Значи, чувал съм от колеги че прехвърлят на газ чак след като загрее колата, но нямах по-подробна информация защо трябва да се прави това. И понеже имам проблеми с автоматичния смукач и колата не работи добре на бензин докато не позагрее, след като я запаля веднага прехвърлям на газ.
До скоро всичко си беше наред, но след като позахладня времето установих, че когато изгася колата преди да е загряла, след това при палене се дави и пали трудно.
В такива случай, когато ми се наложи да го правя (да я гася студена за малко) първо слагам ключето на неутрално положение да се поизхарчи газта и после си паля нормално.Но преди 2-3 дена след като времето застудя още повече и ми се наложи да правя тази процедура установих, че ... газта не иска да спре

Сложих ключето в неутрално положение и ... чаках,чаках, после за проба включих на скорост и тръгнах, и чак като позагря колата започна да придърпва и се наложи да пусна газта.
Днес ходих в сервиза и им разказах.И след дъжд качулка ми казаха, че трябвало да прехвърлям на газ чак след като загрее двигателя, защото иначе се обледявал изпарителя и се прецаквал и започвал да пуска повече газ и ... да ме удря в джоба и т.н.
Моля дайте компетентно мнение по въпроса.
Прецакал ли съм го наистина и ако е така може ли да се сменят някакви мембрани или клапани
