Голф ІІ 4Х4 проблем при завой

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
bboikov
Мнения: 499
Регистриран на: Сря 07 мар 2007 11:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Голф ІІ 4Х4 проблем при завой

Мнениеот bboikov » Сря 19 дек 2007 10:43


Колата е Голф ІІ 1988г., 1.8 двигател 112 к.с. 4Х4 - има следния проблем - когато правиш завой колата продължава да те "бута" напред и ако не внимаваш може въобще да не направиш завоя. Предполагам, че на 4 и 5 не изключва задвижването отзад, но не съм съвсем наясно.


КАКВА МОЖЕ ДА Е ПРИЧИНАТА?




Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот biostrong » Сря 19 дек 2007 11:54


да не си с различни гуми (размер предни задни ?) и да ти е постоянно зацепено синхрото ? щото няма 4-5 не изключва - то си е изключено и се включва когато трябва


Потребителски аватар
bboikov
Мнения: 499
Регистриран на: Сря 07 мар 2007 11:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот bboikov » Сря 19 дек 2007 15:27


Нещо не разбирам, как да се включва когато трябва? Не е ли да работи от 1 до 3 и после на 4 и 5 да се изключва? Не съм наясно за това така питам. Гумите са еднакви и читави.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Сря 19 дек 2007 15:39


Не е така. Работи на всички предавки, независимо от оборотите на двигателя.
Има виско куплунг (съединител), който при нужда прехвърля част от въртящия момент към задните колела. Синхрото е постоянно включено, т.е. имаш винаги поне 20% от мощността към задния мост и може да стигне до 50%


Потребителски аватар
bboikov
Мнения: 499
Регистриран на: Сря 07 мар 2007 11:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот bboikov » Сря 19 дек 2007 16:10


Ако правилно съм те разбрал, това означава, че колата има проблем с диференциала, а не с електрониката? Т


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Сря 19 дек 2007 16:18


а това не мога да твърдя на 100%
някой, който има опит с тези коли да пише


Потребителски аватар
bboikov
Мнения: 499
Регистриран на: Сря 07 мар 2007 11:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот bboikov » Чет 20 дек 2007 7:47


Някой с опит моля ви се, че разглобих колата и не знам какво да правя :gruebel :gruebel :gruebel :gruebel :gruebel :gruebel :gruebel :gruebel :gruebel :gruebel :gruebel :gruebel :gruebel :gruebel


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Чет 20 дек 2007 7:54


виж дали на са ти различен размер гумите.
Ако има разлика в оборотите на предните колела и задните, виско съединителят "оглупява".


лайномета
Мнения: 85
Регистриран на: Вто 18 апр 2006 20:36
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот лайномета » Пет 21 дек 2007 15:50


виското ти е заминало най-вероятно.
чети тук: http://syncro.org/VCTest.html

накратко - ти или предишният собственик сте карали колата с различен размер гуми,което е изпържило течността в муфата и сега дори при леки завои диференциала блокира


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Пет 21 дек 2007 19:50


Аз съм карал малко с различна гума (резервната), не ме е бутало никаде, обаче както каза колегата със странния никнейм, ако е карано време така и мо е да се . . . маслото, провери виско съединитела дали не издава странни звуци, или има ли масло, ако не търси си някъв втора употреба



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта