Спря ми тока в движение

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Oxyde
Мнения: 1090
Регистриран на: Нед 16 сеп 2007 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Надежда

Спря ми тока в движение

Мнениеот Oxyde » Нед 16 дек 2007 20:18


Колеги просто бях потресен вчера...както си взимам завоя от обеля към ломско посока надежда...и като огасна колата...и край..няма никой,ни ток ни нищо..почна една дискотека между габарити и имобилайзер...и трагедията беше пълна...Акумулатора ли даде фира какво стана..незнам....преди около 2 месеца..започнаха да ми вървят първоначално по бавно чистачките..но след време се оправяха...после преди 1 месец спря алармата...и почна да гасне касетофона и накрая огасна и колата хахах :D :D
най вероятно е свършил живота на акумулатора..но все пак кажете вие какво мислите по върпоса...

п.с Бог да поживи Алианц Асистанс за 10 мин дойдоха 8)




Потребителски аватар
h0nda
Мнения: 215
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот h0nda » Нед 16 дек 2007 20:29


някаде може да има слаба връзка, то ако нямапше акомулатор нямаше и да запалиш, пък нз дали ще слушаш и музика :lol:


Потребителски аватар
Oxyde
Мнения: 1090
Регистриран на: Нед 16 сеп 2007 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Надежда

Мнениеот Oxyde » Нед 16 дек 2007 20:31


ми да ..това е най интересното щот в 3 часа сутринта в студа пали от раз..и после ..някаде изчезва тока....но принципно се връща до 5 минути....ма нещо изчезна окончателно... :lol:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 16 дек 2007 21:50


Да, наистина може да е хлабава или силно окислена връзка, но може и клетка да прекъсва.
Пробвай някой да опита да пали, а дру да гледа с волтметър напрежението директно в/у оловните клеми на акумулатора.
Падне ли под 8-9V -> нов!


Потребителски аватар
DimoNN
Мнения: 1055
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DimoNN » Пон 17 дек 2007 2:16


каква ти е колата?... има 3 варианта:
1. окислени клеми
2. бобина за смяна
3. датчик ха хол за смяна

... иначе замери си акумулатора ама ако зарежда добре не би трябвало дори и изтощен да е да гасне колата в движение...


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Пон 17 дек 2007 9:22


когато изгори бобина колата директно умира, без предизвестия преди това - от личен опит :evil:


Потребителски аватар
FLAIR
Мнения: 102
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 17:25
Автомобил: Golf IV
Двигател: SR 1999
Местоположение: София

Мнениеот FLAIR » Пон 17 дек 2007 9:51


Да не клапава връзка на алармата и по-конкретно имобилайзера?
Преди колко време е слагана?

При мен заради калпаво реле в алармата и слаби писти ми правеше пад на напрежение около 1,2 волта.


Може пък някой да ти е направил вуду-магия :lol:


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пон 17 дек 2007 10:11


платил ли си го?


Потребителски аватар
slavi ivanov slavov
Мнения: 563
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: варна
Контакти:

Мнениеот slavi ivanov slavov » Пон 17 дек 2007 14:13


Отвии си клемите от акомулатора почисти ги сьс шкурка, сьщо така и на акомулатора задьлжително после малко грес и мисля че ще стане. Н о не оставаи проблема защото е коварна работа, представи си че изгасне точно при изпреварване, а онзи от среща ти лети ниско , кьде отиваш може би. Гледам че има и други вероятности по постовете на колегите но аз залагам на клемите, успех.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пон 17 дек 2007 14:17


slavi ivanov slavov написа:Отвии си клемите от акомулатора почисти ги сьс шкурка, сьщо така и на акомулатора задьлжително после малко грес и мисля че ще стане. Н о не оставаи проблема защото е коварна работа, представи си че изгасне точно при изпреварване, а онзи от среща ти лети ниско , кьде отиваш може би. Гледам че има и други вероятности по постовете на колегите но аз залагам на клемите, успех.

Ей туй май е проблема....и дано да е той....иначе нов акумулатор
Комутатор не е !


Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Мнениеот djshomi » Пон 17 дек 2007 18:02


А може и четки на релето за зареждане ,виж дали не са износени и дали имат страничен луфт.Те могат да ти дръпнат акомулатора от раз.Изпитал съм го на свои гръб.


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Пон 17 дек 2007 18:52


joker написа:
slavi ivanov slavov написа:Отвии си клемите от акомулатора почисти ги сьс шкурка, сьщо така и на акомулатора задьлжително после малко грес и мисля че ще стане. Н о не оставаи проблема защото е коварна работа, представи си че изгасне точно при изпреварване, а онзи от среща ти лети ниско , кьде отиваш може би. Гледам че има и други вероятности по постовете на колегите но аз залагам на клемите, успех.

Ей туй май е проблема....и дано да е той....иначе нов акумулатор
Комутатор не е !
а ако е това защо е загаснала.нали като откачиш клемите на аку-то ,двигателя продължава да работи ,а пък ако не е зареждала и е карал само на аку. то би трябвало да му е светила лампа.дали пък не е масата към купето-само предположение правя- :roll: ама така е .стари коли много скрити проблеми :cry:


Потребителски аватар
Oxyde
Мнения: 1090
Регистриран на: Нед 16 сеп 2007 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Надежда

Мнениеот Oxyde » Пон 17 дек 2007 22:47


мерси мнго за съветите!...установих че..една от клемите е пукната и се угъва...това е 1ва точка...също може и да бяга някаде тока...алтернатора може да е дал фира..сьщо...за жалост нямам мнго време да се чудя...и си взех нов акумулатор ACDelco -3 години гаранция,без обслужване...но на цена..от 175лв....Няма да рискувам да се разхождам наляво надясно защото ако изтича некаде тока..ще го скърши и тоя акумулатор..и директно към хората ще отида да го измерят..и да видят какво се случва...иначе колата е Венто..ма кажи го Голф 3ка...


Потребителски аватар
Oxyde
Мнения: 1090
Регистриран на: Нед 16 сеп 2007 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Надежда

Мнениеот Oxyde » Сря 19 дек 2007 15:33


Ако знаете какво се оказа..направо ще паднете....
Крушката на таблото която е за акумулатора изгоряла....а алтернатора за да почне да работи взима ток от нея...и като не свети крушката не работи и алтернатора...напрао тия от фолксфаген са нечовеци :shock


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Чет 20 дек 2007 19:12


и са кво- 170 лв ей така ли се оказаха?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта