Оригиналните са отляво, препоръчаните по "каталог" отдясно.



Какви болтове да избера за захващането на дисковете?
Какви болтове да избера за захващането на дисковете?
Оригиналните брембо или препръчаните по-каталог болтове да избера за закрепването на дисковете ?

Оригиналните са отляво, препоръчаните по "каталог" отдясно.
Оригиналните са отляво, препоръчаните по "каталог" отдясно.
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Колегата е прав!Аз моите ги смених с такива(вътрешен шестостен)защото ми писна да ги разпробивам и вадя!Danny boy написа:няма значение не е важно кои, функцията им е само да държат диска докато се стегнат болтовете на джантата.Иначе гледай да не са за отвертка че като клеясат трудно се развиват,най-добре вътрешен шестостен

- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
°niksi° написа:Страшен въпрос.
Кои да избереш все ще се спекът /просто зависи от времето/ и ако нямаш късмет ще разпробиваш.
Какъв е проблема с моя въпрос?
Форума не е ли за ВЪПРОСИ и ОТГОВОРИ?
Не разбирам какво точно НЕ ТИ харесва на моя въпрос?
Ако се следва твоята логика " Кои да избереш все ще се скапе " ми че по добре да лягам да умирам ? Както и да живея все ще умра - Кажи ми не е ли така ?
Ако имаш късмет ако нямаш късмет?
Май, някой е забравил каква е ГЛАВНАТА ЦЕЛ на този форум!
Май, някой се смята за повече от другите?
Благодаря за милите отговори от "МАЙСТОРИТЕ"

Hertz написа:°niksi° написа:Страшен въпрос.
Кои да избереш все ще се спекът /просто зависи от времето/ и ако нямаш късмет ще разпробиваш.
Какъв е проблема с моя въпрос?
Форума не е ли за ВЪПРОСИ и ОТГОВОРИ?
Не разбирам какво точно НЕ ТИ харесва на моя въпрос?
Ако се следва твоята логика " Кои да избереш все ще се скапе " ми че по добре да лягам да умирам ? Както и да живея все ще умра - Кажи ми не е ли така ?
Ако имаш късмет ако нямаш късмет?
Май, някой е забравил каква е ГЛАВНАТА ЦЕЛ на този форум!
Май, някой се смята за повече от другите?
Благодаря за милите отговори от "МАЙСТОРИТЕ"
Много си тънкообиден





- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Виж какво хлапенце. Не ми дръж такъв тон само защото аз не пускам теми къде с кой съм се дръпнал и т.н. и т.н.
Отговарям ти още веднъж - кой да избереш е все тая и ако нямаш късмет при развиването ще разпробиваш - доволен ли си.
Ако толко ти е криво ела заповядай на живо и нагледно да ти обясня защо го казвам, защото съм се сблъсквал с това мноооого мноооого пъти.
Може да е хубав болта с хубава глава и при едно по екстремно каране да запече, може да е кофти болт за права отверка и да се развие без проблем.
Май, някой е забравил каква е ГЛАВНАТА ЦЕЛ на този форум!
Май, някой се смята за повече от другите?
Чакам извинение за тези думи!!!
Отговарям ти още веднъж - кой да избереш е все тая и ако нямаш късмет при развиването ще разпробиваш - доволен ли си.
Ако толко ти е криво ела заповядай на живо и нагледно да ти обясня защо го казвам, защото съм се сблъсквал с това мноооого мноооого пъти.
Може да е хубав болта с хубава глава и при едно по екстремно каране да запече, може да е кофти болт за права отверка и да се развие без проблем.
Май, някой е забравил каква е ГЛАВНАТА ЦЕЛ на този форум!
Май, някой се смята за повече от другите?
Чакам извинение за тези думи!!!
- Muncho
- Мнения: 2996
- Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
А каква точно е целта на този болт?
Аз като си свалях дисковете, отвих болта без грижи... ама след това млатех дисковете с "големото чук" за да излезат. Мисля си че след 100на км с нови дискове този болт става напълно излишен.. ама де да знам... има по-дърти и по-патили от мен които могат да кажат по-верно
Аз като си свалях дисковете, отвих болта без грижи... ама след това млатех дисковете с "големото чук" за да излезат. Мисля си че след 100на км с нови дискове този болт става напълно излишен.. ама де да знам... има по-дърти и по-патили от мен които могат да кажат по-верно

- petko5
- Мнения: 2926
- Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ААМ
- Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора
Колега Hertz, който и винт /болт/ да избереш, е все едно.
Върху главата на винта, задалжително трябва да пише 10.9, задвижването на този винт е с имбус или торкс
Ще ти дам, няколко съвета:
1-во:Не слагай неръждаем винт-болт / повярвай ми /
2-ро:Извини се на колегата °niksi°
Човека много хубаво ти обясни, с първото си исказване, как стоят нещата, но ти явно бавно загряваш или изобщо не знаеш за какво става въпрос и вярваш на каталози с незнаен произход
3-то:Успех от мен и дано се вслушаш в нашите приказки
Весели Коледа на всички


Ще ти дам, няколко съвета:
1-во:Не слагай неръждаем винт-болт / повярвай ми /

2-ро:Извини се на колегата °niksi°
Човека много хубаво ти обясни, с първото си исказване, как стоят нещата, но ти явно бавно загряваш или изобщо не знаеш за какво става въпрос и вярваш на каталози с незнаен произход

3-то:Успех от мен и дано се вслушаш в нашите приказки

Весели Коледа на всички
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 158 госта