Проблем при студен двигател

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Boko*
Мнения: 116
Регистриран на: Чет 30 дек 2004 20:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Проблем при студен двигател

Мнениеот Boko* » Вто 25 дек 2007 10:08


1,6 101 АЕК. Проблема е отдавна и като че ли все повече се задълбочава. Пали без проблеми, тръгва все едно е напълно загряла има ряз има и мощност и изведнъж след 500 м.: даваш газ а тя не върви като удавена е . Чак след като позагрее започва отново да върви. И лятото се усеща но зимата е ужас. Вероятно е нещо дребно, качвал съм я на комп, но беше загряла и всичко е ОК.




Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Вто 25 дек 2007 10:22


а за доброто на автомобила защо не я изчакваш 3 4 мин да загрее.при напълно студен двигател да го режеш :shock
моята прави същия проблем и не съм се интересувал от какво е.просто чакам да покачи работна темп и изчезвам :wink:


twista2020
Мнения: 48
Регистриран на: Вто 13 фев 2007 18:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот twista2020 » Вто 25 дек 2007 11:59


Същия проблем и при мен със същия двигател съм.На диагностика компа показва че всичко е наред но вече и не искам да барам нищо защото няма ефект,при тръгване няма проблем и от там нататък куца работа.По някое време се оправи после пак забива луда работа.Забелязах че при плавно и постепенно натискане на педала за газта проблема почти го няма,а при рязко натискане колата заглъхва и каточе ли върви на тласъци.


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Вто 25 дек 2007 12:04


аз моята я чакам да загрее ,че нещо ми прекъсва първите 3-4 мин. на 3 цил. работи :roll: .свещи ,капачка и палец ,съм сменил но маи отивам на кабели :cry:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Вто 25 дек 2007 12:10


Ламбда сондата има нужда малко да загрее :wink: .Работната й температура е около 350-400 градуса,тя си има нагревател в нея, но му трябва време,пък може и да е изгорял.
За работа на три цилиндъра : по-вероятно е да е от свещите.Много боклук има н анашия пазар.Когато паля на много ниски температури първите 3-5 секунди понякога някоя свещ не ми работи както трябва и трябва малко да загрее.


twista2020
Мнения: 48
Регистриран на: Вто 13 фев 2007 18:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот twista2020 » Вто 25 дек 2007 12:12


А да ви питам някои дали знае колко налягане трябва да прави бензиновата помпа за АЕК 101к.с и съответно цена на нова такава


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Вто 25 дек 2007 12:16


twista2020 написа:А да ви питам някои дали знае колко налягане трябва да прави бензиновата помпа за АЕК 101к.с и съответно цена на нова такава

Поне 3 бара без вакуум.
Всички помпи на БГ пазара,освен Бош са със съмнително качество и ако имаш късмет -работи супер,ако нямаш - духаш таратора.
То не че и Бошовските са кой знае какво,но поне дават гаранция (ако имаш газова уредба няма гаранция).Ама такава е тя.
След малко ще напиша колко струва помпата - в сайта www.bosch.bg гледам.

EDIT:
Това е помпата,заедно с пластмасовата кошница.Само помпата ще е по-евтина.

Артикулен номер: F 000 TE0 111
Наименование: ЕЛ.ГОРИВОПОДКАЧВ. ПОМПА
Препоръчителна продажна цена без ДДС: 254.26 лв

*Копи-пейст от сайта на БОШ*


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Вто 25 дек 2007 19:36


andro_ написа:Ламбда сондата има нужда малко да загрее :wink: .Работната й температура е около 350-400 градуса,тя си има нагревател в нея, но му трябва време,пък може и да е изгорял.
За работа на три цилиндъра : по-вероятно е да е от свещите.Много боклук има н анашия пазар.Когато паля на много ниски температури първите 3-5 секунди понякога някоя свещ не ми работи както трябва и трябва малко да загрее.
свещи от юнитреид.предишните искараха 60000 без проблеми.днес ми прави едни мизерии з,абиваше муцуна, оборотите на място играеха .вкарах я ,два ,три пъти в 6000 и се управи.нещо почна да се глези


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Вто 25 дек 2007 19:38


kamus11 написа:свещи от юнитреид.предишните искараха 60000 без проблеми.днес ми прави едни мизерии з,абиваше муцуна, оборотите на място играеха .вкарах я ,два ,три пъти в 6000 и се управи.нещо почна да се глези

Махни едната клема за по-дълго време - да кажем един час...
После палиш на бензин,чакаш да завърти перката,караш няколко км на бензин,преди да изгасиш.
Да,знам,че така грешки на инжекцион Мотроник не се трият,но помага,личен опит.
В какъв диапазон мени оборотите?


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Вто 25 дек 2007 19:45


andro_ написа:
kamus11 написа:свещи от юнитреид.предишните искараха 60000 без проблеми.днес ми прави едни мизерии з,абиваше муцуна, оборотите на място играеха .вкарах я ,два ,три пъти в 6000 и се управи.нещо почна да се глези

Махни едната клема за по-дълго време - да кажем един час...
После палиш на бензин,чакаш да завърти перката,караш няколко км на бензин,преди да изгасиш.
Да,знам,че така грешки на инжекцион Мотроник не се трият,но помага,личен опит.
В какъв диапазон мени оборотите?
мислиш, че е натрупала грешки ли :?: .аз само на бенз я карам.14-17-100 в града .ламбдата е сменена.тия дни ще я чета пак на ВАГ .а оборотите от 500 до 1200 за около 5-6 сек. ми го направи .ако всичко е ок ще и върна стария чип.на тоя явно нещо не му понасят минусувите темп. :idea:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Вто 25 дек 2007 19:46


kamus11 написа:мислиш, че е натрупала грешки ли :?: .аз само на бенз я карам.14-17-100 в града .ламбдата е сменена.тия дни ще я чета пак на ВАГ .а оборотите от 500 до 1200 за около 5-6 сек. ми го направи .ако всичко е ок ще и върна стария чип.на тоя явно нещо не му понасят минусувите темп. :idea:

Не,грешките няма да се изтрият,но дроселовата клапа ще се занули и ще се обучи наново.
От познати с АЕК съм чувал,че има нестабилни обороти във влажно време.
Двата двигателя - АФТ и АЕК имат доста датчици и един да се предаде и се започват филмите.


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Вто 25 дек 2007 19:48


а ще го покаже ли този проблем на компа ,като го закача.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Вто 25 дек 2007 19:49


kamus11 написа:а ще го покаже ли този проблем на компа ,като го закача.

Виж това не мога да ти кажа :wink: :( .


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Вто 25 дек 2007 19:51


ще я оставя така докато я прочета да видя кво ще каже и после ще я занулявам както ти каза :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта