възможно ли е?-конверсия NZ(1.3i) на PY(1.3 G40)

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

възможно ли е?-конверсия NZ(1.3i) на PY(1.3 G40)

Мнениеот martineli » Нед 16 дек 2007 21:37


та въпросчето е такова (понеже последно време мноо се застояхме на едни и същи теми в тунинг раздела та да пораздвижим пръсти).Възможна ли е такава преработка на единия мотор към другия.щото имам такова голфче2 и си мислиих...
ся много хора ше кажат що напрао не си намериш един КР и да съм летец ама така се губи тръпката пък и винаги съм имал слабост към малолитражните мотори(нещо извратено има в мен :screwy ).
за г40 знам че е дигифант с мап и компресия 8.0 с 1.5 по-малко от NZ.интересно ми е по железата ко се различават и какво от nz може да остане сток.

П.С.-ся точно немам пара за такаа работа пък и голфчето си върви добре но се интересувам за по-късно.ше съм благодарен на всички компетентни мнения. Ако модераторите сметнат темата за неподходяща нека я изтрият немам нищо против.

10Х




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Нед 16 дек 2007 22:00


А.. каква изненада.. тука май може да се включи владко_г40 ;) мисля че той доста добре може да обясни дали става.. !


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Нед 16 дек 2007 22:01


а дано да види темата :D
пък и не отказвам и други мнения


Потребителски аватар
mgm
Мнения: 277
Регистриран на: Чет 18 авг 2005 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот mgm » Нед 16 дек 2007 22:56


martineli написа:а дано да види темата :D
пък и не отказвам и други мнения

еми човека на когото продадох единия Г40 двигaтeл беше с НЗ та .. не мисля че е можело да се направи някаква конверсия ... разпределителния вал е друг, буталата 100% са други, стойка на компресора трябва да си я правиш, шайби на коляновия вал, мисля че и маховиак е малко по-различен ... ъххх дросела май и той а и най-важното Г40 компресор, ако ти се намира някой метни един че аз се вкарах в едни филми с едни чудесий :( ... та за каква конверсия говорим ?! :roll:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Нед 16 дек 2007 23:03


За такава предполагам да си остави блока и да турне всичко на него или греша ?


Потребителски аватар
mgm
Мнения: 277
Регистриран на: Чет 18 авг 2005 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот mgm » Нед 16 дек 2007 23:04


Vizor написа:За такава предполагам да си остави блока и да турне всичко на него или греша ?

:roll: продавам поло-то ?! май ще е по-добрия вариант ?! :wink:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Нед 16 дек 2007 23:04


mgm написа:
Vizor написа:За такава предполагам да си остави блока и да турне всичко на него или греша ?

:roll: продавам поло-то ?! май ще е по-добрия вариант ?! :wink:


нали знаеш че ще те намеря после ;)


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Нед 16 дек 2007 23:07


мерси за инфото.значи компресора маже се замени с турбо(верно че повече кинти ама няя значение тва е бъдещ проект и то в далечното бъдеще)и с дросела ше решим проблема.ако маховината е различна ша трбе се закупи. буталата са различни в смисъл че на НЗ няма да издържат или структурата и размера е различен??
друг по голям проблем е електрониката.МАПа,екуто(как стои въпроса) ТПС ко има(питам щот до сега не съм виждал Г40),дюзите и т.н.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Нед 16 дек 2007 23:08


Електроника ще ти трябва..


Потребителски аватар
mgm
Мнения: 277
Регистриран на: Чет 18 авг 2005 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот mgm » Нед 16 дек 2007 23:09


martineli написа:мерси за инфото.значи компресора маже се замени с турбо(верно че повече кинти ама няя значение тва е бъдещ проект и то в далечното бъдеще)и с дросела ше решим проблема.ако маховината е различна ша трбе се закупи. буталата са различни в смисъл че на НЗ няма да издържат или структурата и размера е различен??
друг по голям проблем е електрониката.МАПа,екуто(как стои въпроса) ТПС ко има(питам щот до сега не съм виждал Г40),дюзите и т.н.

звънни ми и ти давам моята електроника и мап-а, всичко що ти трябва за Г40 ... имам в излишак :wink:


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Нед 16 дек 2007 23:12


дано да ме чакаш.само неколко месеца да завърша(хихихи) и да почна работа(която е уредена вече ) да зема 1та заплата и започва купона


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Нед 16 дек 2007 23:18


Модераторите направо да заключат за няколко месеца.. после ще му я отключите :lol:


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Нед 16 дек 2007 23:22


Vizor написа:Модераторите направо да заключат за няколко месеца.. после ще му я отключите :lol:


ей хитрец някой може да каже нещо ново от опит а аз обича да събирам информация


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Пон 17 дек 2007 10:39


значи mgm е прав - буталата са други, разпр. вал, дросела и компютъра :wink: дебитомера също :idea: трябва и друга шайба и за алтернатора(освен за коляновия вал), щото г40 е с два ремъка за агрегатите - по принцип са 8х1015, но аз не можах да намеря такива и сложих 10х1025 :lol: стават идеално :wink: също ще трябват интеркулер, тръбите за въздуха за връзваните му с компресора и колектора :wink: в момента свалям мотора от г40-ката и я местя на едно поло гт - 75к.с. За да ми е по-лесно ще откача инсталацията в двигателния отсег и ще я сложа на гт-то, за да избегна преправянето на жиците за дебитомера :lol: НО ще прехвърляме бутала, валове, глава, компресор, дросел и т.н. на другия блок, заради номера на мотора, пък и да смениме лагери на коляновия вал, сегментчета, туй-онуй :lol: да е готов мотора за някоя друга интервенция :lol: и така. Скоростната кутия ще си е от г40-ката, щото предавките са по-дълги :lol: засега това се сещам :wink: ако се сетя за нещо друго ще допълвам :lol:


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Пон 17 дек 2007 23:18


добре ,ако се напрай турбо с електроника на Г40 (за която съм чувал че е до 1 бар) и се ползва разпр.вал. какво друго по здраво от полото може да се сложи и сток частите колко ше издържат (стаа въпрос за не мноо голям надув 0.5-0.7бара хихихи :D ), като остайм тръби за въздух и гарнитури и т,н,



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта