Гасне без причина

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Гасне без причина

Мнениеот ALiGaToR » Съб 22 дек 2007 10:27


От дълго време коалта има някакъв проблем. Проблема и е в оборотите. Всеки път различно. Когато я запаля незнам как ще се държи. Един път оборотите ще са много високи, друг път пък докато отпуснеш от скорост и гасне, много рядко се случва оборотите да са и в нормата. С тези обороти е голям проблем. Когато са високи разхода става безобразен, а когато пък не държи обороти докато да натснеш съединителя и тя вече е изгаснала. Това адски много изнервя.
Бихте ли ме насочили от каде може да идва проблема на колата, и как може да се отстрани.
Колата е GOLF 2, 1600cc, 75коня, карбуратор, с Газ.




Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Съб 22 дек 2007 12:22


Ако ти мени обороти на газ мембраните на изпарителя са за сменяне,също и филтърчето на газта може да е задръстено.Може от някъде да смуче въздух-тампон на карбуратора или скъсан вакуумен маркуч.


Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ALiGaToR » Съб 22 дек 2007 12:48


Ами то не мени оборотите ами всеки път различно работи, ако примерно като я запалиш и работи на добри обороти или малко високи, но като загрее, започва да гасне. Както казвам всеки път различно. От тампона на карбуратора няма да е защото отидах на един "майстор" погледна тампона и каза, че е скъсан и че е от него. Смених го, дадох около 50 лева и верно като я запалих ... пушка. Но така беше само първите 4 дена. После пак си продължи по старо му, или гасне или прекалено високи обороти държи.

А как мога да разбера дали са заминали мембраните на изпарителя? :?


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Съб 22 дек 2007 13:34


Ами непостоянните обороти са един от симптомите на втвърдени мембрани,големия разход също.Спомни си кога си ги сменял последно,при правилна употреба(палене на бензин) изкарват доста 50-60000 км че и повече.Най добре е да я закараш на майстор с газ анализатор и елком.Преди време моята правеше такива проблеми и се оказа че е от вакуумния регулатор на делкото.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Съб 22 дек 2007 14:33


проблема ти е в карбуратора.имаш много вакумчета.пиропатрон и какво ли още не.по това което пишеш много вероятно да е скъсан тампона под карбуратора.по добре върви на майстор


Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ALiGaToR » Съб 22 дек 2007 22:32


ifidik написа:проблема ти е в карбуратора.имаш много вакумчета.пиропатрон и какво ли още не.по това което пишеш много вероятно да е скъсан тампона под карбуратора.по добре върви на майстор

Не е от него защото е сменен. Не ми се вярва за 3 седмици да се скъса наново.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 103 госта