Здравейте колеги!
Значи проблема ми е следния:
Когато колата е загряла, след като спра и се опитам да я загася, по някога (последно време все по-често), не иска да огасне, прави по два три оборота. Прави го и на газ и на бензин (по често на бензин)
Колата е пасат 91 RP двигател 1.8Ми
На какво може да се дължи това? Центровка ли, какво?
ПС: Аз съм от Люлин, къде на близо има качествен и евтин сервиз?
Проблем с гасенето на двигателя
- brother_Tom
- Мнения: 166
- Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 18:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ако си сипал бензин с прекалено ниско октаново число ефекта ще е точно такъв. При добре загрят двигател ниският октан на бензина води до самозапалване и двигателя прави още няколко такта. Издухай тоя бензин и налей някой и друг литър свестен 98. Виж как се държи и чак тогава търси сервизи. Не пипай центровката! за сега...
С електрически изпарител ли си ? Ключа газ бензин автоматичен ли ти е?
С електрически изпарител ли си ? Ключа газ бензин автоматичен ли ти е?
Re: Проблем с гасенето на двигателя
svere написа:Здравейте колеги!
Значи проблема ми е следния:
Когато колата е загряла, след като спра и се опитам да я загася, по някога (последно време все по-често), не иска да огасне, прави по два три оборота. Прави го и на газ и на бензин (по често на бензин)
Колата е пасат 91 RP двигател 1.8Ми
На какво може да се дължи това? Центровка ли, какво?
ПС: Аз съм от Люлин, къде на близо има качествен и евтин сервиз?
ABS 1,8 Mi
При мен това го правше само на газ, но на бензин нямаше проблеми пали - гасне както трябва.Ходих на сервиз регулировка на газова, центровка и т.н няма оправия всеки що е смазни ръце и се навира под кола дава различен акъл и се сърди защо съм ходил при други, а не първо при него. Накрая се оказа, че е от изпаритела защото са ми поставили вакумен изпарител вместо електрически и като угася двигателя от контактния ключ. не може от раз да "отсече" притока на газ от изпарителя та се наложи да поставям един газов клапан на маркуча след изпарителя. Сега всичко е 6. Гасне от раз сякаш е с електр. изпарител.
В сервиза ми казаха, че е много опасно да гася двигателя с тези вторични детонации може да се потрошат я сегнети, я бутала.
Виж какъв акъл ми даваха за моя случай:
1.Може да е от свещите
2.Може да е от центровка (делко) предварение или закъснение
3.Неправилно поставен ангренажен ремък (разминаване се 1,2 зъба)
4.Кабели на делкото и бобината
5.Изпарител
Успех
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Благодаря и на двама ви за съветите.
Значи, сега се прибирам от колата и ето какво установих сам с подръчни средства:
- зацепването на ремъка е както трябва, всички белези си отговарят (поне тези които аз знам - долу на шайбата на коляновия вал, горе на шайбата на разпределителния вал и в дясно на венеца)
- Свещите изглеждат добре- не знам дали такива трябва да са, но моите са бош с 3 електрода
- Но центровката не беше на ред - проверих я с един стар стробоскоп на баща ми (купувал го е още едно време, когато караше москвич) - та значи такова закъснение имаше, че подаваше искрата почти на горна мъртва точка. Врътнах делкото, докато си доиде да белега центровката (гледам я в прозорчето дето е в дясно на скоростната кутия, на венеца)
После почнах с тестовете
пали много по добре, двигателя работи по равномерно (поне така ми се струва)
Значи сега на Газ си гасне, но на бензин пак не иска. А наистина както ми писа "brother_Tom", бензина е А92 и се надявам да не иска да гасне от това (бензина за сега го ползвам само за охлаждане на дюзата и евентуално ако някъде ми свърши газта, да се добера до най близката газстанция
)
Значи, сега се прибирам от колата и ето какво установих сам с подръчни средства:
- зацепването на ремъка е както трябва, всички белези си отговарят (поне тези които аз знам - долу на шайбата на коляновия вал, горе на шайбата на разпределителния вал и в дясно на венеца)
- Свещите изглеждат добре- не знам дали такива трябва да са, но моите са бош с 3 електрода
- Но центровката не беше на ред - проверих я с един стар стробоскоп на баща ми (купувал го е още едно време, когато караше москвич) - та значи такова закъснение имаше, че подаваше искрата почти на горна мъртва точка. Врътнах делкото, докато си доиде да белега центровката (гледам я в прозорчето дето е в дясно на скоростната кутия, на венеца)
После почнах с тестовете
пали много по добре, двигателя работи по равномерно (поне така ми се струва)
Значи сега на Газ си гасне, но на бензин пак не иска. А наистина както ми писа "brother_Tom", бензина е А92 и се надявам да не иска да гасне от това (бензина за сега го ползвам само за охлаждане на дюзата и евентуално ако някъде ми свърши газта, да се добера до най близката газстанция

- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Братче, не се излагай!!! Все пак караш на газ... вземи му сипи малко 98, ще видиш за какво става въпрос... поне да се продуха както трябва. Ще ти изчезнат проблемите веднага... При мен от 95 се получават някакви странни придърпвания... като сипаах един ден 98, направи все едно карам друга кола - много тихо работи, много повече дърпа, и е по-икономична. Но като скочи пак, отново съм на 95 и шибаните проблеми пак се появиха... Мани не го бутай тоя 92, че лошо ми става като чуя само как го мъчиш 

- kosyo9
- Мнения: 28
- Регистриран на: Вто 13 сеп 2005 11:51
- Автомобил: VW PASSAT 6
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
На мене преди време, по същият начин гаснеше и на бензин и на газ. Оказа се обаче, че е от вентилатора за охлаждане на радиатора. Понеже се беше прецакал датчика за него и аз съм монтирал един ключ за него на таблото за ръчното му вкючване от вътре. Така че, като го включвах лятото, при загряване в градско движение и при загасване на мотора, той връщаше обратно напрежение и мотора гаснеше след 3-4 секунди с детонации. 

- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Lawyer написа:Странно, VW_FEN, защото Пасатите - поне по-ранните, са разчетени за гориво 91 октана.
Ами, живот и здраве, на 25-ти ако успея да дойда на срещата (ако намеря пари за 98) ще ти хокажа... те колите са си разчетени за определен бензин, ама според мен тука нашия 95 го правят на 91, или нещо такова, с много вода в него, а 98 е всъщност европейският 95... не съм сигурен да го твърдя, обаче съдя изцяло по работата на двигателя. Щях да ходя на диагностики, на центровка... добре, че не отидох. Както казваха и други хора от форума, сипах 98 и нямам проблеми. Сега като я карам с 95, поне знам, че всичко и е наред, когато придърпва, и че бедите идват от бензина.
- Pav3l
- Мнения: 703
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
- Автомобил: bmw
- Двигател: 1998
- Местоположение: Usa
- Контакти:
scuba написа:spam Аз не мога да разбера нещо: Защо за няколко стотинки разлика в цената, си мъчите колите с 95? Направете си една проста сметка и ще дивите, че става въпрос за 5-6 лева повече на месец. Е за толкова пари нямам намерение да си развалям двигателя. После ще дам много повече за ремонт
Колега, ти не отчиташ и икономичността, защото от този кофти-бензин разхода се вдига значително!
Наливаш хубав бензин и разхода веднага пада чувствително ---> лични наблюдения! От там излиза друго нещо ---> вместо да влагаш повече, реално влагаш по-малко!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта