


Проблем при студен двигател
- Boko*
- Мнения: 116
- Регистриран на: Чет 30 дек 2004 20:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Проблем при студен двигател
1,6 101 АЕК. Проблема е отдавна и като че ли все повече се задълбочава. Пали без проблеми, тръгва все едно е напълно загряла има ряз има и мощност и изведнъж след 500 м.: даваш газ а тя не върви като удавена е . Чак след като позагрее започва отново да върви. И лятото се усеща но зимата е ужас. Вероятно е нещо дребно, качвал съм я на комп, но беше загряла и всичко е ОК.
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: Вто 13 фев 2007 18:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Същия проблем и при мен със същия двигател съм.На диагностика компа показва че всичко е наред но вече и не искам да барам нищо защото няма ефект,при тръгване няма проблем и от там нататък куца работа.По някое време се оправи после пак забива луда работа.Забелязах че при плавно и постепенно натискане на педала за газта проблема почти го няма,а при рязко натискане колата заглъхва и каточе ли върви на тласъци.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Ламбда сондата има нужда малко да загрее
.Работната й температура е около 350-400 градуса,тя си има нагревател в нея, но му трябва време,пък може и да е изгорял.
За работа на три цилиндъра : по-вероятно е да е от свещите.Много боклук има н анашия пазар.Когато паля на много ниски температури първите 3-5 секунди понякога някоя свещ не ми работи както трябва и трябва малко да загрее.

За работа на три цилиндъра : по-вероятно е да е от свещите.Много боклук има н анашия пазар.Когато паля на много ниски температури първите 3-5 секунди понякога някоя свещ не ми работи както трябва и трябва малко да загрее.
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: Вто 13 фев 2007 18:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
twista2020 написа:А да ви питам някои дали знае колко налягане трябва да прави бензиновата помпа за АЕК 101к.с и съответно цена на нова такава
Поне 3 бара без вакуум.
Всички помпи на БГ пазара,освен Бош са със съмнително качество и ако имаш късмет -работи супер,ако нямаш - духаш таратора.
То не че и Бошовските са кой знае какво,но поне дават гаранция (ако имаш газова уредба няма гаранция).Ама такава е тя.
След малко ще напиша колко струва помпата - в сайта www.bosch.bg гледам.
EDIT:
Това е помпата,заедно с пластмасовата кошница.Само помпата ще е по-евтина.
Артикулен номер: F 000 TE0 111
Наименование: ЕЛ.ГОРИВОПОДКАЧВ. ПОМПА
Препоръчителна продажна цена без ДДС: 254.26 лв
*Копи-пейст от сайта на БОШ*
- kamus11
- Мнения: 851
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
свещи от юнитреид.предишните искараха 60000 без проблеми.днес ми прави едни мизерии з,абиваше муцуна, оборотите на място играеха .вкарах я ,два ,три пъти в 6000 и се управи.нещо почна да се глезиandro_ написа:Ламбда сондата има нужда малко да загрее.Работната й температура е около 350-400 градуса,тя си има нагревател в нея, но му трябва време,пък може и да е изгорял.
За работа на три цилиндъра : по-вероятно е да е от свещите.Много боклук има н анашия пазар.Когато паля на много ниски температури първите 3-5 секунди понякога някоя свещ не ми работи както трябва и трябва малко да загрее.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
kamus11 написа:свещи от юнитреид.предишните искараха 60000 без проблеми.днес ми прави едни мизерии з,абиваше муцуна, оборотите на място играеха .вкарах я ,два ,три пъти в 6000 и се управи.нещо почна да се глези
Махни едната клема за по-дълго време - да кажем един час...
После палиш на бензин,чакаш да завърти перката,караш няколко км на бензин,преди да изгасиш.
Да,знам,че така грешки на инжекцион Мотроник не се трият,но помага,личен опит.
В какъв диапазон мени оборотите?
- kamus11
- Мнения: 851
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
мислиш, че е натрупала грешки лиandro_ написа:kamus11 написа:свещи от юнитреид.предишните искараха 60000 без проблеми.днес ми прави едни мизерии з,абиваше муцуна, оборотите на място играеха .вкарах я ,два ,три пъти в 6000 и се управи.нещо почна да се глези
Махни едната клема за по-дълго време - да кажем един час...
После палиш на бензин,чакаш да завърти перката,караш няколко км на бензин,преди да изгасиш.
Да,знам,че така грешки на инжекцион Мотроник не се трият,но помага,личен опит.
В какъв диапазон мени оборотите?


-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
kamus11 написа:мислиш, че е натрупала грешки ли.аз само на бенз я карам.14-17-100 в града .ламбдата е сменена.тия дни ще я чета пак на ВАГ .а оборотите от 500 до 1200 за около 5-6 сек. ми го направи .ако всичко е ок ще и върна стария чип.на тоя явно нещо не му понасят минусувите темп.
Не,грешките няма да се изтрият,но дроселовата клапа ще се занули и ще се обучи наново.
От познати с АЕК съм чувал,че има нестабилни обороти във влажно време.
Двата двигателя - АФТ и АЕК имат доста датчици и един да се предаде и се започват филмите.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта