Перката на радиатора нещо ме съмнява!
Перката на радиатора нещо ме съмнява!
Значи перката на радиатора ми се включва доста след като стрелката на термометъра на таблото мине средата! Всички мои приятели, които карат Голф ми казват че не би трябвало да е така. Освен това перката имала две скорости, аз обаче усещам само една!?! В резултат понякога през отворите на компенсаторното казанче излиза антифриз!!!!!!!!!! Не много, всъшност малко но това означава че антифриза нещо май завира!?! А и забравих да кажа Голф 2, 1,3, двигател 2G!
- Pichaga
- Антиспамър №1
- Мнения: 16285
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
- Автомобил: Opel Zafira B
- Двигател: Z19DT
- Местоположение: София
- Контакти:
за двете скорости 1,3 е само с една....виж за да провериш колко кабела влизат към моторчето на перката, а при мен се включва /с една скорост съм/ като мине средата с 2-3 мм, може и калибровката на уреда да не е правилна-само идейка, а за антифриза не трябва да излиза, виж дали си между мин и мах на студен мотор
- Nova
- Мнения: 806
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Нормално е да завира, можеш да натегнеш малко капачката, ако е съвсем хлабава (съвсеееем малко да не избие някой маркуч и да стане бозъ). Виж че ти се включва перката по късно е лошо. Има 1-2 възможности. 1-ва: заминало ти е релето което я управлява 2-ра : датчика който се намира долу в дясно (твое дясно като си отворил капака и си пред колата) 3-то : самата перка (това го проверяваш като вземеш 2 жици и я свържеш с акумулатора - обяснявам към самата перка влиза накрайник - махаш го и виждаш 3 жици - черната е минус другите две са + . връзваш първо черната после връзваш 1-вата + към акумулатора, после и втората (първата + я разкачаш) - така ще провериш дали ти работи перката и в двата режима), ако перката е наред търсиш проблема в другите 2 неща. Можеш да си почистиш клемите на перката и към релето с контакт спрей (при мен помогна донякъде).
Иначе за температурата - целия дисплеи показва нормална температура само най в дясно е опасно) имай предвид че различните датчици включват 1-вата и 2-рата скорост на различни температури - немските на 85/92, италианските на 91/105 (по памет).
П.С. При желание си направи ЦК ключе и си пускай перката директно отвътре
П.П.С. Ако не е перката, датчика и релето не са толкова скъпи.
Успех, и дано не е сериозно.
промяна: мда аз съм с 1,6 незнаех, че ви е една скорост.
Иначе за температурата - целия дисплеи показва нормална температура само най в дясно е опасно) имай предвид че различните датчици включват 1-вата и 2-рата скорост на различни температури - немските на 85/92, италианските на 91/105 (по памет).
П.С. При желание си направи ЦК ключе и си пускай перката директно отвътре
П.П.С. Ако не е перката, датчика и релето не са толкова скъпи.
Успех, и дано не е сериозно.
промяна: мда аз съм с 1,6 незнаех, че ви е една скорост.
- Nova
- Мнения: 806
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Смени антифриза! Разликата е огромна - особено в температурите и бързината с която загрява! Щом е на 2 + незнае се на колко години ужас... И на мен ми протече в началото, но след месец спря - да съм изгубил максимум 200гр. Щом е внасяна от Италия е нормално на по висока температура да се включва датчика и вентилатора. Антифриза има смазващи и антикорозионни деиствия. Помпата ми скърцаше яко, след като го смених сега е съвсем слабо. Смяната на антифриза ти подсигурява липсата на по-нататъшни и скъпи ремонти.
Да ти дам и една насока, като го сменяш, или ако отидеш да го сменят - НЕ ИМ ДАВАЙ ДА РЪЧКАТ МАРКУЧИТЕ С ТЕСЛАТА ИЛИ С ЧУКА.
Вярно че са клеясали и трудно се вадят, но моя радиатор протече точно заради това - трябва малко по леко и нежно. Другият вариант е да срежеш маркуча при снадката, ако е малко по дълъг, внимателно да махнеш после остатъка прикрипен към радиатора и после да го закрепиш отново, това ти спестява доста блъскане и дърпане.
Пу защо нямаше кой да ми го каже на мен това.. секи вика доливай вода и после кво.. чайче!
Да ти дам и една насока, като го сменяш, или ако отидеш да го сменят - НЕ ИМ ДАВАЙ ДА РЪЧКАТ МАРКУЧИТЕ С ТЕСЛАТА ИЛИ С ЧУКА.
Вярно че са клеясали и трудно се вадят, но моя радиатор протече точно заради това - трябва малко по леко и нежно. Другият вариант е да срежеш маркуча при снадката, ако е малко по дълъг, внимателно да махнеш после остатъка прикрипен към радиатора и после да го закрепиш отново, това ти спестява доста блъскане и дърпане.
Пу защо нямаше кой да ми го каже на мен това.. секи вика доливай вода и после кво.. чайче!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dtony и 72 госта