това ли е АКУМУЛАТОРЪТ?
- tisho_tch
- Мнения: 879
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр. Троян * Skoda Fabia II - 1.6TDI *
това ли е АКУМУЛАТОРЪТ?
..да започна с това че прегледах всички по-стари теми и все пак..Тази сутрин запалих трудно от втория път като ми се рестартира и компа, от прочетеното ми е ясно че трябва нов акомулатор. Утре отивам да купя, но искам да е надежден и с по-дълъг живот, в "АУТО-ПЛЮС"видях че има "ВАРТА"-70 а/ч, мисля да е той. Моля ако знаете по-добър вариант кажете.
- g.n.g
- Мнения: 254
- Регистриран на: Пет 01 юни 2007 13:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Бате ходи си земи един Monbat български и не се занимавай с тъпотии.
Всичките ми приятели (поне 10 човека) карат с такива и са много доволни.
А и като цена ще ти се върже доста по-добре.
Ние слагахме даже един 210 А (допълнителен) за да захрани комп и всички
други глупости и се държи много добре. А цената му беше около 250 лв. (мисля, но не си спомням точно).
Всичките ми приятели (поне 10 човека) карат с такива и са много доволни.
А и като цена ще ти се върже доста по-добре.
Ние слагахме даже един 210 А (допълнителен) за да захрани комп и всички
други глупости и се държи много добре. А цената му беше около 250 лв. (мисля, но не си спомням точно).
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: Пет 16 ное 2007 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Имам приятел с VW Pasat (от старите, ония корабите), дето пътува всяка седмица почти за и от Германия. Въртя, сука и накрая точно с Varta си реши проблемациите с токовете. Само че закупен от De.
А за монбат-а, мога да кажа само, че бая бързо заминават. След 6 месечна употреба вече го няма силния начален ток. Мое наблюдение.
А и не знам за това, колко доволни потребители има, но повечето ми познати само негативи ръсят по адрес на новото им производство.
Според мен е въпрос на късмет.
Ако имаш възможност да си закупиш акумулатора извън БГ - направи го, щото тук само търгаши се навъдиха (при представител на монбат ходих за справка цени/наличности... оплюха всички други марки, начело с магнети марелли, които струват почти двойно, спрямо техните).
Но най-вече му направи поне два цикъла разряд/заряд преди да го метнеш на колата, че не се знае на какво дередже е.
А за монбат-а, мога да кажа само, че бая бързо заминават. След 6 месечна употреба вече го няма силния начален ток. Мое наблюдение.
А и не знам за това, колко доволни потребители има, но повечето ми познати само негативи ръсят по адрес на новото им производство.
Според мен е въпрос на късмет.
Ако имаш възможност да си закупиш акумулатора извън БГ - направи го, щото тук само търгаши се навъдиха (при представител на монбат ходих за справка цени/наличности... оплюха всички други марки, начело с магнети марелли, които струват почти двойно, спрямо техните).
Но най-вече му направи поне два цикъла разряд/заряд преди да го метнеш на колата, че не се знае на какво дередже е.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
skotis написа:Колко амперчаса трябва да е акумулатора за Поло по каталог? Знае ли някой? Ще съм благодарен ако ми отговорите... 1.4 моно е двг
По каталог 36 амперчаса, ама както стана ясно по-горе за акумолаторите дето се продават в БГ по-добре е 55 амперчаса или в краен случей 45 амперчаса
Вече за "печките" трябва 70 аперчаса ,но и с колкото се може по-голям стартов ток - поне 420А
Относно качествата на монбата подкрепям мнението на Джон ТрИволта (

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта