пет 14 дек 2007 22:53


ще видиме другата година какво ще изкарам на пистата..... каброилета или... със сигурност и аз "не спя " :)


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пет 14 дек 2007 22:58


angel.1 написа:.....Да с ПБ инжекция със стандартните дюзи/мисля 218 кубикови бяха на 3 бара/ с външен регулатор на налягането настроен на 3,4 бара.И те така.... :D

Диджифанта е железен - макар доста хора да го подценяват... ;)
Гениално прост ;)


Потребителски аватар
MK2-GT
Мнения: 136
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 15:01
Автомобил: vw mk2 16v
Двигател: PL+
Местоположение: Разград

Мнениеот MK2-GT » Пет 14 дек 2007 23:11


А тва за дюзите сигурнолие че са 218 кубикови? :roll:
Защото доколкото знам на АБФ са 190 и ми е чудно дали наистина е така?


Потребителски аватар
angel.1
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот angel.1 » Пет 14 дек 2007 23:25


MK2-GT написа:А тва за дюзите сигурнолие че са 218 кубикови? :roll:
Защото доколкото знам на АБФ са 190 и ми е чудно дали наистина е така?
А на 2Е-то са 178 или нещо близко до това/цитирам по памет/.Но да не забравяме,че ПБ-то е от старата школа "динозаври".


Потребителски аватар
angel.1
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот angel.1 » Пет 14 дек 2007 23:30


pavko написа:А относно по-горе спомената двойка направо ми чупи кокалите :lol:
Павка,ти и твоята 1-чка винаги сте били за мен еталон за скорост. :bowdown

ПП Все още си по-бърз,Павко-макар и с една педя. :wink:


Потребителски аватар
MK2-GT
Мнения: 136
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 15:01
Автомобил: vw mk2 16v
Двигател: PL+
Местоположение: Разград

Мнениеот MK2-GT » Нед 16 дек 2007 12:39


Значи вчера си наложих инсталацията на дигифанта да вида коя букса за кадее но има някои които не ми е ясно каде ще отидат моя двигател е ПЛ с КЕ-жетроник.Може ли някои да ми помогне с някоя снимка на самата инсталация да вида кое за каде е.
Благодаря предварително!


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пет 07 мар 2008 8:11


Ако имам КР мотор ...със всички чаркале реиновирани и искам да му набия МС2 някой може ли да ми напише кой датчици ми трябват, дросел от какво мога да ползвам ...рейка от какво мога да ползвам, и трябва ли да се магери нещо по главата за да пастнат инжекторите по добре ..турбо не ме интересува искам го атмосферен ..също така си го искам с колектори а не с ТБ ..имаше една тема на Боби ама той е с ТБ-та и там е друга работата с дросела ..всеки дросел с TPS (ПБ примерно) би ли ми вършил работа .... ?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта