Колеги, помагаите с парното !!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Колеги, помагаите с парното !!!

Мнениеот kris11 » Сря 19 дек 2007 22:31


jorovatkov написа:Имам огромен проблем, тези дни. При тези минусови температури нямам парно :( . Казаха ми че е от термостата. Смених го... и пак го няма. Антифриза ми е уж хубав... син на цвят, до MAX и при замерване дава добри стойности за температурата. При не много студено време се включва леко топло да духа в купето но откакто падна последния сняг не съм карал на топло. Къде може да ми е проблема ???

Двигателя е 1z.

Трактора по малко грей от бензинката. на същия хал съм с Комбо трактор -2006г 1,3 CDTI в града. Че и няма място къде да завра 1 кашон.Извън града вдига 85 гр , в града държи ниска температура и пусна ли вентилатора на 2или3 та степен гледам как температурата пада главоломно надолу :(




Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Сря 19 дек 2007 23:20


STOYO написа:преди да сваляте радиаторчето сменете железните тройници (които се намират преди радиаторчето) с обикновени пвц тръби и проверете дали ще се реши проблема става за 10 мин. ако искате елате да ви покажа за кво става въпрос (пари не искам както някои псевдо сервизи)мнго често се прее.. точно те

Хора спрете се с тия мнения - НА Г3 НЯМА БАЙПАСНИ КЛАПАНИ. Може би в 3-та тема вече го пиша това. И не на всяка двойка го има.
А ако има 3-ки с такива байпаси то те са единични бройки преправяни нейде по Италия.
Всичко е много просто ако се следва схемата:
Различно топли маркучи - проблем в радиаторчето или необезвъздушена система.
Еднакво топли маркучи - проблем с клапите, частично запушване на радиатора, проблем с жилата.


Потребителски аватар
mironti
Мнения: 222
Регистриран на: Чет 31 май 2007 21:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот mironti » Пон 24 дек 2007 16:36


Колеги и аз имам проблем с парното,свалих всичко видях,че клапите са вече без дунапрен и радиатора е почнал да сълзи.Купих нов радиатор обаче клапите незнам с какво да ги запуша мисля да ги обгърна няколко пъти с алуминиево фолио,но незнам дали е добър вариант та затова искам да питам вас,след като вече сте минали по тоя път.Става ли с фолиото :?:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 24 дек 2007 16:54


с микропореста гума . има ролки 10м х 50 мм и дебелина 3 мм - с лепилен слойса. Маха се предпазното фолио и се лепи. Водят се "К Flex"


Потребителски аватар
mironti
Мнения: 222
Регистриран на: Чет 31 май 2007 21:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот mironti » Пон 24 дек 2007 17:38


а за фолиото кво ви е мнението :?:


Потребителски аватар
nigves
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот nigves » Вто 25 дек 2007 13:28


I az imam syshtiq problem s parnoto smenih radiatorcheto i pak nema parno zamryzvam.


Потребителски аватар
rexpitbul
Мнения: 1758
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мелмак

Мнениеот rexpitbul » Вто 25 дек 2007 13:51


Вашия човек е писал малко по нагоре на тази страница !!! НИКСИ !!! Ако нямате никакав опит в това не се опитвайте да го правите сами !!!

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=7096


Потребителски аватар
divacheto
Мнения: 20
Регистриран на: Пет 11 май 2007 22:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот divacheto » Чет 03 яну 2008 16:46


°niksi° написа:Хора спрете се с тия мнения - НА Г3 НЯМА БАЙПАСНИ КЛАПАНИ.

Колегата е прав !Покрай това парно ми се подпали главата !
Маркучи топли на всякъде,загрява нормално и пак без парно. Клапите са в прилично състояние, и пак си ухках на ръцете.
Смених радиатор пак няма, свалих читав радиатор,който подарих на едно приятелче че неговия се пукна
Смених радиаторчето на парното, оказа се че е читаво и пак без парно, поне едно резервно си имам.
Накрая се оказа ВОДНАТА ПОМПА не и беха останали зъбци да върти охладителната течност. И са има парно да опечеш сурова наденица на него !
Провери да не би да е там проблема !!!


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Съб 05 яну 2008 20:04


mironti написа:Колеги и аз имам проблем с парното,свалих всичко видях,че клапите са вече без дунапрен и радиатора е почнал да сълзи.Купих нов радиатор обаче клапите незнам с какво да ги запуша мисля да ги обгърна няколко пъти с алуминиево фолио,но незнам дали е добър вариант та затова искам да питам вас,след като вече сте минали по тоя път.Става ли с фолиото :?:


Ето как направих "уличен" ремонт на клапите, отне 2часа .Не се сваля таблото, само жабката и кората под нея.Прилагам снимки:
http://i219.photobucket.com/albums/cc23 ... C00007.jpg
http://i219.photobucket.com/albums/cc23 ... 0004-1.jpg
http://i219.photobucket.com/albums/cc23 ... C00011.jpg
http://i219.photobucket.com/albums/cc23 ... C00006.jpg
http://i219.photobucket.com/albums/cc23 ... C00003.jpg
http://i219.photobucket.com/albums/cc23 ... C00008.jpg
http://i219.photobucket.com/albums/cc23 ... C00012.jpg
http://i219.photobucket.com/albums/cc23 ... C00015.jpg
http://i219.photobucket.com/albums/cc23 ... C00013.jpg
http://i219.photobucket.com/albums/cc23 ... C00016.jpg
http://i219.photobucket.com/albums/cc23 ... C00005.jpg
При свалянето на корпуса с вентилатора да се има впредвид и една гайка , която се отвива откъм двигателя


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Съб 05 яну 2008 23:05


А вътрешната част на тази клапа как я облепи. А предната клапа ако е заминала там вече без сваляне не става читаво.
Иначе точно тава е идеята с клапите - да се затворят тези дупки в тях.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Съб 05 яну 2008 23:30


Днес двоика GTI на съседа откак я е взел нямал парно разглобихме я и почнахме да умуваме върху тези дупки. Накрая той скъса от дъвки орбит картончето то взе че пасна точно щото аз му казах дай някав картон да запушим тук щото май е имало дунапрен :) . Намазах го с немското лепило Момент и ги плеснах там и човека се видя в приключение, че има парно а като пипнах радиатора ми изгори пръста. :? :lol: :lol: :lol: работата стана за 15мин. Това барче на двоиката го свалям за по малко от минута :)


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Нед 06 яну 2008 9:41


°niksi° написа:А вътрешната част на тази клапа как я облепи. А предната клапа ако е заминала там вече без сваляне не става читаво.
Иначе точно тава е идеята с клапите - да се затворят тези дупки в тях.
Просто завъртам клапата и облепвам, същото е направено и на входящата клапа ( в сваления корпус с вентилатора).Верно не е супер, но свърши работа, а що се отнася за разделителната клапа за насочване на потока- там нема лесен начин , всичко долу.Идеята е да има топло в колата през сезона , постигнато по лесен начин


Потребителски аватар
rodeo man
Мнения: 66
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот rodeo man » Нед 06 яну 2008 12:11


и аз най сетне реших проблема с парното в4ера свалих таблото и облепих скапаните клапи ..... стана африка :drunk :D


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Нед 06 яну 2008 12:25


Всеки с оправено парно моля да мине през топлофикация за засичане на топломерните данни. :lol:


Потребителски аватар
milenkrastew
Мнения: 112
Регистриран на: Вто 12 сеп 2006 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот milenkrastew » Нед 06 яну 2008 17:30


виж си нивото на антифриза - ако е ок пипни маркучите откъм двигателния отсек - трябва да са почти еднакво топли -горен и долен
ако да мислиш за клапи ако не - запушен радиатор - оправя се с нов или с продухване като си извадиш маркучите от двигателя и го закачиш за чешмата и пускаш силно налягането и гледай какви чудеса излизат оттам
разглабянето на клапи и смяна на радиатор е МНОГО ГАДНА РАБОТА
късмет



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 120 госта