Бензинова помпа

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Вто 18 дек 2007 10:00


Ventakis написа:Пак да си кажа. Карам си в един момент бензиномера ми показва макс. Гори бушона и кабелите. Отваряме помпата, отвътре буксите на кабелита на бензиномера и помпата са се допряли. Вчера нося помпата на баш майстор и тои казва че е ОК. Може ли проблема да е бил само в кабелите.


Ами да...въпреки че как се допират? Те са с едни кабелни обувки доста здраво застопорени :idea:




Ventakis
Мнения: 49
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 23:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Ventakis » Вто 18 дек 2007 11:02


И аз това се учудих , аз от тпр години имам колата и никои не е пипал тами изведнаж ....


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Вто 18 дек 2007 11:56


chefito написа:
Dpop написа:Хипотетично може да се отремонтира.
Някъде бях писал за едни ентусиасти в София по ул. "Симеон", след като се пресече бул. "Опълченски" от дясната страна. Хората даваха някаква гаранция, обаче искаха(по спомен от преди ок 2 години) за такъв ремонт колкото за нова китайска или италианска помпа.
Аз съм с италианска от ок 3 г. и съм доволен.
Твоята помпа вероятно не може да осигури нужното налягане(мисля, че не трябваше да е под 0,9 bar), щом иначе работи.


невъзможно...

п.с. как махат алуминиевия корпус за да стигнат до евентуалният проблем с четките или медните пластини?

/едва ли говорим за потопяема помпа/

:No
Напълно реално е брат,
защото имам точно такава помпа(може да я снимам и да пусна пиктчъра тук, даже по спомен със същия №, като на Ventakis). Добър стругар ми отряза внимателно от двете страни алуминиевия кожух, след което я залепих с двукомпонентно лепило(за което тръшнах ок 20 лв.), устойчиво на бензин, кореселин и др. подобни агресии. :wink: Сега си я пазя за зор заман.
Помпата е потопяма, все пак съм с моно инжекцион - :lupe под аватара
и няма разлика в модела с тази която се монтира на Голф със същия мотор.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Вто 18 дек 2007 13:19


Dpop написа:
chefito написа:
Dpop написа:Хипотетично може да се отремонтира.
Някъде бях писал за едни ентусиасти в София по ул. "Симеон", след като се пресече бул. "Опълченски" от дясната страна. Хората даваха някаква гаранция, обаче искаха(по спомен от преди ок 2 години) за такъв ремонт колкото за нова китайска или италианска помпа.
Аз съм с италианска от ок 3 г. и съм доволен.
Твоята помпа вероятно не може да осигури нужното налягане(мисля, че не трябваше да е под 0,9 bar), щом иначе работи.


невъзможно...

п.с. как махат алуминиевия корпус за да стигнат до евентуалният проблем с четките или медните пластини?

/едва ли говорим за потопяема помпа/

:No
Напълно реално е брат,
защото имам точно такава помпа(може да я снимам и да пусна пиктчъра тук, даже по спомен със същия №, като на Ventakis). Добър стругар ми отряза внимателно от двете страни алуминиевия кожух, след което я залепих с двукомпонентно лепило(за което тръшнах ок 20 лв.), устойчиво на бензин, кореселин и др. подобни агресии. :wink: Сега си я пазя за зор заман.
Помпата е потопяма, все пак съм с моно инжекцион - :lupe под аватара
и няма разлика в модела с тази която се монтира на Голф със същия мотор.


Ти ме уби...нали точно този корпус създава инерция на центробежните сили....след тия манипулации ако тази помпа работи ти пиша 6-тица честно ти си моя нов герой във форумо...


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Вто 18 дек 2007 13:56


Благодаря ти за добрата дума.:handshake
Честно казано не съм я пробвал в реални условия, защото с тази операция се занимавах след като си монтирах новата помпа.
Всъщност направих сбор с частите от още една помпа. Използвах по-малко износения ротор, четки и турбинка.
Направих тест, като я потопих в буркан с бенз., сложих маркуч, който бутнах в друг буркан, за да не оплескам пейзажа и помпата си действаше.


Ventakis
Мнения: 49
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 23:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Ventakis » Вто 18 дек 2007 14:52


Радвам се че сте добри майстори ама аз какво да правя да слагам ли за проба старата помпа


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Вто 18 дек 2007 15:30


Да, ако няма кой да провери какво налягане дава, преди да е потопена. Но можеш и да направиш малка проверка на "сухо", която не казвам че е гаранция. Внимавай къде е плюс и къде минус, отбелязани са. Свържи помпата посредством кабели с акумулатор за малко(не трябва да работи продължително на сухо) и я слушай как работи, дали звука е равномерен и мек или прекъсващо стържещ. Ако е първия случай има голям шанс да има още живот в нея.
Успех.


Ventakis
Мнения: 49
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 23:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Ventakis » Вто 18 дек 2007 15:44


Помпата марка като нова. Казвам му да я слага . Моите кабели са на касо. Ако я запаля на газ, дам ток директно от акумолатора на бенз помпа, трябва да проработи ако е ОК или има никви шантави релета и тоци в играта


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Сря 19 дек 2007 10:48


Ventakis написа:Помпата марка като нова. Казвам му да я слага . Моите кабели са на касо. Ако я запаля на газ, дам ток директно от акумолатора на бенз помпа, трябва да проработи, ако е ОК или има никви шантави релета и тоци в играта



Пиши спокойно бре човек, няма да се притесняваш. :wink:
Има реле(12 е позицията му на таблото, където са и предпазителите, а самото реле може да е № 67, 80 или № 167), има и предпазител (мисля, че е осемнайсти) по веригата на бенз. помпа.

А ето и снимки на помпата, която отремонтирах:
Изображение

предполагам се разчита 1 HO 906 091 D
Изображение



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта