промяна силата на светене на таблото

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
hi_lander
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 20 мар 2006 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

промяна силата на светене на таблото

Мнениеот hi_lander » Вто 18 дек 2007 15:26


здравейте, знам че има много писано по темата за километражите и аз доста изчетох, но не намерих нещо подобно на моя проблем на г3, а той е следният: като запаля и пусна фаровете таблото свети, силно, ярко, както си трябва, но след известно време, постепенно отслабва. оправя се като загася колата или като намаля за известно време силата на светене от копчето и после го пусна пак. имам чувството, че точно това коче, за усилване и намаляване на силата на светенето нещо не е в ред.
посъветвайте ме нещо. благодаря предварително




Потребителски аватар
malolitrajkata
Мнения: 594
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот malolitrajkata » Вто 18 дек 2007 15:37


ми сложи друго копче, ако не ме лъже паметта , то е на принципа на потенциометъра


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Вто 18 дек 2007 21:56


malolitrajkata написа:ми сложи друго копче, ако не ме лъже паметта , то е на принципа на потенциометъра


така е и в повечето сучаи (особено при голф2)се развалят междинните положения и ил свети на макс или не свети.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 19 дек 2007 1:14


Да, това е жичен потенциометър, по който трие и контактува месингова пластина.
Много често тя се окислява, а и си поомеква и спира да контактува както трябва.
Оправя се, но иска разглабяне на копчето ;)


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Сря 19 дек 2007 12:32


Пиша пак след radotom!

При Г3 не е като при Г2 с жичен реостат.

Колага имаш студена(и) спойки в ключа за фаровете.Отваряш гледаш кой е най голям и изправен на горе транзистор и си го запояваш и всичко заспива.


hi_lander
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 20 мар 2006 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот hi_lander » Сря 19 дек 2007 12:56


мерси, ще пробвам с ключа


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 19 дек 2007 15:04


Vasseto написа:Пиша пак след radotom!

При Г3 не е като при Г2 с жичен реостат.

И ся и за Г3 ли да не пиша??! :lol:
Мдааам... па ше се пие бира!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 89 госта