абе не бре...
по вероятно беше да са заминали основните щото от тях тръгва маслото към биелните-та затуй... Sly
бе дразни ме с глупости.....
- minimiro
- Мнения: 676
- Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
бе то и друго се оказа.... основните са си оригиналните... тез биелните са били подменяни, неизвестно кога, ма били неква порнография каза мастора..... освен тва има съмнения че и помпата е сменяна... нищо чудно некои некога да е решил да спести неко'лев.....
бе квото и да е, нъл са кат го събере и затори пак ш'се премери налягането
бе квото и да е, нъл са кат го събере и затори пак ш'се премери налягането

-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Пет 11 юни 2004 15:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- minimiro
- Мнения: 676
- Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
ми той тоз пич (сервиз) да ти каа от неколко места ми казаха за WV ли стаа въпрос той Е!....
Инак кат гледам се кви машини са при него, ма досраме малко да го занимаам человека со мойта въшка
ма убао че френдо с шефа та неможа да ми откаже
Та аз му казах там и там има Колбеншмид еди си кви кинти пък той ми рече аз кат ми требе - ми достават MAHLE, с тях оригинално се събират WV-tata... по-скъпи са ма са доста по-надеждни.... викам ти си майстора ти ше кажеш ... още повече че и гаранции дава човека....
отделно от тва рече - кво е тва масло? викам - ARAL 15W40..... multielastik, вика - сменям го! , с проверена марка австрийско някво БП ли ненам една такваз тъмно синя готина тубичка с нещо кат уиндсърф платно или поне на такова ми замяза.... каза това е проверено масло, от хора които си карат колите по 10-15 000км на месец.... върши добра работа, и тои карал с такова... викам ОК бе, и без друго бех прежалил едни кинти дет се спестяят сега.....
Инак кат гледам се кви машини са при него, ма досраме малко да го занимаам человека со мойта въшка


Та аз му казах там и там има Колбеншмид еди си кви кинти пък той ми рече аз кат ми требе - ми достават MAHLE, с тях оригинално се събират WV-tata... по-скъпи са ма са доста по-надеждни.... викам ти си майстора ти ше кажеш ... още повече че и гаранции дава човека....
отделно от тва рече - кво е тва масло? викам - ARAL 15W40..... multielastik, вика - сменям го! , с проверена марка австрийско някво БП ли ненам една такваз тъмно синя готина тубичка с нещо кат уиндсърф платно или поне на такова ми замяза.... каза това е проверено масло, от хора които си карат колите по 10-15 000км на месец.... върши добра работа, и тои карал с такова... викам ОК бе, и без друго бех прежалил едни кинти дет се спестяят сега.....
- minimiro
- Мнения: 676
- Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
ммм'така, мойта одисея приключи, надевам се....
сменени биелни лагери с MAHLE (показа ми старите, бе деба то с просто око се види как са охлузени), почистена и инспектирана маслена помпа, сменено масло с Q8 10W40, маслен филтър.... всичко малко брадва
....къде 200 ми дръпнаха... обаче... на тихи обороти - 2 и нагоре по манометъра, на форсаж достига 6 и кусур..... имаше един повдигач хидравличен горе дето беше взел да причуква...утихна.... може и маслото да му е идвало малко
бе дано втори път ми се не налага...майната им на тез 200, ма сега засега съм спокоен, дано се не обади повече никога тоз гнусен зумер...
П.С. Еииии ненам как издържех 3 деня без кола :\
нек'ъв ужас нек'ъв ад....
П.С.2. Ари са спокойно към морето
))
чао ви до след 10 дни
сменени биелни лагери с MAHLE (показа ми старите, бе деба то с просто око се види как са охлузени), почистена и инспектирана маслена помпа, сменено масло с Q8 10W40, маслен филтър.... всичко малко брадва

бе дано втори път ми се не налага...майната им на тез 200, ма сега засега съм спокоен, дано се не обади повече никога тоз гнусен зумер...
П.С. Еииии ненам как издържех 3 деня без кола :\
нек'ъв ужас нек'ъв ад....
П.С.2. Ари са спокойно към морето

чао ви до след 10 дни

- opipva4a
- Палячо
- Мнения: 1347
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
...
олекна ни....
да не ти се налага скоро да ходиш по доктори
и весело изкарване по морето
да не ти се налага скоро да ходиш по доктори
и весело изкарване по морето
- Pichaga
- Антиспамър №1
- Мнения: 16339
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
- Автомобил: Opel Zafira B
- Двигател: Z19DT
- Местоположение: София
- Контакти:









сбърках ви с плевен 3000 кубика

Последна промяна от Pichaga на Вто 24 авг 2004 16:46, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Пет 11 юни 2004 15:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- minimiro
- Мнения: 676
- Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
ми, прекръстваш се и бух с главата напред в бокса... от там насетне нии ти стискаме палци да минеш колкот се може по-тънкана и туй е...
в края на крайщата се пак са коли на по ~200 000км и сигура им е зето здравенцето... и рано или късно някой проплаква.....
П.С. Само за сравнение.... 3-ма мой познати с коли купени през изминалата година вече изплакаха... един с пасат - сичко идеално (уж) от Италия, даже с екстри, 92ра че и клима му сложена кукла както и да го погледнеш... бе грее грее уж малко уж слабо, едно-друго-трето смени и оня ден дигнаха главата щот зе и водата да си фърля неколко пъти... м'чи тя направо посукана, явно не грее от вчера... мъка
друго приятелче от доверен човек Мицубиши зе - едно голямо, ван, забраих му модела... уж сичко идеално ала-бала.... кара го 3 месеца врътна му 1500км и зе да пуши по зле от дизелак...аде в бокса..на печелившите честито..... фул основен - одухано до безобразие.... излезе човека една камара пари....
бе изобщо щом хората навън се отърват то не е без нищо, тва сичкото са коли карани на върха на възможностите им както много познати споделят "хич не е чудно да видиш там некой бълхар да фичи по магистралите с 150-80 постоянно".... хората пътуват при тва здраво и бързо и при първия въртел още гледат да се оттърват щото както казва един друг познат, по-ми е ефтино да зема поредната кола отколкото да плащам на сервизи да ми ремонтират тази.... имам чуството че и тука май тъй се развиват нещата....
както и да е, зели сме ги, прецакани сме очевадно ше ги праиме кат нема кинти за следващата...
успех
в края на крайщата се пак са коли на по ~200 000км и сигура им е зето здравенцето... и рано или късно някой проплаква.....
П.С. Само за сравнение.... 3-ма мой познати с коли купени през изминалата година вече изплакаха... един с пасат - сичко идеално (уж) от Италия, даже с екстри, 92ра че и клима му сложена кукла както и да го погледнеш... бе грее грее уж малко уж слабо, едно-друго-трето смени и оня ден дигнаха главата щот зе и водата да си фърля неколко пъти... м'чи тя направо посукана, явно не грее от вчера... мъка
друго приятелче от доверен човек Мицубиши зе - едно голямо, ван, забраих му модела... уж сичко идеално ала-бала.... кара го 3 месеца врътна му 1500км и зе да пуши по зле от дизелак...аде в бокса..на печелившите честито..... фул основен - одухано до безобразие.... излезе човека една камара пари....
бе изобщо щом хората навън се отърват то не е без нищо, тва сичкото са коли карани на върха на възможностите им както много познати споделят "хич не е чудно да видиш там некой бълхар да фичи по магистралите с 150-80 постоянно".... хората пътуват при тва здраво и бързо и при първия въртел още гледат да се оттърват щото както казва един друг познат, по-ми е ефтино да зема поредната кола отколкото да плащам на сервизи да ми ремонтират тази.... имам чуството че и тука май тъй се развиват нещата....
както и да е, зели сме ги, прецакани сме очевадно ше ги праиме кат нема кинти за следващата...
успех
За момента приключвам темата.
Резултата е няколко на нула за мен:
Оказа се че налягането е в норма. Смяна на датчици с ДАТЧИЦИ за този двигател - няма светкаща лампа. И двамата предни майстори са си оставили ръцете.
+ Като се чудехме кво да правим : регулиране на скорости / по нагоре по форума съм писал че ми изключваше 5-тата / . смяна ремък на генератора / + ремъка / . поправка централното закл. Общо 70 лв.
Хайде със здраве.
Резултата е няколко на нула за мен:
Оказа се че налягането е в норма. Смяна на датчици с ДАТЧИЦИ за този двигател - няма светкаща лампа. И двамата предни майстори са си оставили ръцете.
+ Като се чудехме кво да правим : регулиране на скорости / по нагоре по форума съм писал че ми изключваше 5-тата / . смяна ремък на генератора / + ремъка / . поправка централното закл. Общо 70 лв.
Хайде със здраве.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта