За какво служи маркуча за въздушния филтър?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
zone967
Мнения: 166
Регистриран на: Съб 10 сеп 2005 23:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

За какво служи маркуча за въздушния филтър?

Мнениеот zone967 » Пон 19 сеп 2005 16:53


За какво служи маркуча за въздушния филтър, ако го няма това фатално ли е? :roll:




Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Пон 19 сеп 2005 17:17


бате за какъв двигател говориме ?
карбуратор нали ? :roll:


Потребителски аватар
zone967
Мнения: 166
Регистриран на: Съб 10 сеп 2005 23:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zone967 » Пон 19 сеп 2005 17:20


точно така :oops:


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Пон 19 сеп 2005 17:35


само за зимата ше ти върши работа-да гълта топал въздух
има една клапа там кадето се слага
ако се притесняваш за тва-недей


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 19 сеп 2005 22:05


Ако толкова го искаш вземи си от Лада гофрираният шланг, че е по-евтин.
А имам и възела с клапата от Голф 2ка , ако си мераклия.

Последна промяна от kris11 на Вто 20 сеп 2005 11:34, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
G3CL_AEE_1.6FI
Мнения: 93
Регистриран на: Сря 14 сеп 2005 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот G3CL_AEE_1.6FI » Вто 20 сеп 2005 6:55


И аз имам такъв маркуч с клапа :( Това нещо е май като биметална пластина (пружина с жило) - прав ли съм? Не знам дали действува, но и аз го имам въпреки, че съм с пълна инжекция?! Във всеки случай бая си е горещичко там :lol:


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Вто 20 сеп 2005 8:08


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 15:17, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
G3CL_AEE_1.6FI
Мнения: 93
Регистриран на: Сря 14 сеп 2005 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот G3CL_AEE_1.6FI » Вто 20 сеп 2005 12:34


ДА АМА НЕ!!!
Няма никакъв вакуумен маркуч, нито пък електрически датчик:(


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Вто 20 сеп 2005 13:28


G3CL_AEE_1.6FI написа:ДА АМА НЕ!!!
Няма никакъв вакуумен маркуч, нито пък електрически датчик:(

1. Датчика не е електрически - в кутията вътре има биметална пластина а посредата на колектора, където се свързва с маркуча-вакуумен маркуч. 2. На моя Ханс съм игнотирал вакуума и изобщо пластината.Няма смисъл от тях и не съм имал проблем който и да е сезон. Хората се чудят как да охладят въздуха... ан е как да го топлят

и все пак кажи тоно какво е ДВГто


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Вто 20 сеп 2005 13:33


топълl въздух-по малак разход
стеден вуздух-по добро изгаряне-по голем разход ;)
сички карбуратори(за инйекциите нз) имат подгряване на колектора
точно за да арчи по малко


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Вто 20 сеп 2005 13:36


студен въздух=по добро изгаряне=равно на по-голяма мощност=на по малко натоварване

топъл въздух=по слабо КПД=по висок разход
не споря просто лични разсъждения.


Потребителски аватар
G3CL_AEE_1.6FI
Мнения: 93
Регистриран на: Сря 14 сеп 2005 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот G3CL_AEE_1.6FI » Вто 20 сеп 2005 16:41


R@do написа:
G3CL_AEE_1.6FI написа:ДА АМА НЕ!!!
Няма никакъв вакуумен маркуч, нито пък електрически датчик:(

1. Датчика не е електрически - в кутията вътре има биметална пластина а посредата на колектора, където се свързва с маркуча-вакуумен маркуч. 2. На моя Ханс съм игнотирал вакуума и изобщо пластината.Няма смисъл от тях и не съм имал проблем който и да е сезон. Хората се чудят как да охладят въздуха... ан е как да го топлят

и все пак кажи тоно какво е ДВГто



Сигурно искаш да кажеш, че този "жабар" от които съм купил голфето вече е свършил тази работа :?: - защото при мен наистина няма никакъв вакуумен маркуч. Разглобявах парче по парче всички пластмаси и се оказа, че само пружината с жилото са там (в клапата) :( Това означава ли според теб, тази клапа вече не играе никаква роля :?: - т.е. да я разкарам ли или не :?:


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Вто 20 сеп 2005 18:11


ако верно няма вакуум....да
ама кайи колко кубика си бе


Потребителски аватар
G3CL_AEE_1.6FI
Мнения: 93
Регистриран на: Сря 14 сеп 2005 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот G3CL_AEE_1.6FI » Сря 21 сеп 2005 6:43


assko написа:ако верно няма вакуум....да
ама кайи колко кубика си бе


Ами че скивай ми името бе - 1600 пълна инжекция!
Между другото не виждам никъде по пластмасите да има някакъв фабрично направен щуцер за вакуум :( - тая работа май няма да е тъй както ти казваш :roll:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 143 госта