Здравейте на всички!!!Рових с търсачката,но не можах да получа много инфо,за това пускам тема със следният проблем: Прибрах се току що от Борвец едвам едвам, колата /Б 3 1.8 АБС МИ / прекъсваше зверски!Карах я на 2-ра и 3-та ,4-та рядко само по наклон и гледах да я държа над 3000 об,т ъй като загасне трудно пали.Преди 10 тина дни я дадох да ми сменят свещите/загасна и не можах да запаля повече -оказаха се свещи//,възможно ли е да са ме метнали и сложили некачествени?Когато я взех работеше добре само на газ така придърпваше и аз реших да я карам на бензин.До сега не съм имал проблеми с паленето винаги е била часовник!Ето моите варианти за проблема;
1. Свещи и кабели- / некачествени - пак ли да ги сменя???/
2. Съединител - / но тогава щеше да си пали нормално,а и скоростите ги вкл'чвам нормално/
3. Друг фактор,който би могъл да играе роля и аз не знам .....
4. Да я карам при "Чичкото с точилото" и да я закача на компа??
Благодаря на всички предварително!!!



Б 3 - ПРЕКЪСВА ЗВЕРСКИ-РЕШЕНО
Б 3 - ПРЕКЪСВА ЗВЕРСКИ-РЕШЕНО
Последна промяна от HEAD на Сря 02 яну 2008 13:19, променено общо 1 път.
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
alexx написа:кабели, лулите, палец, капачка, датчик на хол, тампон на моното, бензинова помпа, комбиниран датчик на температурата .....

И не на последно място, вода в бензина - справка - няколко теми нагоре (сложи 200мл спирт от аптеката за проба).
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Общо взето щом на газ прекъсва повече (казваш,че от началото е прекъсвала) - проблема ти е токов - свещи,кабели,капачка,палец
Основно хвърлям вината на свещите.
Аз навремето на Фиат-а имах същия проблем (прекъсва ужасно особено като се понатовари мотора и по магстистралата съм карал в аварийната лента а камионите ме изпреварваха
).Оказа се,че една от новите ми свещи (на 2 седмици бяха) се беше разпаднала цялата и нямаше електрод вътре в керамиката
Смени свещите и ако имаш възможност и кабели (116лв) капачка и палец (още 20-тина лв).
Успех!
Основно хвърлям вината на свещите.
Аз навремето на Фиат-а имах същия проблем (прекъсва ужасно особено като се понатовари мотора и по магстистралата съм карал в аварийната лента а камионите ме изпреварваха


Смени свещите и ако имаш възможност и кабели (116лв) капачка и палец (още 20-тина лв).
Успех!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
shimbi написа:та това ме навежда на мисалта 4е свещите са се улу4или менте
Така е и може и майстора да не знае, че ти е сложил боклук!
Ако щеш, производствен дефект на една от тях е достатъчно
А може и случайност да е и да е згибил кабел или капачка.
Виж при смяната на свещите да не сте сложили някой кабел близо до метална част и да се е попротрил.
Първо ЧНГ на всички!Много късмет и безаварийна!Проблема бе отстранен още на 28 ми но нямах възможност да напиша!Оказа се бубина и съм адски възмутен защото това е втората за година и половина!Как може с оригиналната да изкара 15 години ,а с тези ментета толкова малко време.....като хвърлих тогава доста пари и ме увериха ,че е супер!!!ПИСНА МИ, човек да има желание колата да му е в добро техническо състояние /при това си и плащам/ и да няма тази възможност!!!!Сега пак ли на страх да карам......кога ще здаде багажа.....Свещите в момента са БОШ еднополюсни само ,че мисля да ги сменя с NGK /за модела/ като се затопли.........
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: railfan и 45 госта