VW Golf 1 Подобряване...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Вто 25 дек 2007 15:25


Ха сега :)

скоростите на 1,6 ГТИ са перфектни за драг и писта..... или ФМ за по кратко....

Този мотор 1,6 не става за доработка!!!! Той е изстискан яко!!!!

1,8 има много капацитет! първо с вал (разпределителен) второ с маховик по-големи клапани, инжекция от друг модел кола :) заиграване с шайбите и раздвижното колело.... сгъстяване с БУТАЛА!!!!! олекотяване на купето и поставяне на "клетка".... и те ти на почти бегачка която спокойно оставя замечтани почти всички сток КРи !!!!!!
вече на дневен ред е и окачването ....... МНОГООООО ПАРИИИИИ.....
след това идва и проблема със спирането :) е те тук ще си замълча....




Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Вто 25 дек 2007 15:41


Bobby_ написа:Ха сега :)

... и те ти на почти бегачка която спокойно оставя замечтани почти всички сток КРи !!!!!!


що ми се струва че тука много KR-аджии ще се разбунтуват :D
иначе за останалото така си е.добавяш изпускателна генерациика ако нне ти се занимаа с ижекции и един вебер ше свърши работа :twisted:
пък що да не и един кайхин(или два :headbang ) и така натаък и така нататък...


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Вто 25 дек 2007 15:54


:) от много време следя КРите и МК1 ...... Аз също карам КР и знам какво може да ми прочини една насъскана 8В кола!!!!

с Веберите .....положението е сложно (ако не е един :) ) същото е и при кейхина :)

нека се бунтуват!!!!! Не знаят какво е да видиш насъскан 8В мотор!!!!! Аз съм виждал и съм падал много пъти от такива :)


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Вто 25 дек 2007 17:56


Bobby_ написа::) от много време следя КРите и МК1 ...... Аз също карам КР и знам какво може да ми прочини една насъскана 8В кола!!!!

с Веберите .....положението е сложно (ако не е един :) ) същото е и при кейхина :)

нека се бунтуват!!!!! Не знаят какво е да видиш насъскан 8В мотор!!!!! Аз съм виждал и съм падал много пъти от такива :)
:D :drive съгласен съм с Бобката


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Вто 25 дек 2007 18:01


Подкрепям мненията за 8 клапановите двигатели :lol:
Замерих 1,6цата с на един колега от работата КР-а на участък около 5-600 метра - Бие го ...


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Вто 25 дек 2007 18:03


r_tuning написа:
Bobby_ написа::) от много време следя КРите и МК1 ...... Аз също карам КР и знам какво може да ми прочини една насъскана 8В кола!!!!

с Веберите .....положението е сложно (ако не е един :) ) същото е и при кейхина :)

нека се бунтуват!!!!! Не знаят какво е да видиш насъскан 8В мотор!!!!! Аз съм виждал и съм падал много пъти от такива :)
:D :drive съгласен съм с Бобката
моита 1-ка е с такъв мотор и понавървява бая.....с 15.30 време на 400 мм ;)


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Вто 25 дек 2007 18:06


r_tuning ти нали имаш две единички доколкото знам и двете 8 клапанови. 2те ли са 1,8


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Вто 25 дек 2007 18:13


Stenly написа:r_tuning ти нали имаш две единички доколкото знам и двете 8 клапанови. 2те ли са 1,8
то4но така и 2-те са 1.8,но на едната 6те и сменям мотора така4е имам 1 изли6ен ве4е:):) :Dна които му трябват 4асти да се обажда



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта