


Моля ви за помощ колата ми гасне като премина през локва!!!
Моля ви за помощ колата ми гасне като премина през локва!!!
Когато премина през локва барзо и плисне колата гасне,доста време не може да запали ( но не е капачката на делкото).ако някои може да каже нешо по жъпросо плс пишете!!Оргинални корин няма и мисля че оргиналниняма такива!
Re: Моля ви за помощ колата ми гасне като премина през локва
djoni написа:Когато премина през локва барзо и плисне колата гасне,доста време не може да запали ( но не е капачката на делкото).ако някои може да каже нешо по жъпросо плс пишете!!Оргинални корин няма и мисля че оргиналниняма такива!
А от кабелите на свещите "бие ли ток" ? На тъмно светят ли с "бягащи огънчета" по повърхността им ?
Имах същия проблем, смених кабелите на свещите и спрях да газя в локвите с мръсна газ.
Има и други причини напр. да влиза от някъде вода във въздушния филтър, да се мокри дистрибуторната капачка. Като за начало виж кабелите.
Успех
az sushto imam toq poblem no smenih kabelite i pak si stava taka,vzemi edna butilka ot preparatite za po4istvane na stukla i zapochni dapruskash s voda instalaciqta ot sveshtite,posle kabelite deokoto i bubinata aztak siustanovih che bubinata miee problema na vsqkude kato napruskah pri zapalen dvigarel nikudeneizgasna no kogato napruskah bubinata izgasna
uspeh is moq metod
uspeh is moq metod
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
djkosior написа:az sushto imam toq poblem no smenih kabelite i pak si stava taka,vzemi edna butilka ot preparatite za po4istvane na stukla i zapochni dapruskash s voda instalaciqta ot sveshtite,posle kabelite deokoto i bubinata aztak siustanovih che bubinata miee problema na vsqkude kato napruskah pri zapalen dvigarel nikudeneizgasna no kogato napruskah bubinata izgasna
uspeh is moq metod
Често се случва да се предаде керамиката или силикона (зависи от бубината) и да се метализира с времето.Тогава става проводник и окъсява дори при съвсем малко влага.Проблема се лекъва с нова за съжаление.
Виждал съм как бубина без кабел прави следния номер - искрата тръгва отвътре от метала...изкачва се по цилиндричния отвор за кабела...минав аотвън и слиза по външната стена на цилиндъра и минава пвърху изолацията (силикона) и окъсява с минуса на куплунга (не на VW).Изключително ефектна демонстрация а и се набива в съзнанието.
Успех!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 54 госта