Колеги всички знаем за лошото име на окачването на Audi A4 (B5). Т.е. първите А4-ки.. дето са с общо 8 носача отпред.
Доколкото знам B5 ама Пасат е с много сходно окачване.. та въпроса ми е то чупливо колкото на Ауди-то ли е?



Колко е здраво окачването на B5?
- wishmaster
- Мнения: 94
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 0:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Както вече написа колегата преди мен - всичко си е 1:1.
За чупливост - не са виновни толкова пътищата, колкото гарнитурата (между волана и облегалката на шофьорската седалка).
Както много пъти вече е писано, носачи почти не се чупят (но, както казват в "Сблъсък" - "няма невъзможни неща"), а се разбиват шарнирите, които са заляти със сплавта на носача -> трябва да се смени целия носач, а не само шарнира.
Ако намериш читав екземпляр, вземай - може да е по-скъпо окачването, но "возията" и устойчивостта са несравними !
Също така е обсъждано тук, че Пасат Б5 е малко по-широк (отвътре) и по-комфортен отколкото Ауди А4 (Б5).
За чупливост - не са виновни толкова пътищата, колкото гарнитурата (между волана и облегалката на шофьорската седалка).
Както много пъти вече е писано, носачи почти не се чупят (но, както казват в "Сблъсък" - "няма невъзможни неща"), а се разбиват шарнирите, които са заляти със сплавта на носача -> трябва да се смени целия носач, а не само шарнира.
Ако намериш читав екземпляр, вземай - може да е по-скъпо окачването, но "возията" и устойчивостта са несравними !
Също така е обсъждано тук, че Пасат Б5 е малко по-широк (отвътре) и по-комфортен отколкото Ауди А4 (Б5).
- MAKAROW
- Мнения: 247
- Регистриран на: Пон 04 сеп 2006 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Пловдив,В.Търново
аман от разбирачи!!!
Абе пичове !!!!Не ви ли омръзна от разбирачи!!!?????
Всеки разбира от окачване,двигатели,удобства!!!
Всеки дава мнение без да е запознат а това рефлектира на бъдещи купувачи а в извесна степен и на марката.
Аз карам Б5 и от 4 години и 150 000 км мои( и 100 000 неподтвърдени от предния собственик) съм сменил само една биалетка!!!!!!!!!!
Карам доста агресивно и да ви кажа това наистина е голям мит за слабото окачване на Б5!!!!!
Другото което е,че не трябва да се чака да се разхлопа цялата предница а да се сменят своевременно разбитите части по окачването!!! Това гарантира неразбиването на на здравите такива!!!!
Иначе приказки много!!Абе нас българите много ни бива в това!!!!
Всеки разбира от окачване,двигатели,удобства!!!
Всеки дава мнение без да е запознат а това рефлектира на бъдещи купувачи а в извесна степен и на марката.
Аз карам Б5 и от 4 години и 150 000 км мои( и 100 000 неподтвърдени от предния собственик) съм сменил само една биалетка!!!!!!!!!!
Карам доста агресивно и да ви кажа това наистина е голям мит за слабото окачване на Б5!!!!!
Другото което е,че не трябва да се чака да се разхлопа цялата предница а да се сменят своевременно разбитите части по окачването!!! Това гарантира неразбиването на на здравите такива!!!!
Иначе приказки много!!Абе нас българите много ни бива в това!!!!
- trunner
- Мнения: 1624
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
- Контакти:
dobrinb написа:Аз съм с Б 5.5, но окачването му е на практика същото. И съм супер доволен. За една година съм му направил 33 000 км, и не съм сменил нищо по окачването. Единствено вчера смених дясно външно каре, но това беше заради скъсан скапан маншон и се беше набило с боклуци.
Знам за какво говориш. И аз вчера смених външно каре, но ляво и маншон на дясното.
По темата - досега имам близо 30 хил км в България и това е първата интервенция по предницата на колата. Всичко си е здраво ине хлопа абсолютно нищо, дано и занапред остане така!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта