Спря ми тока в движение

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Чет 20 дек 2007 19:14


Oxyde написа:Ако знаете какво се оказа..направо ще паднете....
Крушката на таблото която е за акумулатора изгоряла....а алтернатора за да почне да работи взима ток от нея...и като не свети крушката не работи и алтернатора...напрао тия от фолксфаген са нечовеци :shock

:shock
Някои от техническите решения в голфетките са "гениални",подкрепям.




Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8372
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Чет 20 дек 2007 19:46


Oxyde написа:а алтернатора за да почне да работи взима ток от нея :shock


Това от сигурен източник ли е че нещо ми се струва фантастика-алтернатора да взима ток от някаква крушка за да заработи :!: Докато не го видя написано в дебела книга с издател VAG няма да го повярвам :wink: По-вероятно ми звучи алтернатора да е спрял да работи далеч след като крушката е изгоряла и понеже ти не си знаел че не зарежда се е изтощило акуто !


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Чет 20 дек 2007 19:51


И на мен ми се струва съмнително... Няма логика... :roll:


Потребителски аватар
MamaMy
Мнения: 1040
Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
Автомобил: Galaxy
Двигател: AUY 2003г
Местоположение: Едно малко село край Плевен

Мнениеот MamaMy » Пет 21 дек 2007 2:21


Няма логика, но е истина. Повечето съвременни генератори правят първоначалното си възбуждане през крушката на таблото. Някой успяват да самовъзбудят при високи обороти, но други, не. В някой модели със светодиод производителя е сложил в паралел резистори за да гарантира необходимия ток на релето за да възбуди.


Потребителски аватар
Oxyde
Мнения: 1090
Регистриран на: Нед 16 сеп 2007 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Надежда

Мнениеот Oxyde » Вто 25 дек 2007 18:39


Еми истина си се оказва...излезна че кабела който свързва алтернатора с крушката не е включен в него защото му е счупен входа...та за тфа ми искаха 70лв...но реших да мина без тях..тъй като..когато на празен или нормален ход вдигна еднократно 3000 оборота започва да зарежда ..най добре се вижда на тамно...с включено табло и фарове..просто изведнаш светва мнго повече..просто се усеща ...и сега всеки път като паля колата си бръмвам 3000 и от там нататък няма проблеми...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 82 госта