Проблем с гасенето на двигателя

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Проблем с гасенето на двигателя

Мнениеот svere » Нед 18 сеп 2005 17:26


Здравейте колеги!
Значи проблема ми е следния:
Когато колата е загряла, след като спра и се опитам да я загася, по някога (последно време все по-често), не иска да огасне, прави по два три оборота. Прави го и на газ и на бензин (по често на бензин)

Колата е пасат 91 RP двигател 1.8Ми

На какво може да се дължи това? Центровка ли, какво?

ПС: Аз съм от Люлин, къде на близо има качествен и евтин сервиз?




Потребителски аватар
brother_Tom
Мнения: 166
Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 18:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот brother_Tom » Нед 18 сеп 2005 17:57


Ако си сипал бензин с прекалено ниско октаново число ефекта ще е точно такъв. При добре загрят двигател ниският октан на бензина води до самозапалване и двигателя прави още няколко такта. Издухай тоя бензин и налей някой и друг литър свестен 98. Виж как се държи и чак тогава търси сервизи. Не пипай центровката! за сега...
С електрически изпарител ли си ? Ключа газ бензин автоматичен ли ти е?


Потребителски аватар
Lisho
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с гасенето на двигателя

Мнениеот Lisho » Нед 18 сеп 2005 18:02


svere написа:Здравейте колеги!
Значи проблема ми е следния:
Когато колата е загряла, след като спра и се опитам да я загася, по някога (последно време все по-често), не иска да огасне, прави по два три оборота. Прави го и на газ и на бензин (по често на бензин)

Колата е пасат 91 RP двигател 1.8Ми

На какво може да се дължи това? Центровка ли, какво?

ПС: Аз съм от Люлин, къде на близо има качествен и евтин сервиз?


ABS 1,8 Mi

При мен това го правше само на газ, но на бензин нямаше проблеми пали - гасне както трябва.Ходих на сервиз регулировка на газова, центровка и т.н няма оправия всеки що е смазни ръце и се навира под кола дава различен акъл и се сърди защо съм ходил при други, а не първо при него. Накрая се оказа, че е от изпаритела защото са ми поставили вакумен изпарител вместо електрически и като угася двигателя от контактния ключ. не може от раз да "отсече" притока на газ от изпарителя та се наложи да поставям един газов клапан на маркуча след изпарителя. Сега всичко е 6. Гасне от раз сякаш е с електр. изпарител.

В сервиза ми казаха, че е много опасно да гася двигателя с тези вторични детонации може да се потрошат я сегнети, я бутала.

Виж какъв акъл ми даваха за моя случай:
1.Може да е от свещите
2.Може да е от центровка (делко) предварение или закъснение
3.Неправилно поставен ангренажен ремък (разминаване се 1,2 зъба)
4.Кабели на делкото и бобината
5.Изпарител

Успех


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Мнениеот svere » Нед 18 сеп 2005 18:34


Благодаря и на двама ви за съветите.
Значи, сега се прибирам от колата и ето какво установих сам с подръчни средства:
- зацепването на ремъка е както трябва, всички белези си отговарят (поне тези които аз знам - долу на шайбата на коляновия вал, горе на шайбата на разпределителния вал и в дясно на венеца)
- Свещите изглеждат добре- не знам дали такива трябва да са, но моите са бош с 3 електрода
- Но центровката не беше на ред - проверих я с един стар стробоскоп на баща ми (купувал го е още едно време, когато караше москвич) - та значи такова закъснение имаше, че подаваше искрата почти на горна мъртва точка. Врътнах делкото, докато си доиде да белега центровката (гледам я в прозорчето дето е в дясно на скоростната кутия, на венеца)
После почнах с тестовете
пали много по добре, двигателя работи по равномерно (поне така ми се струва)
Значи сега на Газ си гасне, но на бензин пак не иска. А наистина както ми писа "brother_Tom", бензина е А92 и се надявам да не иска да гасне от това (бензина за сега го ползвам само за охлаждане на дюзата и евентуално ако някъде ми свърши газта, да се добера до най близката газстанция :) )


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Мнениеот svere » Нед 18 сеп 2005 18:41


забравих да кажа че съм с електрически изпарител, а ключа газ бензин е ръчен


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Нед 18 сеп 2005 22:09


Братче, не се излагай!!! Все пак караш на газ... вземи му сипи малко 98, ще видиш за какво става въпрос... поне да се продуха както трябва. Ще ти изчезнат проблемите веднага... При мен от 95 се получават някакви странни придърпвания... като сипаах един ден 98, направи все едно карам друга кола - много тихо работи, много повече дърпа, и е по-икономична. Но като скочи пак, отново съм на 95 и шибаните проблеми пак се появиха... Мани не го бутай тоя 92, че лошо ми става като чуя само как го мъчиш ;)


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Мнениеот svere » Пон 19 сеп 2005 10:51


ok VW_FEN :lol: ще те послушам :lol:


Потребителски аватар
Lawyer
Мнения: 1769
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Lawyer » Пон 19 сеп 2005 14:07


Странно, VW_FEN, защото Пасатите - поне по-ранните, са разчетени за гориво 91 октана.


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Пон 19 сеп 2005 15:43


Lawyer написа:Странно, VW_FEN, защото Пасатите - поне по-ранните, са разчетени за гориво 91 октана.


Щото не са знаели за България и нашенския бензин!!!


Потребителски аватар
Jovany
Мнения: 479
Регистриран на: Вто 19 юли 2005 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jovany » Пон 19 сеп 2005 15:57


Според мен двигателите с МИ работят с 95
а карб. са за 91


Потребителски аватар
kosyo9
Мнения: 28
Регистриран на: Вто 13 сеп 2005 11:51
Автомобил: VW PASSAT 6
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kosyo9 » Пон 19 сеп 2005 16:39


На мене преди време, по същият начин гаснеше и на бензин и на газ. Оказа се обаче, че е от вентилатора за охлаждане на радиатора. Понеже се беше прецакал датчика за него и аз съм монтирал един ключ за него на таблото за ръчното му вкючване от вътре. Така че, като го включвах лятото, при загряване в градско движение и при загасване на мотора, той връщаше обратно напрежение и мотора гаснеше след 3-4 секунди с детонации. :roll:


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Вто 20 сеп 2005 9:41


Lawyer написа:Странно, VW_FEN, защото Пасатите - поне по-ранните, са разчетени за гориво 91 октана.


Ами, живот и здраве, на 25-ти ако успея да дойда на срещата (ако намеря пари за 98) ще ти хокажа... те колите са си разчетени за определен бензин, ама според мен тука нашия 95 го правят на 91, или нещо такова, с много вода в него, а 98 е всъщност европейският 95... не съм сигурен да го твърдя, обаче съдя изцяло по работата на двигателя. Щях да ходя на диагностики, на центровка... добре, че не отидох. Както казваха и други хора от форума, сипах 98 и нямам проблеми. Сега като я карам с 95, поне знам, че всичко и е наред, когато придърпва, и че бедите идват от бензина.


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Вто 20 сеп 2005 11:45


spam
VW_FEN написа:... тука нашия 95 го правят на 91...


95->89... мерено... март-април някъде... :shock:


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scuba » Вто 20 сеп 2005 11:49


spam Аз не мога да разбера нещо: Защо за няколко стотинки разлика в цената, си мъчите колите с 95? Направете си една проста сметка и ще дивите, че става въпрос за 5-6 лева повече на месец. Е за толкова пари нямам намерение да си развалям двигателя. После ще дам много повече за ремонт


Потребителски аватар
Pav3l
Мнения: 703
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
Автомобил: bmw
Двигател: 1998
Местоположение: Usa
Контакти:

Мнениеот Pav3l » Вто 20 сеп 2005 18:44


scuba написа:spam Аз не мога да разбера нещо: Защо за няколко стотинки разлика в цената, си мъчите колите с 95? Направете си една проста сметка и ще дивите, че става въпрос за 5-6 лева повече на месец. Е за толкова пари нямам намерение да си развалям двигателя. После ще дам много повече за ремонт


Колега, ти не отчиташ и икономичността, защото от този кофти-бензин разхода се вдига значително!
Наливаш хубав бензин и разхода веднага пада чувствително ---> лични наблюдения! От там излиза друго нещо ---> вместо да влагаш повече, реално влагаш по-малко!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта