скъсани болтове на колекторите

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
rosbul
Мнения: 87
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

скъсани болтове на колекторите

Мнениеот rosbul » Сря 26 дек 2007 16:48


скасани са ми левия и десния болт на колекторите , сега мисля да ги сменям ,изчетох форума но не зная от къде да си купя шпилки и колко са дълги , дебели някакво такова инфо ако може някой да ми даде ,ще съм му благодарен мерси...




Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Сря 26 дек 2007 17:10


като за начало можеш да напишеш какво е полото :wink: нещо двигател, годинка - такива работи :lol:пък и кои болтове са се скъсали - откъм главата или към тръбите назад :?: :idea:


Потребителски аватар
rosbul
Мнения: 87
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот rosbul » Сря 26 дек 2007 18:22


Полото ми е 98 година 1000 кубика. Става въпрос за болтовете които държат колекторните тръби които отиват към ауспуха.


Потребителски аватар
rosbul
Мнения: 87
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот rosbul » Сря 26 дек 2007 18:25


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%E8%F2%E5

ето точно за тези става въпрос които са на картинката


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Чет 27 дек 2007 3:27


Ммм колега гадно се е случило и с твойте тръби. Изглежда чугуна на нашите половци не е много свят, защото майстора ми каза че не е много рядко да иде поло при него с такъв проблем... Иначе при мен стана бързо без никакви проблеми, обаче не бях при майстора да гледам какво е правил... Задължително шлайфни колекторните тръби, защото късането на шпилките се получава от изкривяването на тръбите... Дано темата ми и аз съм ти бил полезен :wink:


dkalfov
Мнения: 989
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 21:32
Автомобил: corrado
Двигател: pg
Местоположение: Идем из Село
Контакти:

Мнениеот dkalfov » Чет 27 дек 2007 7:45


и при мен единя беше скъсан,начи отиваш при някои маистор с телоподаващо ама маистор да го навари и става моя го развиха за 5 минутки ама наистина ти тряа маистор иначе е факана работа че тряа се навива резба и е разправия УСПЕХ


Потребителски аватар
rosbul
Мнения: 87
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот rosbul » Чет 27 дек 2007 14:16


Ами благодаря на тези които се отзоваха,аз ме интерисуваше шпилката размери ,ситна резба ли е такива работи ,но вече сам решил как ,ще постапя ,с заварката развивам ги ,малко гадая за размера давам на стругар да ми направи шпилки и завивам. А за колекторите ,ще сложа един линеал да проверя дали са се изметнали и ако да шлаиф дано обаче да не са!!!!


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Чет 27 дек 2007 17:21


rosbul написа:http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=63951&highlight=%E1%EE%EB%F2%EE%E2%E5%F2%E5+++%EA%EE%EB%E5%EA%F2%EE%F0%E8%F2%E5

ето точно за тези става въпрос които са на картинката
значи дължината на тия шпилки е 45 мм, резбата само не съм сигурен колко е :oops: мисля че е М8Х1.5, но не съм 100% сигурен :oops:


Потребителски аватар
rosbul
Мнения: 87
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот rosbul » Чет 27 дек 2007 18:18


Благодаря колега!!!



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта